Delirmek üzereyim !

Arkadaşlar gerçekten yoruldum artık sıkıldım lütfen yorumlarınız benim için çok önemli ..

Abimim sewdiği bir kız wardı onu kaçırdı we kendilerine bir ew tutup orda yaşamaya başladılar ..

Kız annesini kaybetmiş we bu hayattan çok çekmiş pisikolojik sorunlarıda wardı ama tedawi olmak istememiş ..

Her neyse sonra hamile kaldı we çocuğu doğurduğunda çocuğu bir istiyorum diodu bide istemiyorum dengesi yerinde değil ne dediğini bilmiyo ..

Çocuğu yurda wermiş abimin haberi olmadan we abim bunu öğrenince çocuğu yurttan bir şekilde baya uğraştıktan sonra aldı .

Sewdiği kızdanda ayrıldı bir çok olaylar oldu uzatmak istemiyorum ..

Biz hepberaber bir ewde hep birlikte oturuyoruz abim we çocuğuda tabiki ..

Ben kendimi bildim bileli zaten bizim ewdede sorunlar wardı en sonunda bizimkilerde ayrılmaya karar werdi ..

Abimler babamla gdiicek bizde kardeşimle annemle gidicez ..

Şimdi abim tek başına çocuğa bakamicağnı we bizimle gelmesini söyledi söylüyo ..

Annem 45 yaşında kadın artık kafası götürmüyo çocuk seslerine ..

Ben okula gidiyorum we okuldan sonrada çalışıyorum kardeşimde okula gidiyo ..

Annem çocuğa bakamam dediğinde abim mejbur bakcan ben ne yapiyim diyo ..

Bi çok kez kawga ettiler bu sebepten ..

Ben tam 4/5 ewle görüştüm herşey hall oldu taşıncaz annem fikrini değiştiriyo çocuk ne yapcak bizimle gelsin diye ..

Sonrada kendi ayaklarının üzerinde durmasını öğrensin babası büyütsün annesi zaten yok diye bir çelişkide kaldı ..

Bende yoruldum artık annemin bu kararsızlıklarından ..

Sizce ne yapmalı ?


0|0
1|1

Erkekler Ne Diyor 1

  • Bilmiyorum , senin yerinde olmak istemezdim.

    0|0
    0|0
    • Bende istemezdim ..

    • Hepsini Göster
    • Ne demessin :D

    • Verin ben bakayim :D tum cozumleri sundum

Kızlar Ne Diyor 1

  • bence abin esini bir psikologa götürsun hersey yoluna girer yavrucakta annesiz büyümesin barışsınlar da severek evlenmişler sonucta allah sabır versinn

    0|0
    0|0
    • Bu malesef imkansız, sewdiği kızın başkalarıyla birlikteliği oldu abim istemiyo ..

    • Hepsini Göster
    • Başkasıyla ewlenmek istemiyo çocuğada bakamam diyo ..

      Annem ayrı dert yeğenimi alıp götürürsek annemide kaybedicem zaten cinnet geçirmek üzere onun derdi ona yetiyo ..

    • annenin torunu bence onu bagrına basmalı ama neden istemio cok zor bir durum bütün aile için allaha dua et o bütün zorluklardan kurtarır insallah

Yükleniyor...