Takımların ibretlik bir şekilde abartılması..

takımlara verilen bu abartılı önem sizce saçma değil mi? mesela bir takımın bir maçı kazanıp kazanmamasının sana en fazla ne kadar yararı ve zararı olabilir..? bunun için kavga etmeye küfürler yağdırmaya değer mi mesela.? tamam takım tutmayın demiyorum hobi olarak yine tutun..asdbgd bazıları dünyaları verseler takımımı değiştirmem diyo ne bu gardaş nedir yani takımı bu kadar önemli yapan mesela sen bana şimdi bjk yi tut de bjk li olam gs li olam, al hatta oldum seni mi kıracam..asfsdg yarın bir maçta biri desteklenir bir maçta öbürü desteklenir abartmanın alemi yok.evet.

Güncellemeler:
bu takımlar için hiç ağlanmaz bence neden diye sorarsan ticari bir kurum sektör haline gelmiş seyircileri taktıkları falan yok.. ama mesela bir okul takımı gibi bişey olur arkdaşlarındır coşkulu duygular yaşar duygulanırsın bu normal veya mesela senin maçındır..demek istediğim futbolda duygulanabilirsin ama şu anki "bu" futbolda, bu ticari olaya bu denli duygu yüklemek saçma..bana göre..

0|0
3|22

En İyi Erkek Görüşü

  • Maalesef aşırı derecede abartılıyor. Konuyla ne kadar ilgisi var bilmem ama bakın Reyhanlı saldırısına.. Derbiye denk getirildi ve derbinin onda biri kadar konuşulmadı. Bu aşırı derecede utanç verici ve bazı güçler tarafından kullanılan bir durum.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 21

  • ülke nereye gidiyor diyen arkadaşlara şunu söyleyeyim öncelikle Fenerbahçeliyim ve fanatiğim, futbol sadece 22 kişi koşar parasını alır değildir. Futbol 50 bin kişiyi statta birleştirip milyonları peşinde koşturabilen bir olaydır. Hiç halı saha maçı yaptınız mı? Halı sahaya en sevilen arkadaşlar çağırılır, dostluktur bu. Statta golu tanımadığın birine sarılarak kutlarsın, malup olup birbirini tanımayan 50bin kişiyle aynı anda ağlarsın. Kısacası futbolu sevmeyebilirsiniz ama kesinlikle ve kesinlikle basite indirgeyip küçümseyemezsiniz. Takım aile gibidir, bazen sevgilidir, bazen acını hafifleten dosttur. Bunu herkes anlayamaz, eminim ki futbolu gerçekten seven arkadaşlarım beni anlayacaktır ama insanların sevdiği şeylere saygı duyun lütfen...

    0|1
    0|1
    • Bir galatasarayli olarak tebrik ederim.

    • küçümsemedim ve futbolu sevmediğimi söylemedim..tam da bahsettiğim bu işte futbol için ağlamak saçma "bana göre."

    • Ben genel olarak söylemiştim küçümsemeyin diye. İnsanlar futbolu yaşamadığı için basit algılıyor ama öyle değil, tabii abartıya gerek yok. Tribünlerde verilen nice canlar var hem de çok gereksiz yere...

  • "Dar ağacında olsak bile son sözümüz Fenerbahçe" diyen Fenerliye şaka amaçlı hazırlanan senaryoda dar ağacına çıkar çıkmaz "SARIII KIRMIZIIII" diye bağırdığını duyduk.

    Böyle saçma sapan cümleler dışında takımımıza ve futbola olan sevgimiz çok güzeldi.

    0|2
    0|0
  • Ask ve tutku sadece bir iliskide yokdur. Mesela Gakatasaray sadece bir takim degildir, ayrica bir kurum, bir 500 yillik kültür simgesi ve yasam tarzidir. Taa osmanlidan günümüz Türkiye Cumhuriyetine birsürü degerki insanlar yetistirmisdir. Galatasaray benim için bir yasam tarzidir, nevizadesiyke, lisesiyle, üniversitesiyle ve kültürüyle. Bu fanatizim degildir!

    Fikri hür, vicdani hür Galatasarayim benim der ve noktalarim :)

    0|1
    0|1
    • bişeyleri doğru bildiğine emin misin..

    • Hepsini Göster
    • 1905te kurulan takım nasıl 500 yıllık değer oluyor? Hadi biri dese ki Fenerbahçe 114 yıllık değerdir falan eyvallah, çünkü resmi kuruluşu 1907 dışında kökleri 1899a dayanıyor ama sen abartmışsın :)

    • Galatasaray lisesi 500 yillik bir lise. Kökleri mektebi sultaniye dayanir :)

  • eskiden yarı yarıya izlenirmiş maclar gs fb olsa bile o zaman hosgörü vardı şimdi takımı bırak yoldan gecene laf atılıyor

    0|0
    0|0
  • iddaadan sonra futbol dikiş tutmadı

    0|0
    0|0
  • peki bir kıza neden aşık olunur bırakıp gitmeyeceği ne malum. futbolizm apayrı bir olaydır senin anlayabileceğin türden değil GARDAŞ. takımlar taraftarlarıyla vardır seyircisiz futbol futbol değildir. hem her hafta gidersin haftanın stresini küfrederek atarsın rahatlarsın. yanı sıra hakem her düdük çaldığında haklı veya haksız yere bütün stat küfreder bağırır vs bu da hakemi baskı altında bırakıp bir sonraki pozisyonda düdüğünü baskı altınca çalar seyirci hakemi etkileyen en büyük faktördür. futbol aşktır. insan yalnızken mutlu olamaz taraftarlık o boşluğu doldurur işte. yenince sevinmek kaybedince üzülmek ondandır işte. insan iyi olanı değil sevdiğini desteklemeli zaten biraz geniş düşün olaylara sadece kendi gözünden bakma

    0|0
    0|1
    • takım tutabilirsin yenince sevinedebilirsin ama benim bahsttiğim daha farklı bir boyut cahillik derecesinde..senin düşündüğünden daha geniş..

    • sen bir insanı sevdiğinde nasıl gözün kör oluyosa bu da aynı durum işte. buna cahillik deniyorsa bende cahilim arkadaş

  • Teknik traktörüm şimdi biz napalım ? :(

    0|0
    0|0


  • sen erkek arkadaşınla nasıl sevişeceğini ya da birbirinizi nasıl orgazm edebileceğini düşünerek mutlu olabilirsin dostum, ama inan bana benim için dünyanın en güzel mutluluğu sevgi, aşk, zevk, adrenalin ve aşırının aşırısı bir mutluluk sağlatan tek şey GALATASARAY ANLAYAMAZSSIN !

    0|0
    0|1
    • fanatizmin doruklarında olmak iyi bişey değildir..türkiye gibi bir ülkede hiç değildir..tabi sen bu fanatizmini kötü yönde kullanmıyosan sorun yok..bi de haklısın gerçekten anlayamıyorum ve asla da anlıyamıycam bir takıma nasıl bu kadar aşık olunabilir diye..ayrıca erkekleri sevmiyorum ilk önce bunu söylüyorum kızlarla da nasıl sevişeceğimi düşünüp mutlu olmuyorum ergenlik döneminden çıktım artık..

    • Hepsini Göster
    • ölmezsin adamım, absolutely no..bullshit..:

    • you bitch no women can do it :D you bitch kısmına çok aldırma akışı bozmak istemedim :D

  • Herkes böyle düşünemiyor ne yazık ki.

    1|0
    0|0
  • Bizim takım kazanınca ben açarım dalga gecerim siz kazanınca ararsın nasıl kitledik size dersin olay bu.Bir kere bir tribün liderinin hallerini gördüm ağzını yüzünü soktuğu şekli tövbe bir daha :)

    0|0
    0|0
  • soruna başından sonuna kadar katılmıyorum. sen siyasi ideolojini biri istedi diye değiştirir misin? "iste sosyalst olam, iste ülkücü olam, iste muhafazakar olam" diyebilir misin? ya da "iste müslüman olam, iste hristiyan olam, iste ateist olam" diyebilir misin? link

    1|0
    1|0
    • hayır diyemem, gerçekten takımı bunlarla bir mi tutuyosun..? bu sözlerle anlatmaya çalıştım takım dediğim şeyin hayatımda büyük bir yer kaplamamış olması..

    • Hepsini Göster
    • senin için değersiz olan bir olgu başkası için vazgeçilmez olamaz mı? empati yaparsan anlayacağını düşünüyorum. ben şu anda chrome kullanıyorum ama sen istersen kapatıp mozilla da kullanabilirim. sonra başka biri gelir "olmaz öyle şey internet tarayıcısı değiştirlilr mi lan" der. bana göre saçma ama ona göre ciddi bir şey demek ki. karşıt görüşlere saygı duymak lazım.

    • olabilir olmazam demedim, farkettiysen bana göre diyorum..

  • şu futbol basket ıvır zıvır hiç ilgilenmem ama aklıma geldi gs tv de maç dinleyin bir kere allah aşkına :D amcamlar dinlerken bende misafir olduğundan onlarla dinledim adamlar bir kere karşı takımın adını anmadılar şöyle bişey oldu top galatasaya geçti adam böyle evet top falan filan da mesela gidiyor gidiyor şimdi adam topu kaptırıyor adam başlıyor evet şimdi ahmet arkadaşımızın attığı tweeti okuyorum ulan altımıza etmiştik gülmekten ve ben bunu neden anlattım :D bilmiyorum ama içimden geldi :D

    0|0
    0|0
  • İnsanlar Livorno'yu karımdan daha çok sevdiğimi düşünüyorlar , oysa ben karımı en az Livorno kadar seviyorum... - Cristiano Lucarelli

    Galatasaray benim için aşktan 1 adım daha ötesi <3

    0|0
    0|0
  • Bu senin dediğin gibi değil. Holiganizm denilen şey elbette sakat fakat bir takımı tutarken aldığı kupalar, kazandığı maçlar ya da takımda oynayan büyük futbolcular için tutmazsın. Bir takımı tutuyorsan takımda, kendinde olan birşeyler bulmuşsun demektir.

    Yani şöyle özetleyeyim futbol takımı tutma işi aileden geçtiği için bir nevi insanlar futbol takımlarını aile bireylerinden sayıyorlar. Sonra da bu olaylar gerçekleşiyor.

    0|0
    0|1
  • bana ne faydası var ki takımın adam 90dkda parayı hamudu ile kaldırıyor ben oraya gidip çenemimi yorcam hadi ahmet gol at para kazan (sanamı vercek ne bağrıyon manyak) saçmalıktan ibaret

    0|0
    0|1
  • En azından sevgili gibi bırakıp gitmiyorlar

    uA deyince akan sular durur lan.

    link

    0|0
    0|0
  • Eskiden daha fazlaydı bu olay.. Gerçi gezi parkı esnasında kardeşlik vurgulandı o dönem iyiydi

    0|0
    0|0
  • takım bile tutmuyorum :\

    0|0
    0|0
  • barbie bebegini eline al oyna sen

    sapsi

    0|0
    1|0
  • Çok doğru Takım tutmayan erkekle Yemek yapmayı bilmeyen kızı evlendir.

    Not:bende takım tutmuyorum hatta maç izlemeyi bile sevmem zeytinyağlı yaprak sarma harici her yemeği yaparım :))))))

    0|0
    0|1
  • Sadece cehalet.hele o edilen kufurler yok mu

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Ben Beşiktaşlıyım fanatik sayılabilcek derece de ama yeri geldi sevdiğim insanın takımını destekledim yeri geldi avrupada türk takımını destekledim yani yine takımımı bişeye değişmem ama holiganlık derecesinde de değilim bazı söylediklerinde çok haklısın :)

    0|0
    0|0
  • Çok başka bir sevda gerçekten anlatılamaz

    0|0
    0|0
  • Bende takım tutarım fakat fanatikligim yoktur, pek hoslanmam futboldan zaten.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...