Arkadaşlar sizin düşüncelerini?

Bazen sevgilimle tartışıyoruz mesajlaşırken ve ben arayıp konuşalım aramızda soğukluk olmason diye arıyorum ama telefonlarıma çıkmıyor, müsait değilim, sonra konuşalım... Bu hareketine sinir oluyorum ve sürekli aynı şeyi yapıyor... Sizde böylemisiniz arkadaşlar?


0|0
2|6

En İyi Erkek Görüşü

  • ilişkide mesajlasmayı abartırsan tartısmalar olabilir gayet. bu tip tartısmalarda bir tarafın konuyu dagıtması sart. cünkü tartısmaları yüzyüze yapmalısınız.

    sürekli bu sekilde davranıyorsa ona acık ol. yıpran yıpran nereye kadar?

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • her insanın yapısı aynı değildir ama böle yapması hem senin sinirini bozuyor hemde seni daha çok ona bağlıyordur aklın hep onla oluyor bu sefer

    0|0
    0|0
    • Evet aklım onda kalıyor, ne işime konsantre olabiliyorum ne uyuyabiliyorum ve erteai sabah hiç birşey olmamış gibi "günaydın aşkım, seni çok seviyorum" demesi gece boyunca bana uyku hatam olsun sonra seni seviyorum, ama hoşumada gidiyor kin tutmaması

    • Hepsini Göster
    • Doğru söylüyorsun her pazar sıkıcı geçiyor nasılsa:)

    • yani eskiden beri pazarları sevmem şuan kıştayızda pek yapacak birşey yok zaman bol :)

  • ayrılık yakın sigaraları yakın :D

    0|0
    0|0
  • arama biraz rahat birak adami car car konusup duruyorsundur bide

    0|0
    0|0
    • Kendisi susmuyor ben konuyu kapatıyorum yarım saat sonra yine yazıyor ne yapayım

    • hmmm o zamn bilemem salla gitsin

  • bu saate bişey düşünemem

    0|0
    0|0
  • o açmazsa. senin operatörün müş. hizmetlerini ara konuş. deşarj ol kapat alshdaskd

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • bi cacık olmaz o çocuktan, sinir olduğunla kalırsın..üzgünüm acı gerçek

    0|0
    0|0
  • Sinirlerine hakim olamıyorsa seni kırmamak için konuşmak istemiyor olabilir.

    0|0
    0|0
    • Hayır canım sinirli olsada kötü veya kırıcı olmadı hiçbir zaman, her zaman sakince konuştu benimle haklıda olsa, ama bu telefona çıkmamasına gerçekten deli oluyorum

    • Belki sen deli oluyorsun diye yapıyordur. Ya da konuşmak istemiyordur.

    • Benim sinir olduğum şeyleri yapmaya bayılır zaten ama ben bişey yapayım tavır koyar üstüne ben kötü olurum yine

Yükleniyor...