Ben niye diğer kızlar gibi değilim ya?

Arkadaşlarıma bakıyorum da hepsi süslü püslü dışarı çıktığımızda falan onlar yok sac duzlestiriyolar yok makyaj falan ben disari cikarken cok canim isterse bir rimelle kalem cekerim bir topuz yapar çıkarım yok diğerleri gibi taytmis etekmis sevmiyorum rahatsiz oluyorum giyince. Ayakkabilarim kiyafetlerim vs hep erkeksi geliyor arkadaşlarıma. Gerçi ben memnunum ama. Her neyse tercihlerim biraz farklı ama neden boyleyim?


0|0
11|4

En İyi Kız Görüşü

  • zevk meselesi mesala kendi hemcinslerimden epey farklıyım bu garipmmi hayır ben olduğum için benim tercihlerim zevklerim olduğu için aynı saydığın insanlar olduğu için olabilir benzerlik vardır çoğu özenti oluyo emin ol sende bilirsin insanlar özenmeyi severler çok azı kendi tarzı vardır

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • insanlar nasıl mutlusa öyle yaşamalılar.. sen mutluysan sorun yok

    0|0
    0|0
  • seninde tarzın bu öyle kabul et.. kasılmana gerek yok en güzel güzellik doğallıktır.

    0|0
    0|0
  • Erkek ol bize katil dostum

    1|0
    0|0
  • rahat kızsın, başkalarının senin hakkında görüş ve düşüncelerini önemsemiyorsun ondan olabilir.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • karşılaştıgım en saçma soru diyebilirm .hatta soru niteliğinde bile değil. ama bir cevap vermem gerekiyorsa ' çünküm eşşeğin s*kinden ötürü ' diyebilirm :D

    2|0
    0|0
  • Dediğin gibi herkesin tercihi farklı canın nasıl istiyorsa öyle ol.

    0|0
    0|0
  • Böyle anlatınca rahat kızmışsın gibi duruyor fakat bir kız olarak kendine bakman lazım azda olsa biraz kendine ceki düzen ver. Kimsenin sana git etek giy demeye hakkı yok tabi ama bir pantolonun altına şık bir bluz giyebilirsin.Üstünede sadece küpeler takarsan bu yeterli

    0|0
    0|0
    • Pantolonun ALTINA şık bir bluz nasıl giyilir açıklasana denemek istiyom :D

    • orda bir yanlış yazmışım anlamadın sanki haha:D sen böyle gidersen senden pek bisey olmaz diyim ben canım:)

  • tarz meselesi...kişilik , karakter, bakış açısı vb hepsı etkili... kolay kolay değişibileceğini zannetmıyorum. içtenlıkle istemediğin sürece

    0|0
    0|0
  • kezban seni :D

    1|0
    1|0
  • Bu da senin tarzın.

    1|0
    0|0
  • başkaları ne düşünüyo diye yaşama. nasıl istiyosan öyle yaşa

    0|0
    0|0
  • Paçozluk bu özel bir şey değil.

    1|0
    1|0
  • Seni yapamamışlar.

    0|0
    0|0
  • Nasıl istiyorsan öyle ol. Herkez tek tip olacak diye bir kural yok.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...