İnsan için hayvana kıyar mısınız ?

Okuldaki hocayla tartışmaya girdik bu hayvan severlik konusunda. Konu bir yerden açıldı bizim burada köpeğin teki çocuğu parçalayacaktı neredeyse köpeği vurdular da çocuk öyle kurtuldu. Hoca başladı vay efendim caniler ( kadın hoca bu arada :) nasıl kıyarlar falan filan. Bende sinirlendim çocuğu öldürecekti belkide o köpek. Bir hayvanın hayatı bir insanınkinden değerli mi bende olsam bende vururdum ki hayvanları sevmeme rağmen dedim. Bu seferde vay efendim böyle hayvan severlik olmaz sen hayvan sever değilsin Ben de başlarım böyle hayvan severliğe dedim yolacaktım valla saçını başını :):)

Neyse bu konuda sizin görüşlerinizi merak ediyorum.

  • Gözümü kırpmadan vururum
    40% (2)0% (0)40% (2)Oy Ver
  • Vurmam mal gibi seyrederim
    20% (1)0% (0)20% (1)Oy Ver
  • Vurmam bırakması için bir şeyler yaparım
    40% (2)0% (0)40% (2)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
7|2

En İyi Kız Görüşü

  • tabiiki insan hayatı daha değerli sonuçta hayvanı eğitende insandır

    0|1
    0|0
    • aslında sokağa salıp da saldırmasına neden olan sahibine girişeceksin

Kızlar Ne Diyor 6

  • evet daha değerli

    1|0
    0|1
  • Uyutucu iğne fırlatsınlar falan diyeceğim ama o da etkisini gösterene kadar çocuğa bir şey olabilir, hem o esnada nereden bulacaksın? Yani hayvanları çok severim ama o durumda doğru olan o zaten.

    0|0
    0|0
  • İnsan için insan insana bile kıyar. Hayvan için de insana insana da kıyar.

    0|0
    0|0
  • Şıklarında da yazdığın gibi: Vurmam bırakması için bir şeyler yaparım !

    0|0
    0|0
    • Mesela ne yapardın. Köpeklerin en güçlü yerleri çeneleri olur Pitbull tarzı köpekler ağzına levyeyle vurulmasına rağmen tuttuğunu bırakmayan köpeklerdir.

    • Kendinizi savunmak için en etkili yolu seçiyorsunuz. Ama emınım arkadaşınıza saldıran köpek bir pitbull değildir.

  • Kıyarım çünkü önce insan hayatı...Ama öyle keyfii işler için(kürk,ayakkabı,çanta yapımı) hayvanlara kıyanlara da ben kıyarım o başka mevzu -.-

    0|0
    0|0
  • O hocanın aklına for :D

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • İnsan insanı o şekilde parçalasa vurur muydun?

    0|0
    1|0
  • insanına göre değişir şimdi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...