Kuzenim ilgisini yazdı ama cevapsız bıraktım?maşallah kafam çorba gibi oldu ne yapsam

kuzenim face.ten ilgisini bana yazdı cevap atmadım ,şimdide tel.imi bulmuş ordan yazıyor arıyor..hiç birne cevap vermedim arada başka no.dan da arıyor galiba .. sizce cevap vermeli miyim cevap vermezsem uzatır mı daha ?

cevapsız kalırsam ne düşnür ya da ?

maşalla boyle bir şeyle ilk kez karşlaştım kararsızım ne yapsam

  • Sessiz kalırsam umut var zanneder
    50% (2)100% (1)60% (3)Oy Ver
  • Sessiz kalırsam olumsuz diye düşünür vazgeçer
    25% (1)0% (0)20% (1)Oy Ver
  • Cevap vermeliyim sessiz kalmamalıyım
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
  • Cevap vermemek kendini beğenmişlik gibi olur ayıp olur
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
  • Olumsuz bişey diceğime sessiz kalmak daha iyi
    25% (1)0% (0)20% (1)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
cevap vermedğim için cevap bekliyo hala yazıyor ne yapıcam ya sizce nedemeliyim?sadece okulumla ilgileniyorum desem olur mu?ne ypsam ne zor iş miş maşşallh kafam karmakarma karışık artık yani.dd

0|0
5|9

En İyi Erkek Görüşü

  • -Kısa ve öz, bir daha konuşmak istemiyorum, bu konu kapansın, arama, yazma.

    de.

    bir daha cevap verme, çok çok rahatsız edici boyuta ulaşırsa ailene söylemekle tehdit et. Mesajlar duruyor zaten. Pek üsteleyeceğini zannetmiyorum.

    Ne düşüneceğine takılı kalma, boşver. Sadece bildiğini yap.

    cut.

    0|0
    0|0
    • ya ben birdaha konuşmak istmiyorum demeden hiç cevap vermedim ki şu ana kadar.. birde olmsuz bişeyi dersem kafayı takar o zaman daha çok o da geliyor aklıma hiç ceva p vermedim yani belki de olmszu duysa bırakır sessizlerdeyim doğru mu diyorum kafam karşk çnkü

    • Hepsini Göster
    • ya sert olmaz mı ki çekniyo zten biraz o yüzden şu okulla ilgileniyorum falan desem mi?

    • Alttan alırsan umutlanır. Katı ol gerekirse, bugün üzülür yarın üzülür ertesi günü en azından yoluna bakar, başka türlü yoluna bakamaz, umut vermiş olursun bu şekiillde

Erkekler Ne Diyor 8

  • Böyle bişeyi doğru görmüyorum kusura bakma de dahada bişey yazma

    0|0
    0|0
    • şu ana kadar hiç cevap yazmadım zten sessiz kalınca ne anlar diyorum

  • Kuzenle sevgili olunmaz

    0|0
    0|0
    • tammda ona bişey diyerek mi belli etmeliyim sessiz kalar ak mı olumsuzluğu yani nasıl anlatmalı ona?

    • Bence kararini direkt soyle ki umutlanmasin

      Mineee nerdesin sen ekledim kabul etmedin diger cevaplarina cevap yazdim galiba gormedin bugun biseyler var bence sendee

  • kuzenlerden neler cektım bea. anılarım aklıma geldi

    0|0
    0|0
  • kuzen mi ? nelere kaldık yahu bırak yazmayı hiiç konuşma tamamen sil bence bu cok saçma. erkek adam olan bunu yapmaz deli gibi sevse bile.

    0|0
    0|0
    • ekli değil ki bende ... ya olmsuz bşey desem mi sessiz mi kalsam bilemedm

      kuzen ama samimiyet yoktu zaten hiç

    • Hepsini Göster
    • işte cevapsız bırakınca aa gönlü var falan daha çok der mi ki

    • neden desin ki saçmalık olmaz mı konuşmak istemedin icin bakmıyorsun bile kendi kendine düşünsün dursun senin ona yazacağın her cevap onun sana daha cok yaklaşması demek olur :)

  • yaşın evlenmeye müsaitse görüş bence

    0|0
    0|0
  • cevap ver istemediğini syle..

    0|0
    0|0
  • başka kız bulamamış mı :/ lan insan kardeşine bakar mı a.q

    0|0
    0|0
  • ee ney yaptın peki?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Kesinlikle cevap verme telefon numarami bulmus dedigine gore zaten cok gorustugun biri degil herhalde cevap verme calar calar susar o telefon eninde sonunda cok rahatsiz ederse ailene soyle bu durumu sen rahatsiz olmak zorunda degilsin

    0|0
    0|0
    • evet aynen oyle grüştüğm biri değil çok..peki cevap vermeyince kendi mi vazgeçer yoksa daha da yanıma gelmeye falan mı kalkar bir cevap almak için onu bilsem sence nasıl olur?

    • Vazgecer bence vazgecmezse ortada ciddi bir sey var demektir yani bu kadar israr etmesi normal degil o zaman ailene anlatirsin boyle boyle diye ben senin yerinde olsam aynen boyle yapardim. Facebooktan telefondan engelle onu

  • nereye kadar kaçacaksın kuzenin sonuçta tabi ki cevap ver hala aynı düşünceydeyse ondan sonra yazmazsın

    0|0
    0|0
    • ya oyle çok görüştüğüm biri değil ztende .. sessiz kalsam ne düşünür peki

    • sessiz kalırsan devam eder o yzden sen bilirsin

  • Soruyu güncelledigine göre kuzen hala pedisini birakmamis

    0|0
    0|0
  • Kuzenin iyi degil kardes yarisi gibi birsey,hic orali olma derim.

    0|0
    0|0
    • tamamdda bunu cevapsız kalarak mı belli etmek doğrusu,yoksa yanıt vererek mi

    • Seni ariyo cikmiyorsun cikmadigin icin baska no ile ariyo olmadi yolunu kesiyo!?eeee sence normalmi ?her Verdigin tavizi ilgi sanicak bence birak beni dersin naz yapiyo der sana istemiyorum dersin aslinda istiyo der yani anlamaz .yerinde olsam hic cevap vermem

    • ilk cümlende 3 olasılık yazmışsın ya..evet başka no ile arıyoru da yaptı o zaman 3.safha yolumu kesmeye varıdırırsa ne yapıcam? normal mi derken değil tabi ki ama yani sapıkça gibi mi demek istedin ya da iyi niyetli değil gibi anlamında mı dedin mesajda evlenmek falan yazmıştı ama bilmiyorum ya..

  • sen nasıl bir sapıksın lan kuzeniz biz de babana söyle manyak ensest psikopat herif

    0|0
    0|0
    • kuzenim ama görüşmeyiz de pek yani oyle

Yükleniyor...