İnternet üzerinden kıyafet satın alır mısınız?

İnternet üzerinden kıyafet satın alır mısınız siz de?


0|0
10|14

En İyi Erkek Görüşü

  • almam denemem lazım çünkü.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • Almayı pek sağlıklı bulmuyorum giyip denemem lazım içime sinmeden alamam

    0|0
    0|0
  • alırım ben..

    0|0
    0|0
  • alırım ama güvenilir siteden gitti gidiyor mesela :)

    0|0
    0|0
  • yok. .

    0|0
    0|0
  • Almışlığım vardır.

    0|0
    0|0
  • Internet uzerinden binlerce kiyafet sattim :) amma velakin kendim veni vidi vici :)

    0|0
    0|0
  • Sevgili kardeşim

    Aldım tabi.

    LCWdan pijama

    Mavi Jeans'tan Trençkotumu aldım

    0|0
    0|0
  • almam genelde

    0|0
    0|0
  • 5 6 bin tl harcadım bu sene tek elbise almadım almam

    0|0
    0|0
  • alıyorum tabıı kı bı cok yerden

    0|0
    0|0
  • paint'ten kıyafet giydiriyorum kendime

    0|0
    0|0
  • Sadece ayakkabı.

    0|0
    0|0
  • hayır almam internet üzerinden hiç bir şey...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • almam çünkü bedenim her zaman aynı değil özellikle kotlarda. ve çoğu zaman aldığınız ürün mankende durduğu gibi durmuyor,denemeden hiç bişey almam.

    0|0
    0|0
  • bu zamana kadar hiç almdım. :/

    0|0
    0|0
  • Özel durumlarda alırım...

    0|0
    0|0
  • Bir kere almıştım.

    Memnun kalmıştım.

    0|0
    0|0
  • Hep netten alıyorm ayakkabı Çanta kıyafetlerimin % 90 ı netten aldm diyebilirm

    0|0
    0|0
  • Sık sık alıyorum.

    0|0
    0|0
  • alırım daha uygun oluyo fiyatı ve renk-beden seçeneği çok fazla

    0|0
    0|0
  • Denemeden hayatta giysi alamam ben ya.

    0|0
    0|0
  • nadirde olsa alırım.

    0|0
    0|0
  • Evet daha önceden cok alırdım, artık pek alısverıs yapmıyorum arada sırada bakıyorum.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...