Bir erkek en yakın arkadaşının kirli çamaşırlarını seriyorsa

İlk cinsel deneyimi vs hemde onu rezil eden şeyleri anlatır mı yani anlatıyorsa ona birgarezi falan mı vardır yoksa anlatması normal mi?


0|0
0|8

En İyi Erkek Görüşü

  • o kadar da herseyı anlatmaz bence ;,)

    1|0
    0|0
    • Mesela kardeşin dediğin biri bunu anlatsa başkalarına ne yaparsın?

    • Hepsini Göster
    • Haklısında ev arkadaşlarıydı yani biliyordu ister istemez saol :)

    • bısey degıl ne demek ;))

Erkekler Ne Diyor 7

  • Hayat; adeta bir p*rno film gibidir;

    Biri düzer, biri düzülür,

    Diğerleri de oturup, şehvetle izler Bazı kadınlar vardır; Şaire şiir olur,

    Saçları yaprak gibi mısralara savrulur.

    Bazı anneler vardır; Şiire şair olur,

    Şiir gibi şerefsiz erkekler doğurur.

    0|0
    0|0
    • Birde soruma cevap verseydin keşke :(

  • Senden kıskanıyo gözünden düşürmeye çalışıyo...

    1|0
    0|0
  • önce böyle başlıyor sonra karşısındakini bunlara alıştırıyor sonrada içraata geciyor bu kadar basit

    1|0
    0|0
    • Bana mı yazıyor yani :/

    • Hepsini Göster
    • Arkadaşı beni aldattığı için genelde kısır kalsın diyorum ama haklısın bir dahakine öyle diyim

    • kendine dikkat etmek ve iyi anılmak istiyorsan hiç bir erkege bu kapıyı açmayacaksın ki herkez haddini bilsin

  • Ey benim sidikli don koleksiyonu yapan kardeşim

    Ne kirli çamaşırı kardeş ?

    Böyle boktan arkadaş mı olur ? Onun bunun aşüftesiyle yaptığı pislikleri onun bunun piciyle yaptığı haltı mı anlatır ?

    Sen de gelmiş normal mi diyorsun

    He kardeş normal, bir de bize anlatsın nasıl birbirlerini tuşladıklarını

    Fesubhanallah

    0|0
    0|0
  • Karaktersizin tekiyse rezilliği değil, nasıl zevk aldığını anlatır. Neyi nasıl yaptığını ballandıra ballandıra anlatır.

    0|0
    0|0
    • Yok şey mesela içlik var diye kıza gitmemiş yok ilk cinsel deneyiminde soyunmadan boşalmış vs normal mi bunları bana anlatması? Ben eski manitasıyım

  • Normal bir oc :(

    0|0
    0|0
  • tamamen masumane :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...