Benim kötü hayatım. Yardımınız gerekiyor!!

Merhaba arkadaşlar size birşeyden bahsetmek istiyorum.Ve tüm bunlarn nedeni ni bilmiyorum Lise öğrencisiyim.Size şöyle izah edeyim.Annem bu sabah.Hiçbir şey demediğim halde bana sen şunu yaptın.sen sigara içtin.sen şu küpeyi aldın.sen başarısız oldun. senin hayat hikayenden mi konuşucaz.sen kimsin veya defol bu evden.okul bittiğinde s.ktr olup gidiceksin seni istemiyorum.senin okuldan arkadaşın yoktur.heralde.böyle oldğuna göre.Babam arkamdan doğru konuştuğum halde.O yalan konuşuyor ben her yalanın farkındayım.Saçmalıyor dinlickesin onu.diyormuş.daha neler neler dedi.çoğunlukla bu şekilde konuşur benle.düzgün bir iletişimim yok.ne yaptığımı bilmiyorum.Okulda ise.Bi Hocam ın bana karşı tuhaf ve iğrenç davranışları var.Adam yaklaşık 3 hafta önce.Karşıma geçmiş gözümün içine bakıp sırıtarak. önünü gösteriyordu.Ve hemen ardından okul partisine tüm okul gittği halde.Listede benim ismimi görüp durup tekrar okuduktan sonra sen de mi gidiyorsun? diye soran hocam..Sınıfta ise sanırım notlarımı kıskanıyorlar.Herkes bir soğuk.Düşman.. İşte böyle hayatım. Size şunu soruyorum. Nedir bu hayat.Niye ben nedir anlam veremiyorum. Neden oluyor bunlar?

Ben ne yaptım ki.Hiçbir şey..


0|0
1|2

En İyi Erkek Görüşü

  • hangi şehirde oturuyorsun eger aynı sehirse ben gelirim o ogretmenin şeyini kesmeye

    0|0
    0|0
    • samsun

    • Hepsini Göster
    • kanıtım yok ki

    • sadece şikayet ettiğin için bile yerini değişirler ben sadece tokat yediğim için hocanın okulunu değiştirdiler

Erkekler Ne Diyor 1

  • nasıl birisin kişilik ve giyim bakımından

    0|0
    0|0
    • gayet normal.hep aynı şeyleri giyerim.okul kıyafetim.pantlon hırka zaten.açık değil.ve.doğru düzgün kıyafetimde yoktur öyle

    • Hepsini Göster
    • yazmıştım ama

Kızlar Ne Diyor 1

  • millete ukala cimri kibirli davranıyosan doğaldır. eğer normalsen git at kendini çünkü çok kötü bir duruuum kıyamam :((

    0|0
    1|0
    • hayır.davranmıyorum.bu durum ben 10 yaşımdaykende böyleydi şimdide böyle.niye bilmiorum

Yükleniyor...