Taksimde taciz eden erkeklere ceza var da tacizci kızlara neden yok ??

Bundan birkaç sene önce taksimi merak edip yılbaşında oraya gitmiştim polis gerçekten çalşıyo wlla gözle bie bakan erkeği aldılar içeri... ama bişey dikkatimi çekti kanunlar nedense heryerde olduğu gibi ordada tek taraflı işilyo afedersiniz orda erkeklerin biyerlerini elleyen kızlarmı olsun hişşt pişşt diyen kızlarmı ararsın artık gözle taciz edenler çaktırmadan sürtünenler her türlü tacizci kız vardı ama nedense polisler hiç onalrı görmüyo veya gözünün önünde bile olsa görmemzlikten geliyo hatta bir erkeği kız taciz etti ama polis gözlerimin önünde adamı aldı yaa anlatamadı derdini bizmi hep enayiyiz bu ülkede neden kanunlar tek tarafa işliyo şimdi kız arkdaşların hepsi beni haksız bulcaktır bak alt tarafta görün yorumları inş yanılırım


0|0
3|2

En İyi Erkek Görüşü

  • Abi nasıl bişeydir o Allah aşkına bütün it kopuk toplanmışlar bakar mısın şuna link ?

    0|1
    0|0
    • hiç kimse kızları çekmiyo işte sorun o kızlardanda var böyleleri yaa

    • Hepsini Göster
    • Polis değil mi işte arkadaşım hepsi şerefsiz.

    • aynen wlla

Kızlar Ne Diyor 3

  • pek nadir olduğu için fark etmiyorlardır

    0|0
    0|0
    • yaaa ben gözlerimle gördüm tamam kabul erkeklerden daha az ama hiçte nadir değil wlla... fark etmemek değil direk görmemezlikten geliniyo kızlara

  • Bayanlar da taciz ederse tabiki ayni kurallar islemeli ama hak verirsin ki pek rastlanan bir durum degil bu

    0|1
    0|0
    • ben hayal gördüm ozman

    • Hepsini Göster
    • çıkrtıyorlar dinleyen yok diyorum hatta böle bişey söyle polisasıl söyleyen erkeği alır acaba senmi bişey yaptın diye böle bir anlayış var tabii size göre hava hoş ben ortaya çıkardım dite kızların rahatsız olcağı zaten belliydi

    • Tamam sen anlamak istedigini anla cevap yazma daha

  • Yok artık tacizci kızlar mı:S

    0|0
    0|0
    • ewt ne haberler çekiyo ne polislerin umurunda belki sayıları erkeklerden daha az ama var yanii

Erkekler Ne Diyor 1

  • Taksimdeki tacizcileri birkaç sene önce haberlerde izlemiştim ama erkekler denk gelmişti. Kadınlar denk gelmediği için haberde bir şey diyemem. Ancak varsa onlar da suçlu.

    0|0
    0|0
    • ewt ne haberler çekiyo ne polislerin umurunda belki sayıları erkeklerden daha az ama var yanii ve onalr kollnıyo

Yükleniyor...