İyi aksamlar. Kahve falıma bakarmısınız :) Yarın bulusmam varr..

link

link

link

link

%90 Kötü geçicek. Cocuk istemicek diye düsünüyorum Vallahi :D

Atın üc bes bsey bea

Güncellemeler:
...

0|0
4|8

En İyi Erkek Görüşü

  • kısmetin büyük.evlenceğin kişi yakınında.ilk çocuğun kız olucak bak bunu unutma ve ismi l harfi ile başlıyacak.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • bence olan üstü çok şaşıracağın bişetler olabilir önünü açık görüyorum bir enel yok o kişide istiyor senin istediğini ama onun bir yükü var 2 tane kafasına takılan

    0|0
    0|0
    • Senin hislerine güveniyorum baska birseyler sölicekmisin.

    • Hepsini Göster
    • Tsklr

    • o ne biçim güncelleme:))

  • herkes söylemiş ama ciddii ciddi sana kabaran bişeyler varrr :)))

    0|0
    0|0
  • Son resimde uzanmış bir yaratık var.Heralde ilişki sırasında çocuğu pert edeceksin :)

    0|0
    0|0
  • sana kabarmislar :)

    0|0
    0|0
  • İyi iyi merak etme.

    0|0
    0|0
  • sana kabarmışlar

    0|0
    0|0
  • sana kabaran bişey var

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • İlk resimde ya halay çekiyorlar ya da uzun eşek oynuyorlar.

    0|0
    0|0
  • sizin üzerinizde göz var bela var biri büyü yapmış size :) şakasına diyorum cnaım ama göz gibi gözüküyo

    0|0
    0|0
  • Fala göre mi geçicek görüşme?

    Gitme ayol görüşmeye seni beğenmiyecek.

    0|0
    0|0
  • Evet görüşmelerin var bu duruma ne sevineceksin nede uzuleceksin kafan karisik ne yapicagina sasircan aslinda ama sana bise solim bu oglanin kafasina karistiran birisi var resmen begnini yikiyorlar bunu bil yani baska biseyde goremiyorum dunkinin aynilari biraz ara ver fala :D cunku hep aynisi cikiyor :d

    A...z6..7

    0|0
    0|0
    • Sürekli yeni gelsmeler oluyo ara veremiorm ki :D

    • Hepsini Göster
    • Yarin nne sevinceksin nede uzulceksin kafan karisikcak yice sanki ama sen fala.inanma falsizda kalmaa :D

    • tskk

Yükleniyor...