Adami bir gün juventuslu birgün real madridli birgünde kobenhavnli yapan galatasaray'ın düşmanları şimdi nerde?

kuralar çekildiğinde galatasaray'ın bu gruptan puan almadan alırsa en fazla 1 puan alacağından bahs edenler,real madrid maçları sonrası kendilerini avutanlar,juventusun kader arkadaşları suç ortakları,juventusun son maçta bize çok kötü şeyler yapacağından bahs edenler en önemlisi adami birgün juventuslu birgün real madridli birgünde kobenhavnli yapan galatasaray'ın düşmanları şimdi nerdeler?biliyormusunuz?

Güncellemeler:

0|0
8|11

En İyi Kız Görüşü

  • Galatasarayın % 3 bile şansı yok diyen ümit özat geri kalan % 97 sana girsin!

    1|3
    0|0
    • abooooooo ne yaptın kız sen :)

Kızlar Ne Diyor 7

  • toz oldular sneijderin gramponlarında

    0|5
    0|0
    • sneijder anlaşılan sadece juveye değil başkalarınada çok kötü şeyler yaptı o golü atarak :)

  • 1.gün reali 2.gun juveyi 3.gun kopenhagi 4.gun bvbyi 5.gun munihi 6.gun cehelsea yi son günde kendi takimlarini tutuyorlar. :)

    0|1
    0|0
    • kendi takımları onlar için pek önemli değil önemli olan bizim rakiplerimiz :)

    • Ve juce macinda sadece italyanlari yenmediginiz de belliydi :D

  • sevinenlerde var ama haksızlık yapmayalım sevinenlere helal olsun cok seviyoruz onları<3

    0|2
    0|0
  • Açarsın Juve,Madrid bayrağı yersin Sneijder ya...

    0|1
    0|0
    • ahhahahha fazla ağır oldu sanki ya :D

  • valla hala buralardayız biz iyi günde dost kötü günde düşman olmuyoruz kimseye yanar döner değiliz dünde nefret unsuruydunuz bugünde ;)

    0|0
    0|1
    • işte en güzelide bu ya demekki sadece juventusa yapmamışız o kötü şeyleri işte bu duygu varya bu duygu paha biçilemezzzz

    • Hepsini Göster
    • ama sonra saha atlamak yok geldiğimiz zaman :)

    • siz maçın yarısında stadı terketmezseniz sıkıntı çıkmaz ;) link

  • Her taraftar grubunun içinde bu şekil düşünen kişiler mevcut,aynı şekilde biz Avrupa kötü bir sonuçla dönünce eğlenen diğer takımdaki bazı kendini bilmez taraftarlar gibi.

    0|0
    0|1
    • burda febeli olmasada bjk olarak Galatasarayı çok tebrik eden var ama bu saydıklarım için sordum lütfen sizler alınmayın sizlere lafım yok

  • Juventus'tan Açıklama : Olsun Fener Onları Bi Defa 6-0 Yenmişti.

    1|2
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Koyduk mu .

    0|4
    0|0
  • Bizi destekleyen Fenerbahçeli,Beşiktaşlı Trabzonsporlu arkadaşlarımıza çok teşekkür ederim Juventusu destekleyenlere ise Sneijder cevabı verdi

    0|1
    0|0
    • destekleyenlere can feda rakibi tutanlara ise sorcağım tek bişey var ''k.ydukmu?''

  • Reis Sorunu düzeltmek istiyorum.Kardeşim Juventus kopenhag real madrid'i destekleyen türk kimliği kullanan insanlara Sen adam mı diyosun ? Ben mi yanlış anladım kardeşim.

    0|1
    0|0
    • diğer canlılara hakaret etmek istemedim be kardeşim sonuçta en kötü canlılar insanlardan çıktığı için öyle dedim

  • onlarada acıyorum Şampiyonlar Liginde hep bizim maçlarımızı izliyorlar

    0|1
    0|0
  • bayern çıksın diye dua ediyorlar:)

    0|0
    0|0
  • chelsea yi hava alanında karşılaştığınız günleri ne çabuk unuttunuz.

    0|0
    0|0
    • bir sürü ünlü futbolcu hepsi dünya yıldızı foto çekilmeyi yakından görmeyi kim istemez ki? Ama birgün real birgün juve birgün kopenhag birgün schalke birgün manchester formaları giyen BESTELER yazan kimdi?

    • Hepsini Göster
    • fi tarihinden kalma değil mi o? :)

    • emirates bu yıl? uefa süper kupa sizin kaç tane?

  • link

    bizde başrılar diledik yani:))

    0|0
    0|0
    • Teşekkürler verdiğiniz destekler için :)

  • bir köşede ağlıyorlardır..

    0|1
    0|0
  • 10(Sneijder) ,tarih 11.12.13 ...

    yazılmışsa kadere, su topunda bile adam gol atarmış yani :)))

    0|0
    0|0
  • Galatasaray Juventusu Yenerek Büyük Mallık Yaptı Dostum . 3.olsaydı Avrupa Liğinde Liderlikte en büyük adaydı . Ama Şampiyonlar Liginde Bir sürü güçlü takım var ilk çıkan takıma elenir ...

    0|0
    0|2
    • ya şampiyonlar ligi 2 yıl üst üste 2. tur ve belki tekrar çeyrek final neyden bahs ediyon uefa ne

  • paralarını sayıyorlar :D link

    0|1
    0|0
Yükleniyor...