Arkadaşlar lütfen yorumlarınızı alayım :(

...:) şimdi arkadaşlar.üniversitede bir kız var.daha okulun başladığı ilk günden beri ne zaman yurtta, okulda cantinde falan görse bakıyu.sonra başını eğiyor. kıza karşı kesinlikle boş değilim.ama yanın da sürekli bir erkek var. arkadaşının sevgilisi de olabilir ama emin değilim..şimdi diceksiniz her bakan kız senden hoşlanmayabilri ama gözlerimin içine bakaıyor ya. bazen sınıfın önünden geçerken.sınıfa bakıyor.şimdi kızlar.lütfen siz ce bu kız ne düşünüyor. o da hoşlanıyo olabilir mi sizce :)


0|0
5|2

En İyi Kız Görüşü

  • sevgilisi olması senden hoşlanmayacağı anlamına gelmez hoşlanıyodur ama sevgilisi olmayadabilir bir şekilde öğren belki de o erkek en yakın erkek arkadaşlarından biri de olabilir her kızın vardır öyle yakın bir erkek arkadaşı kankası falan ve o adım atmaz bekleme boşuna sen git konuş ne kaybedersin ki

    0|1
    0|0
    • haklısın galiba :)

    • Hepsini Göster
    • tabi ki ben hoşlanmadığım adama niye sürekli bakıyım ki delimiyim yani sen olsan bakarmısın bakmazsın

    • aynen, ben de olsa bakmazdım :)

Kızlar Ne Diyor 4

  • Hoşlanmıyor olsa niye gözlerinin içine baksın başka işimi yok ya da başka adam mı yok.

    kızlar hep erkeklerden bir adım bekler ( nedense ) git sen o beklenen adımı ufak ufak at önce bir tanışma fırsatı yarat sonra anlarsın zaten durumu kendinin ciğere bakma harakete geç sonra kaparlar :)

    0|1
    0|0
    • aman kapmasınlar :) o benim herşeyim :)):)))

  • o... degilse hoslanmıstır. yanındakı çok yakın arkadası olma ıhtımalı yuzde doksan. senın dıkkat etmen lazm sncta sevgılsı olsa ıllakı anlarsın hareketlerınden sarılır elını tutar vb. denk gelırsın. takıbe bıraz daha devam et bence ;)

    0|1
    0|0
  • Cantin?

    Belli olmaz, git konuş öğren ya da aracı sok

    0|1
    0|0
  • evet hoşlanıyodur git konuş

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • cantin ne laa yeni bir hizmet mi üniversitelerde vay anasını bizim zamanımızda yoktu :) lol

    demek ki ondan bakanımız olmamış :) işin şakası sen bir ortak arkadaş bul ağzını arattır bir yokla bakalım :)

    0|1
    0|0
  • tek yolu var öğrenmenin git konuş

    0|1
    0|0
    • sen öyle bir şey yşadın mı hiç kardeş :),

    • Hepsini Göster
    • 1 ay bakıştık sonra bır yerde arkadalarıyla oturuyolardı konuşalım dedım tamam dedı bır başka yerde konuştuk senden hoşlanıyorum dedım oda bana bende senden hosanıyorum dedı güldüm oda guldu sonra sınıfına gıttı bende sınıfıma gıttık aksamda facebooktan herkese duyurdu 3 ay sonra ayrıldık

    • sağ ol kardeşş :)

Yükleniyor...