Sorulan sorunun konusu olmak...

Bu sitede aşk sorunları havada uçuşuyo hepimiz biliyoruz. Hoşlandıklarımız, sevdiklerimiz- sevmediklerimiz yeni tanıştığımız uyuz olduğumuz herşeyi görüyoruz ve insanlar bunları paylaşıyo bizlerle.

Düşünün bı kız/erkek yeni tanıştığınız biri var ve birbirinizden hoşlandınız. Güzel bir gün geçirdiniz eğlendiniz. Akşam evinize geldiniz ks yi açtınız soruları takip ediyosunuz. Sıradan bir soru açtınız ve okuyosunuz. Başlığı ilk buluşma mesela. Okudukça sizin o gün yaşadığınız şeylerle örtüşüyo ve şaşırıyosunuz hızlı hızlı okuyodunuz ve dank ! Kız/erkek arkdaşın aslında göz aşikarıda olduğunun xperi iyi bir ks üyesi çıktı. Sizin hakkınızda olumlu/olumsuz şeyler yazmış. Şimdi ne yapardınız Gizlice takip mi ederdiniz yoksa soruya olumlu/olumsuz bişey yazarak cevap mı bırakırdınız. Ben olsam ilk başta gizliden takip ederdim ve çok büyük oyunlar oynardım sevdiceğimee haha :)))


0|0
12|4

En İyi Kız Görüşü

  • Bende kesinlikle ugrasirdim ve aklini alırdım :)

    0|1
    0|0
    • Böyle bir şansı başka zaman yakalayamassın :)

    • Hepsini Göster
    • Ama güzel şeyler yazarsa şahsen güzel süprizler yaparım ya ona :) Nelerden hoşlandığını ne istediğini fikirlerini buradan öğrenirsin. Safım bir anda aşık oluverir sana :)) Halbuki bilmiyo kendi kendini nasıl tuzağa düşürdüğünü :))

    • Evet mantıklı bu da güzel begendim iyiymis :)

Kızlar Ne Diyor 11

  • Ben buradaki bir üyeyi eski sevgilim sanarak çok kötü davrandım,meğerse sadece benzerlikmiş :)))) Onun için dikkatli olunmalı,çünkü sadece kişilikler değil,buna bağlı olarak da yaşananlar da benzer olabiliyor...

    0|1
    0|0
  • Var ya bütün sorularına gizliden acayip cevaplar verirdim heralde.Bütün cevaplarını usanmadan okurdum.Artık yıllar yıllaaar sonra itiraf ederdim :)

    0|1
    0|0
  • bende öyle yapardım

    0|2
    0|0
  • Hahahha ben giderdm eklerdim onu bakardim baska kizlarla iletisimi nasil :D :D cok kötüyüm ya :D

    0|1
    0|0
    • Ya ben pembesinden bir hesap açardım hemen. Şekercim falan arkadaş olurdum. Sonra bununla dertleş anam dertleşebildiğin kadar varını yoğunu gelmişini geçmişini 2 günde seceresi çıkar kızın :) Sonra ne istediğini biliyosun istediği gibi davranıyosun bir zaman sonra kendine aşık ediyosun iyice. Çok fena olay olur ya

    • Hepsini Göster
    • Ya boşversene almışız böyle bir kozu elimize centilmenlik yapıp bırakamam yani böyle bir durumu :)) Geriye dönüp baktığımda yapmadım dememem lazım :)) Fena olucaz tabi :)

    • Haha.. Orasida dogru

  • Ben telefonu elime alır numarasini çevirir

    ha s... Git Derdim.

    Neticede ilişki özel birşeydir ve bunu açığa çıkarıp PR yapan kişiliği bozuk yaratıklar ile uğraşamiyacagimi ilave eder suratına kapatirdim

    0|1
    0|0
  • samimi mi diye merak ederdim sanırım bende oyun oynardım ona

    0|1
    0|0
  • Kesinlikle takip ederdim :D

    0|1
    0|0
  • öle kuruntulara düşmem kolay kolay. milyonlarca ınsan var yaşadığımın aynısını yaşamış başka birileri olamaz mı...

    0|0
    0|0
  • kendime övgüler yağdırırdım gizliden :p :))

    0|0
    0|0
  • Aynısını yapardım büyük ihtimal yay erkeği :):)

    0|0
    0|0
  • ilk bir cevap veririm ordan yardimci olmak adina eklerim ya da yorum birakirim falan bakalim neyin pesinde bu :)) sonra asla soylemem tabi bendim diye ama bende oyun oynayabilirdim sonra :)) ya keske olsa oyle bir sey de her sey bir yana soru soracak biru bile yok ya :) kendimide overdim unutmadan ekleyeyim :))

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • 5* kardeşim iyi bir yere değinmişsin ben kaçar.

    0|1
    0|0
  • Ben güzel bı tecrübe derdim kendıme. kendısınede teşekkür ederdım

    0|1
    0|0
  • senin taktik de şeytanın bile aklına gelmeyecek cinsten abi helal olsun

    dfggsgsjjjjj

    cayırt

    0|1
    0|0
    • Aga kızın gelmişini geçmişini öğrenirsin. Hemen bir sahte profil hemde en pembesinden :)) Ay canım çok şekersiiinn falan konuşma tarzı bir arkadaş ol. Nereye nasıl cevap bırakmış nasıl soru sormuş yemin ederim büyük koz. :))

    • bu gacılar şeytan gibiler abi aklına gelir o ve gizli sorar tek alacağın bilgi cevaplar yorumlar olur :) ha o da yeter mi yeter

    • Bi şekilde deşifre ederim onu başka şansım yok çünlü :) Ama doğru diyosun bulurlar bir yolunu senden benden önce anlarlar yani.

  • Bunun olma ihtimalini düşüneceğime akşam ksye girmek yerine hayal kurmaya başlarım.

    0|0
    0|0
    • Soruyu anlamadın galiba. Sana hayal kuruyosun demedim ks ye giriyosun dedim. Düşünülcek bir ihtimalde yok soruda yani olduda başına geldi naparsın diyorum. He ben hayal kurucam diyosan soru sana göre değil.

Yükleniyor...