Hakkınızda sorular soran,bu kişi sevgilisi ile ayrıldı mı diye araştırma yapan insanın ruh hali nasıldır?

anlamadım gitti :) arkadaşlarımın tümüne gidip e ben guruyum . bu hesap fake. sadece merak ettiğim bu adam sevgilisi ile ayrıldı mı diye sorular soran insanın ruh hali nasıldır sizce? amacı ne olabilir?

buyur gel bakalım. seni burada dinleyeyim.. seni gibi pıtırcık seniii:D


0|0
77

En İyi Kız Görüşü

  • abi keşke sorudan haber etmeseydin :p

    sana mı aşıkmış neymiş anlamadım ki :(

    0|1
    0|0
    • sürekli ayrıldı mı ayrılmadımı demesi :D face ye gelip seni yar etmem demesi bişeylere işaret işte:D

    • Hepsini Göster
    • yok ben bu gün yarın yine gider dahada gelmem :D

    • giderken böyle hoşluk yapman çok canti oldu allahıma asdmşkkj


      giderken habet et :(

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 6

  • herşey olabilir sen tedbirini al kapını kitle falan.

    0|0
    0|0
  • Çok pıtırcığımdır kendim bizzat ben ^^

    0|0
    0|0
    • ya dalga geçmeama boşuna çırpınıyo farkıda değil


      hatun bana göz koymuş

      :D

    • Hadi ya :) Dövelim onu biz iki kişiyiz döverik yani ^^

    • tek başıma pestilini çıkarırım :D

  • Yapacak iş bulamıyorlar millete sarıyorlar işte

    0|0
    0|0
  • neden bu merak acaba o kişide :D talip mi olacakmış sana :D:D

    vay anasını nasıl insanlar var çözebilene aşk olsun.

    0|0
    0|0
    • sorma yaa :D

      facede bile rahat bırakmıyorlar allama :D

    • salla gitsin baksana cesaret yok milletten laf alıyor :D

  • Seni gözüne kestirmiş olabilir -.-

    0|0
    0|0
  • direk sana sorsun niye arkadaşlarına soruyor ki

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • işsizlik sitenin bir gerçeğidir bu gerçekle yaşamaya alışmalıyız.

    0|0
    0|0
  • Ben şahidim, adam hakli var oyle birisi / birileri..

    0|0
    0|0
    • sımsıkı sarılabilirdim oysa :(

  • Geldiğin gibi yine ortalığı birbirine kattın abi :D :D titret geç :D

    0|0
    0|0
    • okanım bağırsaklarını zorlicam yeminnen elime geçerse :D

    • eheheh inanırım abi yaparsın sen :)

  • abi soru pek anlaşılır olmamış ama bir kuyruk acısı var onu anladık karşı tarafta :)

    0|0
    0|0
    • anlayan anladı kardeş :D

    • Hepsini Göster
    • etkin kalıcı olmuş :)

    • yaw kim oldugunu bir öğrensemde gitsem şu siteden :D

      ona iz bırakırdım ama hatunum kızar :D

  • Umarım mesajın yerine ulaşmıştır :)

    0|0
    0|0
  • gelmişin 40 yaşına Allah tan akıl isteyeceğine KS den fikir istiyorsun sekteret mk :)))

    0|0
    0|0
    • olaki cesaretini toplarda gelirse ders vericem :D

    • sanki o da dersi dinleyecek olum dersi kaynatmak için her şey yapar onlar bir bakmışın zil çalmış anlatamadan :))

  • Vayy abilerin kralı.:)))

    *Popüler olmak farklı şey..:))

    0|0
    0|0
    • kardeşim :D

      ürün bende :D

      ya sorma yaaa. arkadaş bir rahat vermediler

      belki medeni cesaretini toplarda gelir. derdini dinlerimde ayrılmadıgımı söylerim :D

Yükleniyor...