Meğer adamlar paralarını daha rahat sayabilmek için altı sıfırı atmışlar :))

Baskınları, tutuklananları olayları kimler takip ediyo bilmiyorum ama adamların evlerinde mobilya yok oda oda kasalar var resmen.11 mılyon tl çıkmış ya evde kasada duran para. Ne yalan söyliyim Gülen' in gücünün bu kadar olucağını tahmin etmemiştim adamların hepsini tıktı bir gecede. Bu arada Ebru Gündeş' in şarkısı boşa değilmiş '' gidiyor gönlümün efendisii '' derken boşuna dememiş kadının kocası tutuklandı harbiden gitti. Bir nevi ileri görüş Ebrunun kide.Başbakanın eskiden yeşil medeniyettir derken anlamamıştım şimdi daha iyi anlıyorum :)) Akp bu saatten sonra napıcak. İçimizdeki RTE ciler hala inanıyomusunuz bu adamlara. Yakında şöyle der Ben dershaneleri kapatmıcaktım tershaneleri demiştim diye kıvırırda bu adam. Bence son dershaneyi kapatmıcaktın Tayyip. Kızlı erkekli öğrencilere karışırken adamlar Babalı oğullu ülkeyi dolandırmışlar. 87 milyar TL 4 bakan 1 banka müdürü 11 İş adamından çıktı. Sonra Ebru Gündeş' i 1 yalıyla tavla. Ben olsam kabul etemzdim Marstan falan toprak isterdim :)) Siz neler düşünüyosunuz :))


0|0
2|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Valla bu rte cilerin ben gözünün açılacağını sanmıyorum.Bu olayı gayet normal karşılamış olmalılar.Bence onlarda biliyordu kimin ne mal olduğunu.Ama vebali oy veren herkesin boynundadır.ben çevremdeki hiç bir akp liyi affetmicem.Yolsuzluğa hırsızlığa alet olan yapan kadar suçludur

    0|0
    0|0
    • Ya hocam biliyolardıda bu denli bu kadar değil ya. Tayyip bunların olucaklarının farkındaydı zaten boşunamı kürtlerin oyunu almaya çalışıyo boşunamı Suriyelilere vatandaşlık teklif ediyo nerden baksan 9 10 mılyon seçmen çekti kendine. Artık oyunlar başka şekilde oynanıyo. Güç kapışması yüzünden ülkeyi çok kötü yere sürüklüyo şerefsiz.

    • Valla bende bukadar değil bukadar değil diye diye artık şaşırmaz oldum olanlara.Hala başka yönetecek adammı var deyip kabullenen tipler var .Bu pisliği de örter millete yuttururlarsa artık daha belimiz doğrulmaz.Nereye isterlerse oraya sürükler şerefsizler

    • Doğru diyosun

Kızlar Ne Diyor 2

  • Şuanda çok bilgi kirliliği var cemaat zaten önceden beri akp ile yüz yüze gelmişti dershane konusu ile dahada sarpa sardı işler bence bu gözdağı dahasıda vardır yoktur bilemeyiz zamanında aziz yıldırım hakkındada böyle şeyler çıkmıştı zaten bütün fenerbahçeliler şike işinin cemaat bağlantılı olduğunu ilk gnden biliyor bu bakan oğulları falan yapılacak başka operasyon işlere perde olarak kullanılıyor zaten aziz yıldırım demişti zamanında "Ne şikesi kardeşim ülke elden gidiyor" diye buymuş demek

    0|0
    0|0
    • Şike var ortada yok değil. Fenere suç atmıyorum bu konuda her takımımızda var. Aziz Yıldırım' ı düşürmek için şike sadece bahaneydi göz korkutmaktı.

  • Çok uzun ya :):)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • ebru gündeş iyi yere kapak atti :D

    0|0
    1|1
  • Herkes masum kimsenin hicbir hatasi yok herkes sutten cikma akkasik... kimse kimseyi yargilayacak kadar masum degil kardeşim. Eğer oyle olsaydi kapimiz bacamiz kapali yatmazdik dünyanın sonu geliyor kim bu ülkeye ihanet ediyorsa Allah onlari kahretsin iki yakasi bir araya gelmesin iki dunyadada rezil olsunlar..

    0|0
    0|0
  • Bunların doğruluk payı ne derecedir bilemem. Fakat bu ülkenin içine edecekleri aşikar. Adamlar ülkeyi İran'a çevirecek.

    0|0
    1|0
    • Başbakan düne kadar mitinglerde öttürüyodu 24 saatten fazladır tek kelime etmedi. Arınç az önce bir açıklama yaptı ama yaparkenki '' s*çtık '' ifadesi yüzünden ve konuşmalarından eksik olmadı :))

    • Beter olsunlar.

Yükleniyor...