Sevgilim her gün erkek arkadaşının evine gidiyor.

Ne desem ikna olmadı. Yok yurtlarına yakınmış evi, yok çok arkadaş oluyormuş, yok tv varmış. Her gün gidiyor cocugun evine. Çocuk da tam playboy tipli bir şey. Ne yapayım arkadaşlar akıl verin bana


0|0
7|21

En İyi Kız Görüşü

  • sen de her gün kız arkadaşının evine git :D artı bence böyle bişeye müsade etmen biraz saçma sonuçta o senin sevgilin ve her gün başka bir erkeğin evinde seni de çağırsın madem televizyon var birlikte izleyin .

    1|1
    0|0
    • Hiç tanımıyorum çocukları onun için gitmem zaten. Ayrılsam mı bu kızdan ya? Zaten kız bana göre fazla güzel

    • Hepsini Göster
    • Tanımıyorsanama vaktinin çoğunu onlarla geçiryorsa tanışman, kendini tanıtman icap eder. Normal şartlarda sevgilini de çağırır ve tanıştırır ve sen de ona gidersin ya da sen gitmezsen onun da gitmesini onaylamazsın. Abest bir durum, ben olsam bu konuda anlaşamadığımız taktirde ayrılırdım.


      Senin de tutumun garip herkesin mezhebi aynı genişlikte değil işte

    • Arkadaş, bir de üstüne üstlük hiç tanımıyorum çağırsa da gitmem diyorsun daha da abest yani.. Tanımıyorsan ve güvende vermiyorsa hele senin üzerine düşen esas o zanan eşlik etmek ne atak olduğunu, yerini belli etmek olur. Nasıl içine siniyor ki?

Kızlar Ne Diyor 6

  • onun erkek arkadaşı sensin o değil bence bunların arasında bişey mi var bu kadar vazgeçemiyo

    0|0
    0|0
  • booo daş yağacak basımızaaa

    0|0
    0|0
  • Ayrıl, çok saçma ve yanlış yaptığı bence senı dınlemesı lazım.

    0|0
    0|0
  • ağırlığını koy bence.

    0|0
    0|0
  • yanlış düşünme üstüne çok gidersen sıkılabilir. belki bir şey yoktr aralrında başka biri yaşamıyor mu orada ?

    0|0
    0|0
  • onun erkek arkadaşı sen değil misin? normal bir durum degil

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 21

  • Ben olsam bu kadar takıntı yapmazdım, bende bir kız arkadaşımın evine giderdim. Böyle bitsin bitecekse.

    cut.

    0|0
    0|0
  • harbi çok saçma izin verme atar yaparsa ayrılalım o zaman en iyisi de hem ne demek sen tanımıyorum diye gitmek istimiyorsun ne demek? sevgilin bu onun için gidip bir tanışacan seni çağırmıyorsa eğer bir bokluk vardır zaten atar yap bu ne elinde oyuncak olmuşsun söyliyim

    0|1
    0|0
  • sevgilin izin verirse ayrıl sen ondan

    0|1
    0|0
  • sen en iyisi bu ilişkinin üstüne buz gibi soğuk bir bira iç ve takma kafana olan olmuş zaten bu saatten sonra o kıza şans verirsen zaten hiçbirzaman mutlu olamazsın nedeni basit şu an ilişki yaşadığın insan için insanlardan akıl fikir alıyorsun bunu reel hayatındada yapmaktasın büyük ihtimalle ve bir çok tanıdığın insan sana boynuzlu gözüyle bakıyor ve sen bunlara göğüs germekle mücadele ediyorsun bence ayrıl s**tiret kızın güzelliğini bir kızın kalbi ve ahlakı güzel olmadıktan sonra gerisi sadece ama sadece yalan egosu ve libidosu yüksekki kızın hergün sen varken başkasının evine gidiyor sen zannedersem onun sadece ruhuna hitap edebiliyorsun playboy ise demene göre kalbine ve bedenine bu nedenle yol yakınken kurtar kendini bu tarz kızlar sana göre değil anlaşılan

    0|0
    0|0
  • faceda soruyu görünce soruyu soran erkek mi diye bakmaya geldim.. değilmiş..

    0|4
    0|0
  • 1. sende kız arkadaş yap onunla çok takıl

    2. beraber gidin bir dene o çocukla tanış onunla konuş bu konuyu

    3. baskın yap bir kere git gizlice ne oluyor ne bitiyor öğrenmiş olursun

    Böyle bir kızdan direk ayrıl bence iflah olmaz seni sevse zaten böyle yapmaz

    0|0
    0|0
  • şeytanın avukatlığını yapmayım ama senin söylediğinden yola çıkarsak çocuk tam playboy tipli diyosun ve senin kız arkadaşın bu çocuğun evine gidiyor birincisi kızlar böyle tiplerden hoşlanırlar ikincisi böyle bir tip eve gelen bir kıza karşı boş durmaz sen hala neyi bekliyorsun bu kızı bırakmak için

    0|0
    0|0
  • anaaa kızlı erkekli bir de :) Gerçi benimde böyle bayan arkadaşlarım vardı. Erkek arkadaşları da vardı ama bende çok sık kalanlar oluyordu. Ama erkek arkadaşlarını da çağırırdık bazen. Sonuçta kız istemediği için birşey olmazdı ama ters bir zamana denk gelseydi belki de olurdu. Ama kızı bırakma bence ama sen de yeni bir tane bul. sonra bırakırsın.

    0|0
    0|0
  • Ve sen hala onunla çıkıyor musun yuhhh be kardeşim erkekliğinden utan ayrılda kurtul yanına gitmek için bahene üretiyor anlamıyor musun günahını almak gibi olmasın ama ne yaptıklarını nerden bilcen evin kalabalık olduğunu nerden bilcen ya yalan söylüyorsa hiç uğraşma yol ver gitsin o seni terketmeden sen onu terket yoksa cok üzülürsün

    0|0
    0|0
  • sevgilimmi diyorsun hala

    0|0
    0|0
  • alacağını al yol ver gitsin..!

    0|0
    0|0
  • ezdirme kendini usta kabul etme boyle seylerı ayrıl

    0|0
    0|0
  • şaşırmışsınız siz ya ulan git kafasına sık burada sorcana

    0|0
    0|0
  • ya o ya ben de

    0|0
    0|0
  • Kardeşim kızma ama sen harbiden genişmişsin be ya

    0|0
    0|0
  • kıza bir televizyon alda otursun evinde.

    0|0
    0|0
  • Önce işini gör, sonra bırak.Eğer işini görmeden bırakırsan bil ki enayilik etmiş olursun. :-/

    0|0
    0|0
  • sevgilin seni aldatıyor

    0|0
    0|0
  • bakıym boynuzlarla nası gözüküyosun :)

    0|0
    0|0
  • tekmeyı vur gıtsın senınde gururun var sonuçta. oyuncak olmussun onların elınde.

    0|0
    0|0
  • bas tekmeyi.. emın ol rahat durmuyorlardır atesle barut meselesı

    0|0
    0|0
Yükleniyor...