Ben bu telefonun çalmasını o kadar bekledim ki!

Evet arkadaşlar ben günlerdir bu telefonun beklediğim kişi tarafından çalmsını bekledim ama çalmadı.. Peki siz hiç telefonu yanınızdan ayırmadığınız her dakika gözünüz telefonda olduğu zamanlar oluyor mu ? Ve beklediğiniz oluyor mu ?


0|0
7|16

En İyi Kız Görüşü

  • bazen öyle olması daha iyi olur gelmeyen telefon belkide hata yapmanı önler

    0|0
    0|0
    • ama hata yapmadan bunu anlamayız dimi ?

    • Hepsini Göster
    • rica ederimde herşey senin elinde salak salak salya sümük ağlamak çok kötü bir durum en iyisi acıya gülerek cevap vermek sen dedimi yap iyi hissetcen :D

    • salya sümük ağlamak demeyelim de ben içime çok atıyorum yaa normalde kimseyle paylaşmam ama bu sıte stresmı alıyor o bakımdan dur bakalm bıraz kafa dağıtsam fena olmıcak :)

Erkekler Ne Diyor 16

  • Beklediğim birisi yok, ama sürpriz telefonlar bekliyorum, bu bile heyecan verici.

    cut.

    0|0
    0|0
  • benim ahimi aldin iyi olmus.. hic beklemedim arayan arar neyini bekleyip yorayim kendimi

    0|0
    0|0
  • Ümidi kestim artık

    0|0
    0|0
  • seri halde 3 kredi başvurum reddedildi artık bir beklentim kalmadı :)

    0|0
    0|0
  • senin yaşlarda olmuştu tabiki ;) ama sonra anladım ki hiçkmse için hayatımı heba edemem, bir daha dünyaya gelceğimi bilsem o ayrı ;) o yüzden sende bırak böle şeyleri yazık

    0|0
    0|0
  • Ohoo zıçmaya bile götürürdüm sen ne diyorsun :P Ya ne bekleyeceğim isteyen arar. Hiç işim olmaz bu konuda arasa diye. Aramayan keyfi bilir o kaybetmiş olur :)

    0|0
    0|0
  • Beklediğimiz oldu zamanında.

    0|0
    0|0
  • bende olsam aramazdım senı

    0|0
    0|0
  • İstemediğin olur istediğin olmaz,diye bir kural vardır

    0|0
    0|0
  • bekliyorum bekliyorum gele gele kontur yukleyın mesajı gelıyor bu oporatorlerde olmasa arayan soran olmayacak

    0|0
    0|0
  • beyler adam azmış

    siz kacin kendinizi kurtarin ben onu oyalarim)

    kac kac kac)

    0|0
    0|0
  • çok bekledimde pişmanım bekledigime degmezmiş :/

    0|0
    0|0
  • hiç olmadı

    0|0
    0|0
  • telefonu çaldırdıgım günden beri kullanmıyorum :S

    0|0
    0|0
  • ben bekliyorum ve şebekelere sövüp duruyorum neden bana çağrı gelmiyo diye

    0|0
    0|0
  • evet wc de bile yanımda götürüyorum telefonu , fabrikadan arayacaklar dıye tırsıyorum :@ sende durumlar vahim ^_^ belki onun yerine başka biri arasa daha mutlu olacaksın ,bazen bazı şeyleri çok uzakta arıyorsun =))

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

Yükleniyor...