Amacı ne bunun delırcem yaaa

ufacık bısey yuzunden kavga ettk bana mesaj atmıyr arıyorum arama bundan sonra sms hakkı falanda yapmıcam sen bunu hakedıyorsn dıyo cok uzuluyorum ınsan hıc mı atmaz mesaj o kadatr mesaj yazdım tek mesaj attgı yok arayıncada acmıyor sevgılım amacı ne bunun anlamıyrm ya


0|0
3|4

En İyi Erkek Görüşü

  • sen aradıkça o kaçacaktır. ama ne zaman ki aramayı kesersin ve her geçen gün onun içine kurt düşürürsün. meraktan geberir. acaba başka erkek mi var filan diye döt korkusu sarar... azıcık bunu başarmayı denesen.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Eee deveye diken insana ... Gerek demişler bak nasıl da işe yaramış demek ki doğru yapıor siz kızlar bazen hakediorsunuz

    0|0
    0|0
  • seviştiysen onunla işi bitmiştir senden kurtulmaya çalışıyordur

    0|0
    0|0
  • Damarına basmışsındır.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • sende tut canım kendini atma mesaj biliyorum kendimde daynamazsın ama ne demişler kaçan kovalanır gercekten seviyosa dayanamaz dönicektir...

    0|0
    0|0
    • tutmaya calısıyrm kendımı ama tutamıyrm delı oluyrm sınır oluyrm uzuluyrm yapılır mı bu kadarı dıye dusunmekten

  • Birazcık pofpoflanmayı seven biri anladığım kadarıyla dikkat çekmek için böyle bir şey yapıyor da olabilir. Ufacık bir şey den kavga ettiyseniz aslında özür dilenip konu kapanabilirdi. Ne kadar daha yazıcağını ya da arayacağını falan değerlendiriyordur bence amacı bu olabilir hani bakiyim ne zamana kadar sürücek gibi artık ne ara ne de yaz canım ne de olsa 1-2 güne kalmaz emin ol yazar unutulduk mu gibilerinden sen de ona göre güzel bir cevap verirsin :)

    0|0
    0|0
  • bizde kavga ettik hakaret etti mesaj atmıyorda

    0|0
    0|0
    • ınsan bu kdr uzatmaz kı uzatamaz yanı bın turlu sey gelıyr aklıma artk yanı seven ınsan dayanamazdı mesaj atardı hırsımdan olcem

    • Hepsini Göster
    • suan anlattıgn durumdaym bende aynı seylero yasıyrm aynı duyguları paylasıyrm senınle ne olck halımız

    • İnan hiç bilmiyorum ama yoruldum artık ne gitmeye gücüm var nede kalmaya dedikleri yenilir yutulur şeyler değil hatalı olsam gık demem hoş hatasızkende diyemiyorum ama insanın canı yanıyor ailen senin üstüne titrerken elin oğluğu yerden yere vuruyor en cokta bu koyuyor

Yükleniyor...