Karşı cinsten utangaç birisiyle karşı karşıyasınız. Ne yaparsınız?

Hoşunuza gider mi. Ve nasıl davranırsınız. Bu kişi sevgiliniz veya hoşlandığınız birisi. Absürt yorumları kendinize saklayın


0|1
29|21

En İyi Kız Görüşü

  • Erkeklerde utangaç olanlar ilgimi çekmiyor.. Onları nedense direk 'iyi insan' olarak değerlendiriyorum. Ben karşısında konuşurken dahi çekiniceğim erkeklerden hoşlanıyorum. Nasıl desem, karizmatik, ses tonu tok, biraz ciddi, güzel gülen güzel bakan kendinden çok emin adamlardan.

    0|1
    1|4

Kızlar Ne Diyor 28

  • Olsun bende öyleyim bir yere gelemeden sap olarak kalırız :D

    0|2
    0|0
  • Erkeklerde utangıçlık bana çok itici geliyor.

    Kıza yakışıyor masum gösteriyor ama bir erkek utandımı bebe gibi oluyor.

    Erkek dediğin rahat olmalı.

    Ne yaparım sorusuna gelirsek, değer veriyorsam katlanırım tabi ki rahatsız olsam da.

    0|1
    0|2
  • Utangaç pek sevmem ya yerine göre konuşanı olsa daha iyi.

    0|1
    0|0
  • hayir hic hosuma gitmez. tamam cok yuzsuz de olmasin ama utangac ne yaa.. erkek adam utanir mi hic...

    0|1
    0|0
  • Daha cok yakinlik gosteririm ve zaten bir sure sonra eminim ki utangacligi kalmyacaktir .d

    0|2
    0|0
  • ne çok yılışık ne de çok utangaç olsun

    0|1
    0|0
  • yanımda gezdırmem bıle onu bana karsı olmasın

    0|1
    0|0
  • Benım hoşuma gider hoşlandıgım kısı mesela utangac şahsen hoşuma gdiyor

    0|2
    0|0
  • soğurum bn ya

    0|1
    0|1
  • Utangaç erkeği çekici bulmam..

    0|1
    0|1
  • Çok tatlı olum ya.. Açılmamış hediye paketi gibi. Nerede ne yapacağı belli olmaz. Bana çok gizemli geliyorlar ya. Ayyy bak canım çekti gene.. Ama yok öyle biri nerde...

    0|1
    0|0
  • Kız tamamda erkeğinde utangacı çekilmiyor bee..

    0|1
    0|2
  • Erkek utangac olmasin :/ ya olursa isimiz zor olur bende utangacim

    0|1
    0|1
  • Utangaç olmamalı.

    İnsanı bayar bir süre sonra

    0|1
    0|1
  • Hoşuma gitmez erkeğin utangacı sevimsiz olur. Girişken olmalı

    0|1
    0|1
  • Itici bir durum ama ben ortami sicaklastirmaya calisirim o an

    0|1
    0|0
  • çok tatlı bencee

    0|1
    0|0
  • valla bilemedimki şimdi güler geçerim heralde

    0|1
    0|0
  • ortam neyi gerektiriyosa öyle davranırım.

    0|1
    0|0
  • ben de utangaç biriyim ama bir şekilde rahat olmasını sağlarım

    0|1
    0|0
  • Yerine göre utangaçlık iyidir de abartısını bilemem. Konuşulmaz mı ki onunla?

    0|1
    0|0
  • arsız olmasından daha iyidir sonuçta papyon ;)

    0|1
    0|0
  • Severim utangac kisileri :)

    0|2
    0|0
  • Ben utangacım zaten.

    Karşımdaki de utangaç olmasın mümkünse.

    Şahken şahbaz oluruz hepten.

    0|1
    0|0
  • Normalde utangaçlarını sevmem ama aşırıya kaçmadıkça erkeklerde utangaçlık çok tatlı oluyor.

    0|1
    0|0
  • tırnaklarımı yemeye başlarım yanaklarım al al olur utanırım çok :D

    0|0
    0|0
  • kendim kadar utangacına denk gelmedim.

    0|1
    0|0
  • ben utangaç biriyim mesela eğer karşımdaki adam beni açabiliyorsa kendi kazanır yaşadı o demektir bunun için uğraşılmasını severim

    1|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 21

  • üstüne giderim.

    0|1
    0|0
  • bütün kızlar güzel utangaçta olsa delidoluda olsa ne yazar. hepsi koklanmayı bekleyen çiçek. ben bu cümlenin üstüne gerisi yalan ve teferruat derim.

    0|1
    0|0
  • Yere bakarım ona bakamam sanırım saçma saçma yürürüm kendimi kasarım konusamam kalırım öyle falan fillan yani :)

    0|1
    0|0
  • utanma duygusunu yok ederim 1 haftaya kalmaz yırtar kendini aşar resmen :)

    0|1
    0|0
  • HOCAM UTANGAÇLIĞINI GİDERME YOLLARINA BAKARIM..MESELA AŞIRI UTANGAÇ İSE Bİ YEMEK,SİNEMA,KORDON BOYU VS. TEKLİF EDİLEBİLİR.

    SAYGILAR.

    0|1
    0|0
  • Kız dediğin utangaç olur hacı. Oraya buraya laf atmaz. Ağır başlı olur. O kız candır işte. :) <3

    1|1
    0|0
  • yırtıktan utagaç iyidir ya bence

    0|1
    0|0
  • hiç birşey yapmam...(utangaç olsuna yda olmasın :)

    0|1
    0|0
  • Çok sevinirim çok mutlu olurum karşıma öyle bir kız cıksa öyle kızlar zor bulunur gider en hayırsızların karşısına cıkar harcanırlar malesef inşallah kısmet olur hayırlısıyla bana da:)

    0|1
    0|0
  • utangaç olsun olmasın,olursa daha fazla dalga geçiyorum

    0|1
    0|0
  • utanır giderim :) çivi çiviyi söker :D

    0|1
    0|0
  • Utangaçlığını alırım. Açarım.

    0|1
    0|0
  • Zamana bırak.

    0|1
    0|0
  • uuuu utangaç bir kız resmen ömür törpüsüdür

    kalsın almayım

    0|1
    0|0
  • Daşlarım kafiri.

    0|1
    0|0
  • Yok ya hiç hoşuma gitmez karşımda duruyo konu açıyorum mal mal duruyo o ne öyle

    0|1
    0|0
  • daha çok utanırım

    0|1
    0|0
  • hayatta işim olmaz bayar bir saatten sonra

    0|1
    0|0
  • Kafasına saksı atarım belki iyi gelir

    0|1
    0|0
  • yumulurum hemen.

    0|1
    0|0
  • Yaa iyi güzelde utangaç erkek sevmiyorsunuz peki Utangaç olmamak için ne yapmalıyız biride bunu söylese ne güzel olur :D

    0|1
    0|0
Yükleniyor...