Dudak küçültme ameliyatı hakkında bilgisi olan var mı?

Estetikle dudaklarımı küçülteceğim aranızda yaptıran var mı? Yaptırsam sorun yaşar mıyım?


0|0
1229

En İyi Erkek Görüşü

  • bir kaç tane geri zekalı dalga konusu yapıyor dıye mı dusunuyorsun bunu

    o salak kızlarla beraberken yoldan bır erkek cevır kımın dudaklarını opmek ıstersın de tercıh sen olursun bu dudaklara sahıp olmak ısteyen bı dunya kız var kıymetını bıl sacmalama götün buyuk deseler onu da kucultecekmısın ya da kulagın ya da ellerın heyy allahım yaaa

    0|0
    0|0
    • totonu da mı küçülteceksin diyince hunharca güldüm :D Teşekkür ederim

    • Hepsini Göster
    • şimdi aynanın karşısına geç guzel dudaklarınla kendıne bır öpücük at

    • :)) peki teşekkürler

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 28

  • ya dalga gecenlere laf koyacaksın tabırı cagızse kıskanıyolar onlar. dolgun dudak ıyıdır.. bo erkek gozuyle bakınca opulesıdır... bos ver sen o kıskank kızları. bu kız mılletı sevgılın olsa kıskanır guzel bı yanın olsa kızkanır cok cırkefler :) kıyma takma kafanı guzeller onlar. gayette normal buyuk falan degıl ayrıca

    0|0
    0|0
  • bilgim yok panpa.

    0|0
    0|0
  • Ziyadesiyle iyi bence..

    0|0
    0|0
  • Aman gözüm dur ya ne yapıyorsun sen

    Biz seni böyle baloncuk dudaklarınla sevdik

    Sana bir şaka yaptık takıldık

    Ben senin yerinde olsam ameliyat değil onları sigortalattırırm

    Sakın dokunma o dudaklara

    Öyle değil mi çocuklar

    1|0
    0|0
    • tamamen katılıyorum. +1

      resmi niye kaldırdın la..önden george clooney profilden brad pitt' i andırıyosun baktıkça içim açılıyodu. şaka bir yana güzel adammışsın..

    • Eşekçi kardeş senin için imzalı resim atabilirim


      zxcxzc

  • O dudak olmamış.

    0|1
    0|0
  • gözaltı torbalarına ve dudak ile ilgili estetiklerin tamamı nerdeyse başarısız olmuştur. hem çok belli oluyor hemde doğallığı çok bozuyor. ve dudakların çok büyük değil. normal

    0|0
    0|0
  • sende mi troll oldun kız

    0|0
    0|0
  • yazık be nasıl kıycan

    0|0
    0|0
  • Tövbe bismillah..

    0|0
    1|0
  • Dudaklarında bir sorun yok gördüğüm kadarıyla, hele bu yaşta sakın estetik işlerine girme derim. Doğal güzelliğin yok olabilir.

    0|0
    0|0
    • Haklısın galiba ufak çaplı bir özgüven sorunu yaşadım yerine oturdu . Teşekkürler

  • Çok saçma. Herkes Angelina Jolie, Türkan Şoray dudaklı olmak isterken sen küçültmekten bahsediyorsun. Bence böyle birşey yaptırırsan ileri de pişman olursun

    0|0
    0|0
  • Dudaklarından memnun değil gibi gözükmüyorsun. Bence hata yaparsın. Milletin elde etmek için para döktüğü güzelliği kaybetme.

    0|0
    0|0
  • Boşver fena durmuyor, asıl ben dudak kontürü yaptırmak istiyorum. (Gülmeyin) alt dudağımın bazı yerlerinde çizgi belli olmuyor çünkü.

    0|0
    0|0
    • :D Teşekkürler. Bu gidişle bıçak altına yatarak ben kendimi maymuna çevireceğim diye korkuyorum.

  • estetik yaptıranları görmüşsündür ünlüleri hepsi kurbağa gibi hele dudakları balık ağzı gibi oluyor iğreniyorum onlardan estetik dudaklı kadın öpeceğime bulaşık eldivenini öperim daha iyi

    0|0
    0|0
  • orjinal her zaman daha iyidir

    0|0
    0|0
  • dudakların cok büyük değil ki

    0|0
    0|0
  • ya ne uğraşıyosun iyisin iştee

    0|0
    0|0
  • dudakların güzel dokunma hem ince dudak hoş durmuyor

    0|0
    0|0
  • vur ona genislesin

    daraltmaoperasyonu felan

    hayirli isler

    0|0
    0|0
  • severiz yaratılanı yaradandan ötürü

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    8

Kızlar Ne Diyor 12

  • aslında çok dolgun değil ama yapısı çok uzun. ve alt dudağın biraz gevşek gibi yani balık gibi yayılmış derler ya öyle. kenarlardan biraz küçültürsen daha güzel olur bencede. sorun yaşar mısın onu bilemem hiç yaptıran görmedim çevremde

    0|0
    0|0
    • Ne yani küçültme işine giriyim mi diyosun?

    • kenarlardan biraz küçültsen daha güzel olur bence. yapısı çok uzun çünkü ya da resimde öyle çıkmış. dudaklarını incelt demiyorum bu arada dolgun olsun ama kenarları daha toplu olsun

  • Dudakların kalın degil agız yapın buyuk.Kucultmek yerine, ust kısıma estetik dusunebilisin

    0|0
    0|0
  • madem dudağından şikayetçisin o profil neden sadece dudak

    1|0
    1|0
  • ne zorun var dudaklarınla.. etli işte ne güzel. millet gider silikon yaptırır sen küçülttürme derdindesin. saçmalama.. çok güzeller.

    0|0
    0|0
    • Çok göze batıyor ya dalga konusu yapıyorlar kızlar dışarıda bazen.

    • kıskanıyolardır.. benim dudaklarım incedir oysa kadına biraz etli dudak yakışıyo.. ben kıskandım seni mesela.. takma sen onların dediklerini. çok harika dudakların var. tam yumulmalık

  • dudakların normal eğer resimdeki sensen

    0|0
    0|0
  • SEN DELİ MİSİİİN! Neden neden neden?

    Dolgun dudak her zaman iyidir. Bırak estetiği falan. -_-

    0|0
    0|1
  • O dudaklar seninse hiç gerek orta normal bir dudak

    0|0
    0|0
  • büyük değil ki normal.

    0|0
    0|0
  • Dudaklarıma kıyamam yahu :/

    Çevremde de yok yaptıran ama acısına değmez bence.

    0|0
    0|0
  • fotodaki sensen eğer o dudağın büyümmüş halini görmek istemem. Bence iyi şuan

    0|0
    0|0
  • Bence yaptırma güzel zaten dudakların

    0|0
    0|0
  • Hayır dudaklarım büyük seviyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...