Pazar günü keyifle yaptığınız bir şey paylaşır mısınız?

Pazar günü keyifle yaptığınız bir şey paylaşır mısınız? Benim için tümüyle müzik..


0|0
4|10

En İyi Kız Görüşü

  • koşuya çıkarım ohh güneş mis gibi hava sevdiğim tüm müzikler yeni insan yüzleri sporla tazelenme duygusu daha ne olsun

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • şu soğukta keyifle oturuyorum evde :)

    1|0
    0|0
  • Açım banyo yapıcam ve ders çalışıcam sanırım pek keyifli değil

    1|0
    0|0
  • Şu an güzel bir yerde oturmuş salep içiyorum. Daha ne olsun.

    2|0
    0|0
  • ya müzikte yalnız olmuyor. pazar pazar, müzik her zaman dinliyoruz.. nerdeydın sen sinemaya gidelm :D

    1|0
    0|0
  • çobada tuzumuz bulunsun

    link

    soruna gelince hergün yatıyorum 5 aydır agır işsizim :D

    1|0
    0|0
    • teşekkürler umarım yoluna girer bir an önce:) hayatın ne getirceği belli olmaz.:)

    • Hepsini Göster
    • neyse vaktini çaldım iyi pazarlar :)

    • yok canım :)) sana da:)

  • saçma bir gün işte neyinden keyif alacam

    1|0
    0|0
    • niye saçma olsun:)

    • Hepsini Göster
    • teşekkürler :) ben sizi hatırlamadım :) kendinize iyi bakın her şey için tekrardan teşekkürler :) öğütlerinizi tutcam

    • hoşçakalın:)

  • olmaz utanıyorum:D:Dd

    1|0
    0|0
  • pazar gününün kendisi kahır olduğu için, herangi bişeyden zevk almam söz konusu değil.

    1|0
    0|0
    • niye, ben dinlenmek olarak görüyorum.:)

  • Bu soguk havada tek yaptigim sicak sobanin yaninda yatip tv izlemek :)

    1|0
    0|0
  • bu aralar tadım yok hiç

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Bütün aile bir araya gelip kahvaltı etmek...

    1|0
    0|0
    • :))

    • bi dahakıne şu menüyü uygulayın.. Ekmekleri dilimle tamam mı.. ince ince, üzerine kaşar peyniri kesip koy hepsine, domatesleri ince kesip koy üzerine bir de pul biber ekle üstlerine.. bunu fırında 175 derecede 20 dk falan beklet sonra cıkart afiyet olsun... ohh mis gibi... çıtır çıtır.. yanında çay olur zaten..

  • Hiçbişey yapmıyorum pazar gününden nefret ediyorum

    1|0
    0|0
  • Ağlamak ...

    .

    1|0
    0|0
Yükleniyor...