Bende ki hastalık mı ?

1-Başkasının içtiği bardaktan su içemem 2-Başkasının yediği bulaşığı yıkıyamam , tutamam bile midem bulanır

3-Başkasının yastıgında yatamam

4-Başkasının yarım bıraktığı bir yiyeceği asla yiyemem vs..


0|0
18|39

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 38

  • Obsesif-Kompulsif Bozukluk başlangıcı denilebilir sizin durumunuza. Temizlik ve titizliği abartmışsınız biraz. Bu şekilde devam ederseniz sonra başka başka şeyler çıkacaktır takıntı olarak. Bir psikiyatriste ya da psikologa gitmenizi tavsiye ederim. En azından budurum bir obsesyon oluşturur mu onu öğrenmiş olursunuz.

    0|0
    0|0
  • Fazla pimpiriklisin belkide hastalık derecesinde evet

    0|0
    0|1
  • aslında seninki hastalık degil ama hastalıktan daha kötü bir durum. her halde bu durum kendi çocugun oluncaya kadar sürer

    0|0
    0|0
  • Başkasının yediği içtiğini ben de yiyip içemem. Aynı bardağı, çatal kaşığı kullanamam. Annem, babam ve kardeşim de dahil buna. Gördüğüm kadarıyla birçok kişi böyle. Hastalık olduğunu sanmıyorum.

    0|0
    0|0
  • yok değil..normal..

    0|0
    0|0
  • 1.3.4 Doğaldır kimde ne mikrop var bilememde yarın bir gün evlencen baba evinde annene dersin yıkamam yıkıyamamda kocan farklı olur yen o huyunu

    1|0
    0|0
  • üniversitede arazi dersinde sıcağın altında bir tepende güneş varken susamışken bir şişe su bulunca benim de bu düşüncelerimin hepsi yok oldu :D bütün sınıf o suyu içti :D

    0|0
    0|0
  • valla genelde kızlarda oluyor bu . valla arkadaslarla melemen yemeye gıderız ekmegı bandıra bandıra yerız.. baskasının bardagında bende ıcmem ama ... aynı tabaktan salata falan yerız. kızlar cok tıtız bu konularda gelende

    0|0
    0|0
  • bende öyleydim, ilk lisede tuvalette sigara dönerek yenmeye başladım. sonra su felan oldu spordan dönerken. bulaşık yıkamam zaten sorun değil. bunları gerekmedikçe yapmam. Ha bide birini öpemiyorum mesela bazıları şapur şupur öpüyor bende o yok. yavaş yavaş çözersin işte. öpme konusu sendede varsa sevgili yap o şehvetle öpmeye başla..

    0|0
    0|0
  • Bu halde biraz zor evlenirsin benden söylemesi.:D

    Önceden titizdim.Aynı senin gibiydim.

    Okulda staja verdiler aç aç inşaatta çalıştık tozun toprağın içinde. 1 haftaya değiştim :D

    0|0
    0|0
  • Benim bir arkadaşım var aynı böyle bize gelir kalmaya benim yastığımı yorganımı kullanmaz ne kadar ağırıma gitsede napıyım onun yapısı bu titizlik takıntısı var bence hasta değilsin

    0|0
    0|0
    • umarım ya :/

    • Onun aileside böyle temizlik konularında çok takıntılı ondan kaynaklanıyo olsa gerek peki sende var mıböyle bişey ailede bir tek senmi böylesin yoksa ?

      O boğa burcuydu ortak noktalarınız ne bakalım :D

  • hocam sen harbi ruh hastasısın çok kötü bir durum bir hal çaresine bak çok zorlanırsın gerçekten bu psikolojik yani üstesinden gelmezsen çok zorlanırsın kimse de katlanmaz

    0|0
    0|0
  • yok öyle takıntılarım ama seninkide mantıklı hastalık filan değil

    0|0
    0|0
  • annemden başka kimsenin aşuresini sarmasını yemem nokta!

    1|0
    0|0
    • bu konuda sana katiliyorum.. hele sarma.. iyyyy :D kil falan cikiyo bazilarinda öööggg

    • aynen ya zaten annemin yemeklerini de seçen bir tipim mesela pırasa ıspanak kereviz bööğyk :( bir de başkasının yaptığını mı yicem öööyğk :/

  • psikolağa faln git istersen bence temizlik hastalığı var diye düşünüyorum ya da hastalıklardan korkuosan o psikolojini etkilio olabilir ve ilerde sorunlara yol açabilir diye düşünüorum ben ama düşüncelerim ne kadar doğru orasını bilemem

    0|1
    0|0
  • Yardım alman gerekiyor gerçekten aşırı derecede büyük bir problem dahda fazla ilerlemeden git ve yardım al çevremde olan insanlardan biliyorum emin ol aşırı derecede stres yapar sende canıını sıkar kafanı cok mesgul eder

    0|1
    0|0
  • ben senden de beterdim.bi askere gittim bir kaşıktan 7 kişi yemek yedik oldu bitti maşşallah.

    1|0
    0|0
  • Ben hic takmam bazen yolda gördüğüm yarim gofreti filan yiyom canim cekerse olmem ya hiiamna :D

    2|0
    0|0
  • 2 haricinde hiçbirini yapamam bende. Bu bir hastalık değil .

    0|0
    0|0
  • bence en dogrusunu yapıyorsun :D ve bu hastalıksa bende kronık hastayım :D

    0|0
    0|0
  • Bende aynen öyleyim. Bu hastalık falan değil. Biraz pinpiriklilik sadece

    0|0
    0|0
  • hayret başkasının s...tığı yere s...mam demedin ya o da iyi. çünkü eski sevgilimin bu huyu yüzünden çıldırmama ramak kalmıştı.

    0|0
    0|0
  • peki başkasıyla evelnebılyomusun :) bir tarafın dara gelmemiş senın

    0|0
    0|0
  • Tamam kabul ediyorum, bende oyleyim ama seninkide fazla killik be bacim. Evlenecen esinin tabagimi yikamayacan yok yaaaa.

    0|0
    0|0
  • aynen bende

    0|0
    0|0
  • titizlik hastalığı kuzenim de öyle malesef çok zayıf ve vitaminsiz telaş ediyoruz geleceğiyle ilgili çok pimpirikli bence dr falan görünmek lazım çok iyi birşey değil bu

    0|0
    0|0
  • titizlik hastalığı evlenince ne yapıca kocanın tabaklarını balkondan aşağı atarsın herhalde eldiven takıp :)

    0|0
    0|0
  • sevgilinle öpüşürmüsün peki :D eğer evetse sıkıntı yok devam :D

    1|0
    0|0
  • Evham hastalığı olmuş psikiyatriye görünün ...

    0|0
    0|0
  • mecbur kalınca bir çok alışkanlığını kırabiliyor insan..vakti gelecek..

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    8

Kızlar Ne Diyor 18

  • Obsesif - kompulsif bozukluk olsa gerek. Mikroplardan mı korkuyorsun ? Psikiyatriye danışmanda yarar var. Eğer yüksek düzeydeyse ilaç tedavisi yapacaktır. Eğer değilse doktorla kuracağın diyalog düşüncelerini şekillendirmeni ve düzeltmeni sağlayabilir. Bende bir şeyi yapıp yapmadığıma emin olmak için defalarca kontrol ederim. Can sıkıcı bir durum..

    0|1
    0|0
  • Hiç bulaşık yıkamak zorunda kalmazsın umarım.

    Benim midem çok sağlamdır; tanıdığım çoğu kişinin eşyasını kolaylıkla kullanırım.

    0|0
    0|0
  • hastalık değil

    0|0
    0|0
  • bulaşık hariç bende de var bunlar. hastalık değil.

    0|0
    0|0
  • temizlik takıntısı bende de mevcut

    bende başkasının içtiği bardaktan içemem ailemin bile,telefonuma kimseyi dokundurmam,kişisel eşyalarıma kimseyi dokundurmam ve ev terliklerimi mesela bir kişi ayağına bir kez soksa onları bir daha giymem böyle takıntılarım var

    0|0
    0|0
  • Evet.bende aynısıyım eskiden daha berbattım dedigin gibi bulaşiklari falan elimi surmezdim şimdi bir bulaşığa alıştım o da kendi aileminkine baskasininkine hayır

    0|0
    0|0
  • başkalarıyla ekmeğimi paylaşmam beni pis bir kız yapmaz.

    0|0
    0|0
  • cok tıtızsın sanırım bende oyleyım:) o yuzden 5*

    1|0
    0|0
  • Yok gayet normal endende normaldir bulasiktan haric ama ben nedense bunlari sevgilim olsa sade onda yaparim galiba :o

    0|0
    0|0
  • Seninki hastalık değil yaptıkların gayet normal şeyler.

    0|0
    0|0
  • Aynı şeyler bende de oluyor, sıkıntı yok.

    0|0
    0|0
  • bizde de var o geçiniz yol şurada

    0|0
    0|0
  • evlenince gecer :D

    0|0
    0|0
  • ben hepsini yapıyorum nasıl bir mide benimkisi :D

    0|0
    0|0
  • Yıkıyamam nedir ya :)

    Konuya gelince hastalık değil en doğrusunu yapıyosun keşke herkes temiz olsa ama 2. şık biraz garip geldi bana onun haricinde devam :)

    0|0
    0|0
  • Ben daha beterdimde kafamda yavaş yavaş aşmaya başladım . Mesela sevgilim yedigi cikolatayi bana uzatti ısırmam için bende kirmamak için ısırdım.o an anladimki ucunda ölüm yokmuş. Ama en fazla onunkini yiyebiliyorum. Bide en yakın arkadasimda oluyo bu. Başka kimseyle ortak bisey yiyemiyorum. Bu iki disinda kimsenin yastiginda ve yataginda yatmam bulasiklarinida yikamam.

    0|0
    0|0
  • zorluk görmemişsin de ondan kuzucum. el bebek gül bebek büyütülme hastalığı bu

    0|1
    0|0
  • bende öyleyim ama bulaşık yıkarım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...