Yılbasını tek basına kutlamayı planlayanlar var mı ?

ben yıl basını yurtta kutlamak zorunda kalıcam malum istanbula 12 saat yani zaman yetmez tatile.

yıl basındada dısarı cıkasım yok yurtta odamın kapısını kilitleyip kulaklıgımı takıp telefonumu kapatıp tek basına film+cips+uyku+müzik vs. kutlamak istiyorum yani yalnız kalmak istiyorum.

siz nasıl kutlayacaksınız ?


0|0
0|8

En İyi Erkek Görüşü

  • planlamadım ama eşek gibi yalnız kutlayacağım.

    1|0
    0|0
    • en güzeli o

      bende yalnız kutlamak istiyorum rahat bırakırlarsa eger.

    • Hepsini Göster
    • en azından böyle salak salak bekleyip beş dört üccc ikiii biiiii sıfııı diye bagırmıycaz :D

    • aynen bak o konuda haklısın.

Erkekler Ne Diyor 7

  • ben evde olucagim telefonum kapali :)) sonracigima oturup tv izler birazda nette turlar sonra yatarim bir güzel :))

    1|0
    0|0
  • Bizim komşular saolsun tüm kızancıklar gelecek tombalaaaaaaaaaaa :D

    1|0
    0|0
  • Bende tek takılacağım..çıkar gezer tozarım ya da mesaide olurum belki ://

    1|0
    0|0
  • Bende tek kutlayacağım bu sene.

    1|0
    0|0
  • benim için sıradan bigün belki biraz daha geç yatarımmm

    yani biraz daha bilgisayarlı bir günn

    1|0
    0|0
  • bende yalnız kalmak istiyorum ama her istedigim olmadıgı için bu da olmayacak büyük ihtimal :(((

    offf ulan çok kalabalıgım ya ben puff :(

    0|0
    0|0
    • sanırım benim olacak

      yani insallah

      hatta baya baya olacak bu lanet olsası yerde ölsem kimsenin ruhu duymaz zaten :D

    • 3 g ile sana baglanırım faceden hopppp sende aramıza katılırsın bedenen olmasada ruhen :))

    • hahaha :D

      iyi fikir

      aklıma gelmıstı aslında

      skypeda toplu sohbet acıp klasik konusma yapıcam.

  • yılbaşına dudaklarını öyle yaparak girme :(

    0|0
    0|0
    • bu hesap benim degil fotoda benim degil dur degistireyim onu :D

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...