Sevgilinizin bütün gün size mesaj atmayıp gece yazması kavga sebebi midir?

Sevgilinizin bütün gün size mesaj atmayıp gece yazması kavga sebebi midir? ben mi abartıyorum yoksa. trip atılması gereken bişey mi bu?


0|0
59

En İyi Erkek Görüşü

  • -Eğer fırsatı varken ve atmaması için mantıklı ve içe yatan bir sebebi yoksa

    Evet kavga sebebidir.

    cut.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 8

  • Belki kafası bozuktur kimseyle konuşmak istemiyordur yorgundur kafasını dinlemek istemiştir mesajlasmaktan sıkılmıştır herşeyi ayrılığa bağlarsan işin zor bence

    0|0
    0|0
  • İşi gücü vardır adamın bunaltma

    0|0
    0|0
  • hemen trip...

    0|0
    0|0
  • ilk başta ne yaptığını sorarım. sonra tatmin edici bir cevap alamazsam öğrenmeye çalışırım. artık devamı nasıl gelir bilemem. o anki psikolojiye bağlı.

    0|0
    0|0
  • yahu sor bakalım nie yazamamış hemen ne tribi en sinir oldum şeydir belki bişey olmuştur :/

    0|0
    0|0
  • sen niye bütün gün atmıyorsun ya da aramıyorsun?

    0|0
    0|0
    • attım işte. ama gece cevap geldi

    • Hepsini Göster
    • sık boğaz aetmek istemedim

    • tavsiyem arayınca niye mesajıma cevap vermiyorsun deme napıyorsun ya da ne yapıyordun de. bunları söyleyince sık boğaz etmezsin. eğer seni gerçekten seviyorsa tabi. yine de cevap yoksa seni sevmiyordur yol ver gitsin.

  • ne manyakca fantazileriniz var eskilerin dedigi gibi sizin arapanız fazla gelmis

    0|0
    0|0
  • tabi sıç ağzına gitsin :))) evli değilsin karısı değilsin sevgililisin alt tarafı bu havalar ne yani? :)))

    0|0
    0|0
    • tabi ya. karısı değilim diye her türlü rahatlığı sağlıyım o da alsatsın beni dimi. çok zekice!

    • demek ki güvenmiyorsun. güvenmediğin kişiyle bu ilişkinin ne kadar uzun olacağını sanıyorsun? çocuk bu zamana kadar dövdü mü seni? aldattı mı? ya da güvenini zedeleyecek başka birşey yaptı mı? gençsiniz la daha. karşınıza kimbilir kimler çıkacak. bu kadar takıntılı olmayın. bende takıntılıydım sizin yaşlarınızda düzeldim sonradan Allahtan.

Kızlar Ne Diyor 5

  • Tırı vırı şeylerden kavgaya gerek yok.

    Kavga etmek yerine köşeye çekilmek en güzeli.

    0|0
    0|0
    • nasıl yani. biraz fazla tepki gösterdim ama sence yumuşamalı mıyım?

    • Kızdıysan konuşma. Kavgaya gerek yok, sakinleşince konuşursunuz diyorum.

  • normal olanda o değil mi zaten..

    gün içinde çalışır işlerini

    bitirir akşam olunca yazar..

    0|0
    0|0
  • kesinlikle kavga edilesi

    0|0
    0|0
  • Evet.Alışkanlık haline getirirse ayrılık sebebidir.

    0|0
    0|0
  • Bana da yakın bir arkadaşım öyle yapıyordu. Hem sevgili olmak istiyordu hem de sadece gece yazıyordu. 2 3 güne bir. Ben de 3 ay sonra bitirdim arkadaşlığımı. Değer veren daha sık yazar. İlla her an yazmasını elbette bekleyemem.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...