Erkekler niye değişmiyorlar?

Kızlarla dalga geçme niyetinde olan erkekler...Duygularını sömürüp onları sırf çıkarları için kullananlar...Bir gün bunların aynısını sizde yaşayacaksınız ya kız kardeşinizde ya kızınızda ...peki bunu biliyor musunuz biliyorsanız niye hala fikirlerinizi ve davranışlarınızı değiştir miyorsunuz?


0|0
0|20

En İyi Erkek Görüşü

  • bu senin dediğin inançsız ve karaktersiz erkeklere mahsus sadece. Kul hakkıdır umut çalmak Allah bize nasip etmesin

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • buradan anlasılması gereken hayallerın ve isteklerine cevap vermesını bekledıgın kışıyı ıyı tanıyıp bunları sana gercekden verıp veremıyecegını zamanla anlayıp sonra acılmandır.hayallerının ıcıne koymadan tanıman daha mantıklı

    1|0
    0|0
  • Bunları yapan erkekler cevap versın sımdı

    1|0
    0|0
  • aynı sorunu ben kızlardan yana yaşıyorum.muzdarıbım ve davacıyım..bence olaya ıkı taraflı bakarsak ve bıraz genıs bakarsak kandırılan erkek ya da bayan karsındakınde once hayallerını goruyor gercege bakamıyor kandırılmaya zemın hazırlıyor yanı daha gercekcı bakıp ılk asamada duyguyu ıkıncı plana atabılırsek kadın ve erkek ıcınde olay cozulmus olabılır dıye dusunuyorum..

    0|0
    0|0
    • yani buradan anlaşılması gereken mantıklı düşünülmesi ve hayallerin açıklanmaması mı?

  • yanacaksınız namaza başlayın özetle

    0|0
    0|0
  • İyi insan olduk, sevdik bağlandık n'oldu ? Defoldu gitti. Yaramıyo size sevmek falan. Oynayıp geçiceksin.

    0|0
    0|0
    • yanlış değil mi peki bu düşünce eğer gerçekten sevmişsen ve o yanlış yapmışsa bırak da o bunu düşünsün o da elbet aynısını yaşar.işte benim de merak ettiğim bu, peki ya siz böyle düşündükten sonra aynısını yukarıda yazdığım gibi yakınınızdan birinizde yaşadığınızda bu söylediklerinizi söyleyebilecek misiniz?

    • Hepsini Göster
    • Kaçabildiğim yere kadar kaçacağım.

    • dikkat edin yağmurdan kaçarken doluya tutulmayın öyleyse ne denebilir ki başka

  • Peki ya KS'ye gelip de;

    Arkadaşlar arkadaşlar, erkek arkadaşım benim zarı istiyor

    Sizce ona vereyim mi demesine ne dersin kardeş..

    Bizim suçumuz ne ?!

    Bizim suçumuz ne de, namuslu kız enflasyonu yaşıyoruz.

    0|2
    0|0
  • kızlar sütten cıkmış ak kaşık değilmi

    0|0
    0|0
    • Hazır öyle bişey demedim

    • Hepsini Göster
    • doğru cünkü evlenme gibi bir niyetleri yok :)

    • aynen

  • hayatım boyunca istemeyeni zikmedim ...

    0|1
    0|0
  • öyle bir amacım olmadı o amaçta olan arkadaşımda olmadı tek isteğim normal güzel bir sevgili o da olmayınca bekliyoruz mal gibi...

    0|0
    0|0
  • aynı şeyi yapan kızlarda var.

    ama bizzat test etmişimdir kızlar nedense onları üzen kaba davranan erkeklere koşuyorlar.

    sadık seven değer bilen erkeklerin kıymetini bilmiyorlar.

    0|0
    0|0
  • kızım sen her erkeği NURİ ALÇO mu sanıyorsun.

    kaşıyanı kaşıdım sadece.kimseyle oynamadım dalga geçmedim falan filan da sana kim ne yaşattı?her ne yaşattıysa bayaaa kin dolusun sen.

    0|0
    0|0
    • pek bişey yaşadığım söylenemez.Bence genel itibariyle öyleler

    • Hepsini Göster
    • herkes istediğini yaşayacağı için sorun olmaz.mesela ben mutlu bir yuva ve beni çok sevecek bir eş istiyorum.tersi olmadığı sürece sıkıntı yok zaten beni sevmeyenle de işim olmaz :))

    • hmm inş. düşündüğünüz gibi olur..

  • valla ben onlardan değilim ama sevgilimde yok nasıl olcak.

    0|0
    0|0
  • akıllı kız bu tuzaklara düşmez adam gibi adam bulur kendisine kızlar onları seven değer veren erkeklere aşık olmaz nerede çapkın hovarda züppe tipler var onlara aşık olur sonra yanıp tutuşur...

    0|0
    0|0
    • hayır öyle değil işte kimin gerçekten sevip sevmediğini nereden bilebilirsin ki kimin içini görebiliyorsun� sen çıktığın kızların hangisinin gerçektn sevdiğini ilk başta anlayabilmiş miydin?

    • Hepsini Göster
    • bir söz var insanın dilinden süzülür bir söz var insanın yüreğinden süzülür benim yüreğim konuşuyor gönlümce yazıyorum:))

    • Oo buda iyi : )

  • lan dışarda erkekler böyle dalga geçiyorsunuz kızlarla sonra da gelip soru soruyorlar

    bütün erkekler aynısınız lan aynı :((

    ben hiç yapmadım abla hiç

    cayırt

    0|0
    0|0
    • Öyle bir yazmışsınız ki sanki siz erkek değilsiniz

  • Allah öylelerinin evlerine ateşler salsın.

    0|0
    0|0
    • sizde mi : )

    • Hepsini Göster
    • MEşhur bir söz oldu son zamanlarda ondan yazdım bende :) örneğin geçen yıl bu zamanlar bir kızla görüşüyodum. Aman kimse duymasın daha erken falan diyodu hep. Sonra iyi değilimler başladı. yalnız kalmak istiyorum bir süre falan derken 1 ay olmadı başkasıyla görüştüüğünü duydum. neyse olmamış onun iş. Sonra tekrar aradı beni bir kez daha deneyelim diye. Bozuntuya vermeden tamam dedim.Herşey çok güzel yine ailesine bile anlattı beni. abisiyle tanıştırdı. Sonra bir tekme koydum nerden geldiğini anlamadı

    • hmm...

  • itiraf ediyorum o dalga geçen benim.yeri geldi sorguladım,hiç pişmanlık duymadım..

    0|0
    0|0
    • şuan pişmanlık duymazsınız ama ileride aynısını kendi yakınınızda yaşarsanız o yeterli olur sanırım pişmanlık duymanıza..

    • sorguladım kısmı bunları da kapsıyordu.eğer bu konularda yeteri kadar bilgi vermezsem o zaman dediğine katılırım.

    • Yeteri kadar bilgi vermezsem derken?

  • Şu ayrımı yapamıyoruz eykek var ERKEK var kadın var KADIN var.

    0|0
    0|0
  • degiştremiyosunuz sonra degişmiyor diyorsunuz :)

    0|0
    0|0
    • değiştirmek için ne yapılabilir sizce?

    • bence degiştrmek de yanlıs bişey sevmek onu her haliyle oldugu gbi kanullenmektir bunu karsı tarafa hissettrdiginde o da zaten seni üzmemek için elinden gelen tavizi verecektr diye düşünüyorum ...

    • her şeyiyle sevmek demişsinz de benimle dalga geçen kişiyi neden seveyim ki..O karşı taraf bazen çok düşüncesiz olabiliyor işte

  • Her erkeğin böyle yaptığını nereden çıkardın. Ayrıca bunu artık kızlar yapıyor zaman değişti.

    0|0
    0|0
    • her erkek yazmadım ki ben zaten yanlış okumuş olabilirsiniz..

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...