Saplantı veya sapıklık değil de ne bu?

Arkadaşım var. Geçen 2 kız arasında kalıp duruyordu.O Erkek.Ben ona seçtirdim birini.Sonra o seçtiği kızın başkasını sevdiğini öğrendi.Salladı gitti onu.Ama o kızı severken diğer kıza bu Yıldız Tilbe falan tipsizin teki diyordu.Şimdide gelmiş Kızın İnstagramını bulmuş Facesini eklemiş,Twitter'da yorum atmış kızın tweetlerine şimdide gelmiş kızın her fotoğrafını inceliyo bana yolluyo yok şöyle yok bilmem ne ask fm'ine soru soruyo amacı ne bunun acaba ben gittim buna sapıksın bence sen diğer kızı seviyorum diyip bunun herşeyini inceliyosun dedim.Oda dedi yoo ne alaka dedim o zaman saplantılısın.Her fotoğrafını buluyo geçen seneki fotoğraflarını bu seneki fotoğraflarını falan Sonrada diyo ben sapık veya saplantılı değilim araştırmacı kişiliğim var.Araştırmacı kişilik böyle mi olurmuş yaa?


0|0
3|2

En İyi Kız Görüşü

  • eldeki kız gidince buna sarmış işte

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • cevap veriyorum o bir sapık kendini koru bence yakında sana da teklif eder

    0|0
    0|0
  • yakında sana sarmasın dıkkat et

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • büyük ihtimalle numara yapmıştır. yani aslında sallamamıştır. aralarını yapabilecek bir durumdaysan dene derim. eğer olmazsa ve çocuk hala ısrar ederse o zaman anlarsın saplantı mı değil mi?

    0|0
    0|0
  • Bazen iyiki fzla arkadaşım yok diyorum. Ben böyle birisini çekemem ıy

    0|0
    0|0
Yükleniyor...