Durup dururken biri karşınıza geçip kahkaha atsa naparsınız?

Durup dururken biri karşınıza geçip kahkaha atsa,size gülse naparsınız?


0|0
719

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 18

  • bizde güleriz çünkü insan beyninde bulunan ayna neronları karşısındaki kişinin kaslarını taklit eder.

    0|1
    0|0
  • cok pis sert bakarım

    0|0
    0|0
  • link açık oldu sanırım

    0|0
    0|0
  • önce ağzına kürekle vururum sonra boynuna pilot kalem saplarım :D

    0|0
    0|0
  • kavga çıkar

    0|0
    0|0
  • varsa bir gülünecek durum bende gülerim :)

    0|0
    0|0
  • Hayırdır birader açıkta birşey mi gördün derim

    0|0
    0|0
  • Malmısın derim lan :D ama banada oluyor aklıma bişi gelince gülüyorum malmısın falan diyorlar :D

    0|0
    0|0
  • ben de gülerim

    0|0
    0|0
  • bende gülerimmmmm

    0|0
    0|0
  • gülümserim sadece

    0|0
    0|0
  • Açıkta bir yer mi gördün hayırdır...

    0|0
    0|0
  • Patlatırdım bitane ağzına

    0|0
    0|0
  • bana mı guluyon ulan derim azını burnunu kırarım

    0|0
    0|0
  • delimi zikti birader derim

    0|0
    0|0
  • delirdi diye düşünürüm uzaklaşırım hani olurki zarar verir diye

    0|0
    0|0
  • ne gülüyon derim.şaka yaptığını anlarsam bende onunla gülerim

    0|0
    0|0
  • mall deriim :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Bende kişneyerek gülerim kaçar gider zaten

    0|0
    0|0
  • Hastamsin ne ayaksin olum sen derim

    0|1
    1|0
  • aaaa manyakmı nedir derim

    0|0
    0|0
  • bende kahakaha atarım karşılıklı atışırız.

    0|0
    0|0
  • bende gülerim :D soruyu okurken de gülesim geldi :P

    0|0
    0|0
  • Hayırdır n'oluyor ?

    0|0
    0|0
  • bende gulerim napicam.)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...