En yakın arkadaşınız bunu yapsa naparsınız??

En yakın,en güvendiğiniz arkadaşınızla doğumgününüz içşin gezmeye gidiceksiniz anlaştınız ama sonra size annemle işçim var olmaz diyo iptal ediyo.O gün geldiğinde bir bakıyosunuz başka arkadaşlarıyla gezmeye gitmiş fotoğraflar çekilip twittera facebooka falan koymuş naparsınız?


0|0
5|11

En İyi Erkek Görüşü

  • dötüne tekmeyi koyarım :) onu sende bir kazık atsana kızım ehuehe:) deki işte süper bir parti var ünlü birinin ismini uydur de sonra yakınımız olur sana daha önce söylememiştim de. sonra gün belirle öğün ağızından salyalar akan köpek gibi senin onu aramanı beklesin dursun:) sonraaa photoshopla sözde ünlü ile fotonu gösterir onada dersinki öğün seni alamadım istemedi ünlü kişi hesabı :))

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • önce bir anlayıp dinlemek isterdim zaten sana bunu açıklayamıyorsa birdaha utancından konuşamaz seninle.

    0|0
    0|0
  • O resimi o gün mü çekip koymuştur bilemezsin belki önceden çektiği bir resimde olabilir..Eğer bu dediğin durum söz konusu ise arkadaşlığın zaten sürmez.,bitmiştir..

    0|0
    0|0
  • ızma ama agır yavsaklık etmış sıktırı basarım azımı bozdu telını ver sovım sıgıra :D

    0|0
    0|0
  • başka arkadaşın yok mu?

    0|0
    0|0
  • en iyi arkadaşım değilsin derim mesafeli davranırım

    0|0
    0|0
  • tekmeyi salla gitsin gezdirme yanın da daha

    0|0
    0|0
  • yapacak bişey yok sende aynı şekilde cevap vereceksin arkadaşınını dogum gününde

    0|0
    0|0
  • offf en nefret ettiğim arkadaş tipidir

    0|0
    0|0
  • Ona olan güvenim biter.Arkadaşlığım da biter.

    0|0
    0|0
  • demekki en yakın değilmiş

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • en yakın arkadaş tek olmamalı o yüzden

    0|0
    0|0
  • en yakın arkadaşım bana bunu yapamaz

    böyle birini en yakınım olarak adalndırmama ki

    bunu yapacak insanı baştan anlarsın bence

    0|0
    0|0
  • İyi eğlenip eğlenmedıgını sorarım.

    La napiyim. Zaten benı ıstemedıgı bariz istese haber verir yalan söylemezdi.Eşşek değil ya benım görceğimi düşünmüştür.

    0|0
    0|0
  • Çok fazla kırılırım onunla uzun süre güvenim gelmez demekki o güvenilecek biri değildir

    0|0
    0|0
  • Bunun bir degisigi bendede olmuştu çok kirilmistim ama belli etmedim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...