Sorunum var yardım edin lütfen

Merhaba arkadaşlar bir sorunum var sizinle paylaşmak istedim.

Okudğum lisede bir erkek hocamız.farklı davranışları var bana karşı.sürekli mal gibi dışarda her yerde suratıma odaklanıp bakmalar.Üstelik.bir süre önce durmuş.sınfın içinde.bana dönüp.sırıtarak önünü işaret ediyordu resmen.Üstelik bugün.Derse girip ben hiç bakmadığım halde.özellikle önüme gelip.Yeni yılın herkese yeni umutlar mutluluklar getirmesini diliyorum. on kez diyip. Sonra ders boyu sürekli gözümün içine bakıp duruo.yanımdan geçerken aniden başını çevirio.tuhaf tuhaf bakmalar hayal aleminde gibi.gözlerini pörtletmeler arada bir.bana bakıp çevirmeler.

sabred nereye kadar.bu nedir? ne anlama geliyor


0|0
1|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Küçük bir ders ver ona olmaz mı ?

    0|0
    0|0
    • nasıl vericem peki.olabildğince soğuk ve normal davranıorum.ama bunları ypıo işte

    • Hocam beni sıradan biri görebilirsin...Ama değilim hatta bela bile değilim...Ben tam bir baş belasıyım isterseniz bana bir daha öyle garip garip bakmayın !

Erkekler Ne Diyor 5

  • Bu yazdıklarını okurken hem güldüm hemde biraz korktum :D

    sizin hoca belli şizofren . başına bela açmadan ilk önce bir okul müdürüyle konuş ,oda olmazsa şikayet et .

    Oda olmazsa gebert hocayı kaşınmış zaten baya :))

    0|0
    0|0
    • neden yapıo bilmiorum

    • Hepsini Göster
    • evli ve çocuklu bir adam.üstelik öğretmenim.bu çok mantıksız geliyor bana.ve ben hep önüme bakıp yüzüne bile bakmıorum.ki.napabilirm daha

    • belki başka bir hastalığı var diycem ama öyle olsa herkese öyle davranırdı ://

      İyice kafam karıştı ne acayip bir hocaymış yaa :)) Sen en iyisi öğretmene bir sor neden böyle yaptığını saçmalarsa müdürünle konuş

  • Tahminen güzel bir kızsın hocada küçük bile olsa takmadan ilgi göstermiş olsa gerek. Ama ters bir hareket yapmaktan korkuyor belli ki yoksa daha felaket şeyler olabilirdi :)

    0|0
    0|0
  • tespih salla yanında kesin çözüm :)

    0|0
    0|0
  • bizim lisede de vardı öyle bir hoca çok merak ettim hangi lise olduğunu

    0|0
    0|0
  • Bariz belli asılıyor işte. Onu öğretmenliğini yakmakla tehtit et.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • durumu aılenle paylasıp sıkayette bulunun.adam bellı kı sapık.olayı saplantı halıne getırmeden kurtulmaya bak

    0|0
    0|0
    • anneme durumu anlattım. korktuğum bir şey var malsef adam bu durumu iyice bok etmesin üstelik.takıntı yapmasın

Yükleniyor...