[sorum kızlara] yay erkeği hakkında ne düşünürsünüz ?

evet kızlar bir yay olarak size soruyorum yay erkeği hakkındaki düşünceleriniz nedir ?

* hiç bir yay erkeği ile çıktınız mı ? cevap evetse ilişkiniz nasıldı

*bizi pek sevmezler bağlanamayız diye haklılar mı ?

*az da olsa aramızda sadık yaylar var peki buna ne diyorsunuz ?

*eğlenceli tiplerden miyiz yoksa somurtkan surat mıyız?

* iki erkek var secim yapacaksınız biri yay diğeri başka hangisini seçerdiniz ?


0|0
8|0

En İyi Kız Görüşü

  • Yay erkeğini yakından tanıma fırsatı buldum her yay erkeği değildir ama çoğu aynı özelliklere sahip yay erkeği özgürlüğüne aşırı derecede düşkündür eve girmez neredeyse aşırı derecede dürüstlüğüyle bilinir aldatsa bile hiç gocunmadan söyler aldattığını umursamazdır bir yandan üç sayfalık bir mesaja tek kelimelik cevap verdiğini biliyorum sen bunun gibi misin bilemem tabi ama koç ve boğa erkeği şu sıralar favorilerim de değişir mi bilemem.

    1|0
    0|0
    • aynen beni aldattın :D saol valla ama aldatmak tarzım değil genelde ben aldatıldım..

      kısmetim yok valla yay olduğum için kızlar ön yargılı galiba

    • Hepsini Göster
    • anladım ne yazmak istediğini :) rica ederim

    • favorim ne yaa sanki futbolcu seçiyorsun :S

Kızlar Ne Diyor 7

  • Yakınlarım var gezmeyi severler

    Bilime zeka ve mantığa meraklı kişiler.

    Bazı şeyler fazla abartma huyları da olmasa, iyiydi.

    0|0
    0|0
  • Yay burcu erkek tanıdım. Bence sevdiklerine karşı bağlılar ve sevdikleri zaman tam seviyorlar. Ayrıca eğlenmeyi de iyi bilirler. Ben severim.

    0|0
    0|0
    • çok aldatıldım ya da terketme zorunda kaldım seviyorum diyenler yalancının önde gideniymiş sevdik mi tam seviyoruz da yarı yolsa kalan yine biz oluyoruz be hacı

    • Hepsini Göster
    • Her şeyin ortası iyidir ne çok ilgilen ne az. Benden sana tavsiye vur diyince öldürenlerden olma, kızlar sıkılır..

    • valla artık yapacak bişey yok çünkü hayatımda bir kız yok :D ama olursa da dikkat ederim bu dediklerine

  • bende yayım. burçlara bakarak mal seçer gibi sevgili seçmeyi düşünmüyorum.

    0|1
    0|0
  • Ağbim yay.

    Eğlencelisiniz, sosyal zekânız son derece yüksek, somurtmak size aslâ yakışmıyor...

    0|0
    0|0
  • egon yüksek :)

    0|0
    0|0
  • yay burcunun bağlanamadığını kim söylemiş bende bir yayım ve bağlanabiiliyorum gayette

    0|0
    0|0
  • Burçlara inanmıyorum açıkçası.

    0|0
    0|0
    • evrime inanıyo musun ?

    • Hepsini Göster
    • Bilmem ki aklıma geldi bir an sorayım dedim :D

    • tamamdır..

      bak keyfine ben de bir sigara yakayım bari su sıcak çay da yaparım hem :D

Erkekler Ne Diyor 0

Erkekler görüş yazmamış.

Yükleniyor...