Siz ne düşünürdünüz beyler?

İyi geceler herkese.Sorum erkek arkadaşlara sizi sevdiği halde terk ettiğiniz bir kız var ayrıldıktan sonra da bir çok olay yaşadınız.O da çok çabaladı ama istemediniz olmadı.Baya bir zaman geçti konuşmadınız ama öğreniyorsunuz ki o terk ettiğiniz sizi çok seven kız sizden sonra hayatına kimseyi almamış.Düşünceniz ne olur ve ne yaparsınız?(Siz onun ilk arkadaşınız.)


0|0
114

En İyi Erkek Görüşü

  • Eğer karşıdakinin kafasında ve kalbinde bittiyse istersen yıllarca kimseyi alma hayatına bir şey değişmez. Sadece sen çektiğin acıyla ve geri döner mi umuduyla kalırsın. O ise gününü gün eder. Bir an bile aklına gelmezsin.Tecrübeyle sabittir :P

    1|0
    0|0
    • Eğer bitseydi ayrıldıktan sonra aylarca konuşurmuydu ya da aylar sonra adam sevgili yapmış ben görüşmek isteyince de hiç zora sokmadan geldi kavga ettik de.Ama ayrılalı aylar olmuş kavga oldu.Kızdan ayrılmış ama..

    • Hepsini Göster
    • Söylediğine son bir şey ekleyeyim. İnsan söylediğin gibi o kadar emeği,sevgiyi, anıları , verilen sözleri görmezden gelemez diye bekliyor. Hatta hatırlatıyorsun an geliyor belki bir etkisi olur gibisinden fakat yine başa döneceğim eğer bittiyse kafasında onun için bunların hemen hemen hiçbir önemi olmuyor. Her neyse iyi geceler :)

    • Kendi bilir, o zaman kaybeden o olur ama..İyi geceler.

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 13

  • A şıkkı: Başkasını bulmuşsam ve mutluysam; eski kıza acırım ama görmezden gelirim.

    B şıkkı: Başkasını bulmuşsam ve mutluysam; eski kızı tekrar ararım cinsel yönden kullanmak için.

    C şıkkı: Başkasını bulmuşsam ve mutlu değilsem; eski kıza geri dönme ihtimalini düşünürüm.

    D şıkkı: Başkasını bulmamışsam; başkasını bulana kadar eski kıza geri dönme ihtimalini düşünürüm.

    0|0
    0|0
  • Böyle bir insan yok. Olmazda. Kimseyi almamışsa hayatına o sevgisinden değil kendi ruhi problemlerindendir.

    0|0
    0|0
  • Ben hep sahip çıkarım kızlara asla terk etmem çok vefalıyım <3

    0|0
    0|0
  • yapacak bir şey yok.kızın duygularıyla oynamam kendi hayatına baksın.

    0|0
    0|0
  • Bugün aynı tartışmayı sevgilimle yaşadım ben yurtdışındayımda biraz sıkıldı kendisi .Yaklaşık 1 yıldır çıkıyoruz onunda aklında böyle bişey var bırakmıcam sadece bir 5 yıl sonra tekrar yapalım diyor

    0|0
    0|0
    • Araya zaman girince ne olacağı belli olmaz ama ya daha iyi olur tekrar başladığınızda çok iyi gider herşey ya da tam tersi soğuma olur arada..

    • Soğuma olabilir bende ondan korkuyorum

    • İşte o olursa kötü olur ki soğuma olması da ihtimaller dahilinde..Hele 5 sene ne demek tamam 1-2 ay ara verilir de .He belki de şunu düşündünüz şu an doğru zaman değil senler geçtikten sonra herşeyi en baştan daha sağlam temellere oturtarak başlamak isteme fikriniz düşününce güzel..Ama sonuç bu olmayadabilir hepten birbirinizi kaybedebilirsiniz de..Çok dikkatli ve çok düşünerek karar vermelisiniz..Yoksa ikinize de yazık olabilir..

  • öyle bir kız hayatta olmaz..sanmıyorum.benim ki hemen evlenir.çok meraklı evlenmeye..

    0|0
    0|0
    • Var..O gideli aylar oldu ona da demiştim ve hayatıma almadım kimseyi o gittiğinden beri..

  • Kötü ya.Vicdanım sızlarda niye terk etmişim ? ya da niye terkediceksem çıkmışım ? Benim yapmayacağım yanlışlar.Tarafsız yorumlayamıyorum :S

    0|0
    0|0
  • benzer bir olay yaşamıştım hiçbir şey hissetmiyorum sadece arada facebook profiline bakip geçiyorum o kadar..

    0|0
    0|0
  • öncelikle neden terk ediyom ruh hastası mıyım yahu sevgili bulmuşum niye terkedicem ikinci soruna geçelim hoşuma giderdi birincisi olmaz o yüzden ikincisini pas diyorum :)

    0|0
    0|0
  • o kızı kaçırmamak lazım

    0|0
    0|0
  • Acıma duygusundan başka bir şeyi tetiklemez. Birde ego meselesi var ondan hiç bahsetmiyorum.

    0|0
    0|0
    • Acımak mı..Erkek mantığı..Ve ego tavan evet bu doğru.

    • Hepsini Göster
    • Peki bu aynı duygulara sahip değildi o zaman aylarca konuşmaması gerekirdi ayrıldıktan sonra.Yani şu var ben bırakınca o bırakmazdı yani sürekli bir ümit verme olayı vardı yani ben olayları bu duruma tek başıma getirmedim karşı taraftan o şekilde bir tepki görmesem yani ben kendi kendime ümitlebilecek derecede garip bir insan değilim.Bu duyguları bana hissettiren karşı taraf yani.

    • E illaki canim, karsidan bir tepki almasan bu sekilde tavir almazsin. Haklisin bu konu da. Sorun bir birinize verdiginiz deger farkı. Burda bol kesedn atip konusuyoruz ama belki de beklentilerin dogru yon de bunu da yasamadan bilemeyiz. Burdaki insanlar tamamen senden duyduklarina gore fikir beyan ediyorlar. Ben olaya kadin erkek seklinde degil insan iliskileri penceresinden bakarak cevap veriyorum. Su anki durumunun belki de aynisini ben de yasiyorum ve neredeyse 7 yil oldu ben hala bekliyorum.

  • salla gitsinn laf ağızdan bir kere çıkar ayrıldık bitti

    0|0
    0|0
  • İyi bu kız cepte iki fingirdeyim de sonra evlenirim ne de olsa...

    1|0
    0|0
    • Yani eğlenip ona dönerim mantığımı bu?

    • benim cevabım budur

Kızlar Ne Diyor 1

  • benden bahsetmişsin :D ne olur biliyo musun egosu tavan yapar şımarır havalara girer. duygularını suistimal ederr

    1|0
    0|0
    • Ben de şu an o durumdayım egosu tavan..Ama yapamıyorum da alamıyorum hayatıma kimseyi..

    • "iyi bu kız cepte iki fingirdeyim de sonra evlenirim ne de olsa..." yazmış yukarıda birisi. aynen öyle işte çok doğru yazmış. sana gelir egosunu tatmin eder gider başkasıyla evlenir. sen ceptesin yaa ilgiye ihtiyacı oldukça gelirr şımarırr gider. hayatına kimseyi alamasan bile ona yalandan aldım de kendini kullandırtma

    • Şu an kavgalıyız zaten be engellemiş beni her yerden ama arada whatsapta engelinikkaldırıp tekrar engelliyor bir şey yazacak gibi de sonra vaz mıgeçiyor anlamıyorum..

Yükleniyor...