Sevgilim beni öpmek istiyor ve beni istediğini söylüyor ne yapmalıyım?

Arkadaslar soru kalıbımda da belirttiğim gibi sevgilimle görüşemiyoruz okuldan dolayı ben farklı bir sehirdeyim o benim memlektimde .ve henüz 1 ay oldu ilişkimiz .telefonda saatlerce konusuyoruz .bana karım olacaksın sen benim diyor.bütün ailesiyle tanıstırdı beni .beni cok istediğini söylüyor .seven insan sevdiğini ister seni ben cok seviyorum diyor .ve benimle farklı muhabbetler içine girmeye calstı ben benimle bu tür muhabbet yapacaksan eger bitsin dedim .telefonda agladım kendime yakıstıramadım bu tür muameleyi.ve oda benimle agladı .ve simdi görüştüğümüzde beni öpecegini koklayacgını sarılacagını söylüyor.telefonda konsuurken bile öperken kendinden geciyor .acaba davranısım ne tür olabilir ? Gercekten seviyor deger veriyor olabilirmi? zaman kalıbına dayanarak cevaplarınızı öne sürmeyin lütfen bir bütün olarak cevaplarınızı istiyorum.:) saygılar

Güncellemeler:
link


bu şarkıı sevgilimin duygularına tercüman olduu dinleyinn o zaman :)

1|0
1|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Yorumları okudum da hepsi seni kiskanmis olmasi lazim seni seviyor değer veriyor karısı olmanı istiyor uzakta olduğu içinde telefonda konuşurkene istek arzularını dile getiriyor yanında olduğunda o kadar istemez sarılır Oper özlemini giderir sana çok sıcak davranacaktir sevdiğin sana zarar vermez bundan emin ol gecenin sakin bir zamanında telden konuşarak değilde mesajlasarak konuşun sana kendini daha i anlatır saygilar canım.

    0|0
    0|1
    • bende öyle düşünmekteyim işinde gücünde askerliğini bitirmiş gelmiş bir insan yani .bi evimiz olsun istiyorum işten gelince seni göreyim istiyorum artık diyor .ben bu sözlerinin içtenliğine inanıyorum ki benim için kimse aglamadı .beni asırı fazla cekiyor .cok sorunlu bir insanım .ben ona yaptıklarımı öncekilere yapmıs olsaydım beni defetmişlerdi.zaten cok yakında yanında olucam gidecegim günü sayıyor safak sayar gbi .o zaten beni kaybetmek istemiyor biliyorum sesini özlyrm onun.tesekkürler :)

    • Hepsini Göster
    • Belli ki işte seni ailesiyle herkeze istiyor bende Teyzeme konusturmustum anlatmıştim sevdiğimi bu yolun sonu çok güzel arkadaşım sevdiğini mutlu etki o seni daha mutlu etsin canım :)

    • Kafan mi guzel tanimadigimiz insanin neyini kiskanalim

Erkekler Ne Diyor 9

  • 1 Ay içinde olacak şey değil bunlar. Ben daha sevgilime 1 ay içinde aşkım canım derken bile utanıyordum. O da. Hele ki bu tür yakınlaşma için çok çok erken. Ailesiyle tanıştırıp edip pis işini görüp ayrılanlar da çok var. O yüzden dikkatli olmanı öneririm. Tedbiri elden bırakma.

    0|0
    0|0
  • erkekler gerçekten ama gerçekten sevdikleri kıza o şekilde yaklaşmazlar en azından 1. ayda he zaman kalıbını öne sürmeyin demişsin ancak bir erkek eğer bir kıza onunla olmak istediğini söylüyorsa üzgünüm ama sadece ihtiyacısın istediği kadar sevdiğini söylesin ailesiyle tanıştırmasına bişey diyemiyorum belkide ailesi konusundan bu durumun bir sıkıntısı yoktur unutma bir erkek sevdiği kıza asla ama asla dokunmaz he öper koklar sarılır ama cinsel ilişki asla

    1|0
    0|0
    • Yanlış anladın beni oda benimle cinsel ilişki asla istemiyor biz başta konuştuk bunları oda evlenmeden asla sana dokunmam sadece öper koklarım dedi.ama tamam telefonda konuşurken işte seni çok istiyorum diyor öpmek koklamak gibi ilişki anlamında değil aslada konusunu bile açmaya cesaret edemez beni kaybetmekten korkuyor ne kadar sevsem de adam olmadımı defolsun gitsin..ayrıca ihtiyacısın falan ne alaka ben namusum için yasarım bu güne kadar kimseyle öpüşmedim

    • Hepsini Göster
    • Peki sağ ol

    • Sevgilim azdıgını ve benimde onu rahatlatmam gerektiğini söylüyor mesaj atarak ben ne yapmalıyım

  • ne tuhaf adamlar var ya :D ailesiyle tanıstırdıysa ya ailesi rahattır, her sevgilisiyle tanısıyolardır. ya da çocukta biraz gevşeklik var ailesi de alışmış. 1 aylık ilişki söz konusu, aileyle tanıstırmak için fazla erken. Ayrıca tecrübelerime dayanarak söylüyorum, mesafeli ilişkiler bir şekilde bitiyo. Zaman ve para kaybı, başka bişey değil.

    0|0
    0|0
    • İllaki tatilde goruscez ben burada temelli kalmıcamki onun yanında olucam

    • Hepsini Göster
    • bana sorarsan sevgilin biraz sıkıntılı.

    • ne gbi sıkıntı

  • ilişki daha 1 ay oldu farklı yerdesiniz seni karım yapıcam diyor öpmek sonrada yatmak istiyor hımmmmmm YALAN SÖYLÜYOR bu işler ucundan başlar :)

    0|0
    0|0
    • biz bastan beri bu ilişkiye baslarken gelecege dair seyler düşünerek baslamıstık .babam ögrenirse kendinin de bitecegini biliyoki o işlere asla kalkısamaz istediği kadar yatmak istesin .ben ona pis muhabbetler yapmasına izin vermezken ona asla cesarete edemez .beni kaybetmemek için kendini dizginleyebiliyor ve önümüzdeki yaz söz düşünüyoruz yani benm akrabamada söylemiş bir insan bunu

    • Hepsini Göster
    • haklısın tabi

    • tesekkürlerr :)))

  • Sabret numara yapıyor olabilir.Öpüşürsen gerisi gelir zaten ve senin basit bir kız olduğun izlenimine kapılıp seni terkedebilir.Benden bu kadar :)

    0|0
    0|0
  • seven adamın o tafarlarda bezi yoktur.Aileyle tanıştırma kısmı hikaye siz kızlar hemen inanıyorsunuz. çok zor bir olay değil o.sevişip abazalığını atmaya açlışıyodur o.

    0|0
    0|0
    • abaza kız arayan bir tip degil bu kişi kendinden bilirmiş işi .benimle evlenmek istediğini defalarca belirten bir insan .ve tüm arkadsları evlendi bu kaldı .bunuda göz önnde bulundurmak lazım :)

  • hani insanın sevdiğinden skesi gelir ya öyle bir durum var ortada

    1|0
    0|0
  • klasik erkek numarası, sevdiğne inandır ve elde et..

    0|0
    0|0
    • Akrabalarımız tanıştırdı bizi bana zarar veremez..hem bunu karşılayacağı bir sürü kız varken ben ona*i çektiğim halde neden hala ben sence?

    • Hepsini Göster
    • umarım mutlu olursunuz ;)

    • umarım:)

  • Aileye güvenme herkes tanıştırıyor bu devirde

    0|0
    0|0
    • Ya onun bu kadar acımasız olduğuna inanmıyorum çünkü akrabalarımız tanıştırdı bizi.eğer benim okulum bitmiş olsaydı her şeyin hızlı gelişeceginden söz nişan falan hızlı olur diyor

      .

    • Hepsini Göster
    • Acelesi neymiş sor bir arkadaşa seviyorsa seni okadar bekler değil mi bacım ?

      Bak bende bekliyorum 3 yıl oldu

    • Acelesi yok zaten beni 1,5 sene beklicek .okul bitmeden asla beni istemeyeceklerini söyledim .ailemin izin vermeyecegni söyledim .tamam beklerim dedi .ki arkadası bir kızı 2 sene beklemiş .nişanlancaklar .bir arkadasına da önümüzdeki yz nişan olcak demiş .ben samimiyetine inanıyorum laflarının ya bilmiyorum .belki ortam kötü insnlar astı kendini dgru düzgün kız kavramına sahip kzlar kalmadı beni kaybetmek istemiyordur ..

Kızlar Ne Diyor 1

  • Gerçekten seviyor gibi geldi bana okuduklarima bakarsam ama yarın kimin ne olacağını kimse bilemez dikkat et canım

    0|0
    0|0
    • peki tesekkür ederim canım .ben bu duygunun ilkini onda yasadım gercekten ..işteyken bile sesini duyma molası verdim diyebilen ..benim sözümü dinleyen bir erkek..

Yükleniyor...