Aramak isteyipte arayamadığınız konuşmak istediğinizde konusamadığınız?

aramak isteyipte arayamadığınız konuşmak istediğinizde konusamadığınız oldumu hiç arkadaşlar kımı zaman karsındakıne ulaşmak ıstersın ama konturun vs.olmayabılır baska sekılde ulaşma sansınızda yok boyle bı durumda buludunuzmu hıc?


0|0
7|3

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 6

  • hiç olmadı şimdiye dek

    0|1
    0|0
  • kontör konusunda hiç sıkıntım yok.. Aramak istiyorum ama aramamalıyım cünki sıkmak bunaltmak istemiorum..

    0|1
    0|0
    • helal olsun valla bu kelımeyı herkes soylıyemez...

    • Hepsini Göster
    • yanii..:))

  • Oldu hem de çok oldu.Ama elim gitmiyor işte

    0|1
    0|0
  • Hayir..olmadi

    0|1
    0|0
  • Haha, eski sevgililer!1!1!

    1|0
    0|0
  • hıhı bulundum..çok aramak istedim.hatta bu site aracılığla ulaşmak istedim kendisine.ama beni engellediği için bir çok şeyi soramadım.bu da onunla ilgili yanlış düşündğü ve onu yanlış tanıdığımı göstermiş oldu!

    0|0
    0|0
    • senı neden engeledığını soyledımı? ınsanlar hakkında hıcbırzaman önyargılı olmamakk gerekır

    • kendisi zemin hazırlıyor malesef..neden engellediğini biliyorum..ama söyleyecek çok şey var..hakkında yanlış düşünmşm

Erkekler Ne Diyor 3

Yükleniyor...