Düşüncelerinizi yazın arkadaşlar rica ediyorum.. :)

Dershanede sınıfa girerken diğer sınıfın dersi bitmiş herkes çantasını alıp gidiyordu. Bizimde ders o sınıfta olacaktı. Sınıfa girdim arkadaşla Çantayı koydum. Uzun süredir gözgöze geldiğim,sevdiğim kız öndeydi. Nedenini bilmediğim bir şekilde biraz arkaya(benim olduğum yere) gelip çantasını bana çarptırdı pardon dedi. sonra sıranın altına bakıp gitti. Sanki bilerek çarptırmıştı çantayı. Arkadaşlar kızın benden hoşlandığını düşünüyorum.Sizce hoşlanıyor olabilir mi?


0|0
37

En İyi Kız Görüşü

  • yav ne ergen sorularıymış bunlar da

    0|0
    1|0
    • O zaman cevap verme arkadaşım. Sen hiç ergen olmadın mı?

    • ben hiç ergence sorular sormadım

    • Birgün ergence soru soracak kadar seversen elbet sende sorarsın,iyi günler.

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 2

  • Öyle hissediyorsan da senden bir adım bekliyor olabilir. Şansını dene istersen..

    0|0
    0|0
    • Önümüzdeki hafta inşallah somut bir adım atacağım. Yorum için teşekkürler.

  • bence kizda senden hoslaniyo...bu hareketiyle sana yaklasmaya calisdi...tanismak icin

    0|0
    0|0
    • Pazar günü ben sınıftan çıkarken oda karşı sınıftaydı. Açısı bana karşı zordu fakat buna rağmen bana uzun süre baktı. O günden sonra ciddi birşeyler olduğunu hissetmiştim.Dünde ben sınıfa girince heyecanlandı sanki geldi çantasını çarptırdı:D Yorumun için teşekkür ederim

Erkekler Ne Diyor 7

  • Dostum olabilir değil,
    kesin hoşlanıyo bak kesin diyorum.
    Konti garanti.

    Aportta bekliyo o şimdi senin bişey yapman lazım.

    0|0
    0|0
  • Kızları anlama kitabı boş çıktı :) en doğrusu kafana göre takıl onu istiyosan git konuş... Kız nu sinir olur çarpar, hoşlanır çarpar, dalgındır çarpar, kız bu canı istemiştir gene çarpar... Ama bence hoşlanıyor vakit kaybetme... KONUŞ...

    0|1
    0|0
  • Bence çanta senden hoşlanmış kızı zorla çekmiş geriye doğru. Gözün çantanın üstünde olsun çok şüpheli hareketleri var :D

    0|0
    0|0
  • Hoslaniyosan cek kenara konus kardes olur ya da olmaz uzun sure kafaya takmaya degmez onundeki mackari geciktirirsin benden soylemesi :)

    0|0
    0|0
  • hoşlanıyorsan git konuş kardeş vakit kaybetme

    0|0
    0|0
    • Bende emin olmak istiyordum,şuan emin gibiyim. Yorum için teşekkürler.

    • Hepsini Göster
    • Çok ortak arkadaşımız var:D

    • tamam işte ona yakın olan birine yanaş hakkında ne düşündüğünü öğrensin çokta uzatma kıza arkadaşça gel çay içelim gibilerinden teklifle git beraber ders çalışalım felan yap

  • tehlikelisin :D

    0|0
    0|0
  • hadi hayırlısı kardeşim kaçırma üstüne git ;)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...