İçine atıp kanser olacağına, dışına at konser olsun .

Yakın arkadaş gözüyle gördüğünüz birisi sonradan sevgiliye dönüşebilir mi?

Diyelim ki birisi var,

İyi arkadaşsınız,

Zaman içinde Ondan hoşlandığınızı farkettiniz,

Duygunuzu bastırır mısınız yoksa açıklar mısınız ?

Hiç böyle bir durum yaşadınız mı?


0|0
10|25

En İyi Erkek Görüşü

  • eğer ona değiyorsa açıklarım değmiyorsa onu içimde yaşatırım..

    0|1
    0|0
    • değmeyecek birine beslemezsin ki böyle hisler zaten.


      sonucta arkadaşın olmuş az çok tanıyorsun o kişiyi.


      illa kanser olcam diyosun adamım -_-

    • aslında durum biraz hassas o kişinin tipinden hoşlanmışsam ne yaparsam yapayım düzelmez ve ben ona duygularımı açıklayıp kötü olacağıma sessiz kalırım kendi duygularımın padişahı olurum daha iyi

Erkekler Ne Diyor 24

  • 1-Mazide böyle bir durum iki kez yaşadım

    2-İlkinde açıldım sonu fena oldu

    3-Bir önce ki durumdan dolayı dostluğa zarar gelmemesi için frenledim kendimi

    4-Bu berbat bir durum

    5-Gerçekten de berbat bir durum

    1|0
    0|0
  • Dönüşebilir. Bence arkadaşlık, aşkın önsevişmesidir.

    Sizler buna katılmayabilirsiniz, duygusal varlıklarsınız ne de olsa...

    Hoşlanıyorsam, şairin dediği gibi, içimi onunla ısıtıyorsam, söylerim.

    Son soruya, ''pas'' diyorum.

    2|0
    0|0
  • Bazı zaman bastırmak zorunda kaldığım da oldu, bazı zaman güzel ilişkim de oldu böyle. İnsanına bağlı biraz bence.

    1|0
    0|0
  • bence onunda sana yaklaşımı arkadaştan öteyse açıklamakta sakınca yok... sonuçta sevgili dediğin her şeyden önce en yakın arkadaşın olmalı sana.. arkaşca anlaşabıldiğin birisiyle gayet güzek sevgili olunabilir..

    1|0
    0|0
  • Yaşadım, çok yakın bir arkadaşım bana açıldı böyle. Benim öyle bir hissiyatım yoktu, 3 ay konuşmadık, sonra içindekileri bir şekilde halletti ve arkadaşlığımıza devam ediyoruz. Hiç kolay olmadı tabii ki, çok iyi bir arkadaşlığın bitmesi ihtimali oluşmuştu. Ama duygu varsa ve yok edemiyorsan, bunu engelleyemezsin zaten. Olduysa bir ara patlarsın, nereye kadar dayanılabilir ki...

    1|0
    0|0
  • zaten hep buzamanda aşklar kanka kardeş dediğin kişiler ile olusuyo once kanka kardeşim dersin sonra aşkım demeye baslarsın, duygularını açıklaman lazım yoksa kendine çektirirsin

    1|0
    0|0
  • zaten sevgili dediğin arkadaştan türer arkadaşlığının hayrı olmayan kişinin sevgililiği sınırlıdır eğer senden hoşlanmaya başladıysa bir arkadaşın o sana yavşamıyordur sadece arkadaşlığının kalitesi ilerisine kefil olmuştur ben şahsen arkadaş olmadan sevgili olmayı temelsiz bina dikmeye benzetirim ve evet çekinmem söylerim.

    1|0
    0|0
  • söyle hem yakın arkadaşlar birbirlerini daha iyi tanıyor. ilişkiniz olursa temelide sağlam olur. gelecekten umut verir. açıl

    1|0
    0|0
  • Evet 2 senelik bir kız arkadaşım sevgilisiz kalınca bana sarmıştı bende derhal arkadaşlığı bitirdim... Uzak olsun..

    1|0
    0|0
  • normal arkdş olarak gördüğüm birinden sonradan hoşlanmaya başlamak bana mantıksız geliyor. hiç yaşamadım. zaten ondan hoşlansam en başında hoşlanırdım.

    1|0
    0|0
  • Zuhal adında gayet iyi bir arkadaşım vardı. sonradan ondan hoşlandığımı farketmiştim ama ona açılınca olmamıştı ve güzel giden arkadaşlığımızıda kaybetmiştik. onun için cevabım bundan sonra kim olursa olsun iyi arkadaşımsa açılmam. onu kaybetmek istemem..

    1|0
    0|0
  • denedim olmadı arkadaşımdan oldum panpa

    1|0
    0|0
  • benim çevremde çok oldu

    1|0
    0|0
  • Erkeklerle kızlar yakın arkadaş olamaz olanları gördüm şimdi çocukları var 1 değil 5 değil ... söyle gitsin

    1|0
    0|0
  • Eski sevgiliden arkadaş, arkadaştan sevgili olmaz.

    2|0
    0|0
  • bende dönüşmez herkes yerinde kalır kimsenin yeriyle oynamam

    1|0
    0|0
  • mesafeyi koruyamazsan zaten ya sevgili olursun ya düşman.

    1|0
    0|0
  • olabilir çokkk olağan

    1|0
    0|0
  • olabilir niye olmasın.:)

    1|0
    0|0
  • acıklarım bastırmam asla

    1|0
    0|0
  • cevabı baslıkta vermışsn zatn ;)

    1|0
    0|0
  • Sloganın güzelmiş !

    1|0
    0|0
  • arkadaşsa arkadaş kalır

    sevgiliyse sevgili kalmayabilir garantisi yok :)

    cayırt

    1|0
    0|0
  • uzaktakine açılamadıkki yakındakine acılalım bu arada bu baslıktaki varoş vari laflara uyuz oluyorum fakat söz doğru.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Olmadı olmazdı da sanırım,arkadaş gözüyle bakınca sevgili olma ihtimali kalmıyor benim için

    2|0
    0|0
  • lisedeyken yaşamıştım :D ama şimdi bakıp bu tipe mi aşık oldum diyorum :D ama sadece ben aşık oldum o aynı sınıftan briyle sevgili olamam dedi :D

    1|0
    0|0
  • Karşımdakinde de aynı duyguların olduğunu hissedersem,

    Sevgilisi yoksa duygularımı bastırmam.. Cesaret vermeye çalışırdım onun bana açıklaması için.

    Eğer bu olmuyorsa geçer karşısına konuşurdum...

    1|0
    0|0
  • bazen böyle arkadaşlıklar hoşlantıya dönüşebiliyo. söylersen ya tamamen senin olacak ya da kaybedeceksin çünkü karşındaki kişinin ne düşündüğü hakkında fikrin yok. ama o duygular içinde kaldikça sen daha çok üzülüp kendi kendini yiyeceksin kötü hissedeceksin bence uygun bir zaman bul ve söylee.

    1|0
    0|0
  • Söyledim, şimdi nişanlıyız onunla. :)

    2|0
    0|0
  • Hayır yaşamadım.

    1|0
    0|0
  • olmaz bnce ben onu arkadaş gözüyle gördümüsüm hemen arkadaslıgımı bitirirdim

    1|0
    0|0
  • başma geldi böyle bir itiraf ama sonunda arkadaşlığımızda zarar gördü.

    1|0
    0|0
  • Yasamadim ama oladabilir.

    1|0
    0|0
  • detone oolmadan ltf.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...