Okulda kız arkadasının ayağına vurması?

Okulda onumde kızlar oturuyor.Bi kız yanında ki kız arkadasının ayağına vuruyor şap diye ses cıkıyor bende görüyürum.Kızda yapma acıyor falan diyor bunların amacı nedir sizce. :)


0|0
8|2

En İyi Kız Görüşü

  • saaaane mk okulamı gidiyonuz başka bir yeremi belli değil

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • İki arkadaş birbirlerini gıcık ediyor gülüp eğleniyor ne var bunda.. Sizin şakadan dövüştüğünüz gibi.

    0|0
    0|0
  • Ağır lez :D

    0|0
    0|0
  • Çok fesatsın dostum bunları lezbiyen falan mı sandın da sordun bu soruyu :)

    0|0
    0|0
  • soruya bittim. kız kıza şaka yapıyorlar, sen niye bunu soru haline getirdin, bariz belli aslında. :)

    0|0
    0|0
  • Ne aradın bunda gizlican ?

    0|0
    0|0
  • Sadece kiz sakalasiyo

    0|0
    0|0
  • daha önce senden bahsetmişler görüncede bak diye uyarıyor kızı

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • O bişey değil , bizim okuldaki kızlar benim ayakkabıma vuruyorlar dövmekten bıktım :)

    0|1
    0|0
  • İçin fesat olmasa o şakalaşmadan türlü amaçlar çıkarmaya uğrasmassın..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...