Eski sevgiliniz döndü mü?

hata onda giden oydu ama mesajlara devam ediyordu.bende üzülmemek için her estiğinde mesaj atmasın diye git diyordum.aslında amacı net değildi ve özür dilesede kesin barışmadığı ve oyaladığı için bir gün en sonunda sktir git dedim.acıda olsa mesaj atmamasını söyledim.unutabilmek için.oda artık mesaj atmaz biliyorum bu kaçıncı istemeyişim mesajını.neyse ben eski sevgilisiyle faceden foto begenirken gördüm bunları.bazı fotolar beğenilmiş.iyi yapmışım kovmakla dedim ama oda benim çektiğim acıları çeksin ve ilerde de olsa acı çekerek kapıma dayansın istiyorum.sizce böyle bir şey mümkün mü?yani atma deseydim belki görürdüm pişmanlığını ama eski sevgilisi bassa tekmeyi bide gelse bana içimde kalan gerçekleri yüzüne vursam.bilmediğimi sanıyor.siz hiç haksızlık ettiğiniz birine belli ettiniz mi pişmanlığınızı?


0|0
2|5

En İyi Erkek Görüşü

  • eski sevgii geri dönmüşse ÖZLEDİĞİNDEN değil DAHA İYİSİNİ bulamadığı içindir. . .

    1|0
    0|0
    • doğru işte ama acı çeksin benim gibi istiyorum.çok kötü davrandı hiç haketmedim.tek suçum şımartarak sevmekti.

    • Hepsini Göster
    • hah işte sana yakışan bu.helal olsun .

    • teşekkür ederim:)

Erkekler Ne Diyor 4

  • Sen bayansın bir erkeğe s.git diyemezsin...

    0|0
    1|0
    • of bir cahil zihniyet daha.bir küfürün cinseti olmaz iki erkekler kadar şunu yaparım buna sokarım diyipte itici görünen bir varlık daha yok.ayrıca siz her küfrünüz de o eylemi yapamıyorsunuz zaten;)o erkek söz verip kandırıyorsa yarı yolda bırakıp üzüp,sonrada utanmadan hayatıma karışıp işi düştükçe sevgimi sömürmek istiyosa sktiri de yer her şeyi de yer;)kimsede kızamaz hadi ikile.

  • Kör olma pahasına okudum . Küfreden kız iticidir ve ayrıldıktan sonraki pişmanlık boşaldıktan sonraki pişmanlıkla kıyaslanabilir

    0|0
    1|0
    • ben küfürbaz değildim.hiç haketmediğim bir şekilde acımasız davranıp bir de bencilce sıkıştıkça bana mesaj atınca çok üzüldüm.siz olsanız sizde küfredersiniz.küfrün cinsiyeti yoktur.insanlık hali.emin olun ona koyum sokum diye bağıra bağıra küfür eden erkek kadar itici olamaz.

    • Hepsini Göster
    • senin gibi her kıza bilip bilmeden kezban muhabbetini yapan kro,aklı şeyinde cinsiyetçi bir kamilden bu beklenirdi:D üzülüceksin ama bıyığımda yok.güçlü karakterli kızlardan laf yiyip,hoşlandığınız kız döt üstü oturtunca ya yollu olur ya da kezban.yazık ya özgüveniniz olsun biraz.istediğini düşünebilirsin ama ben bıyıklı da değilim senin gibilerle muhattap olucak karakteri çirkin biri de değilim;)çok kişi beğendiği halde senin gibi karaktersiz birini seven biriydim yazıkki.

    • annene babana üzüldüm nasıl yetiştirmişler seni?ergenliktesin belliki.en itici erkek kızlara kezban muhabbeti yapıp kendi saalaklığını görmeyen erkek bunu herkes diyo;)ama dur bir siz işinize gelmediği gibi davranan her kıza küfür edebilirsiniz dimi?milletin kızına.kim oluyosunuz?

  • Hiç sevgilim olmadı.

    1|0
    0|0
  • eski sevgilime söylemek istediğim o kadar çok şey varki gel gelelim konuşma fırsatım yok

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Yaa hiç unutmuyorum benim eski erkek arkadaşım dönmüştü beni aradığında ben şimdiki erkek arkadaşımla cıkmaya başlamıştık nasıl mutluyum ama acı cekmiştim yaaa 6 ay aglamıştım neyse şimdi erkek arkadasımla tanıstık 3 ay gorustuk sonra o aksam ılk sevgılı kelımelerımızı kullanmaya baslamıstı kapattım telı ıster ınan ıster ınanma hıs mı doguyor karşı tarafa ne aaaa eskı erkek arkadasım 9 ay sonra benı arıyor çok şaşırdım actım ne oldu dıye ben yapamıyorum olmuyor vs vs vs hadı dedım yaa ben başkasını seviyorum hayatımda biri var demiştim nasıl bozulmuştu bozulmasını da istedim ama çünkü beni aldatmıştı hahahaayyyy o zamanlar aglamıştım ama yüce Rabbim bu fırsatı verdi bana

    1|0
    0|0
    • benimki kısmen dönmüştü.gel gitliydi kovdum ama tam pişman olduğu söylenemezdi.şimdide acı çeksin bana yaşattığını tatsın istiyorum.bunu bana gelip belli etsin ve adalete inanıyım.benimki sevgiden değil zamanımı ve dugularımı çalışından.iyi olmuş.sevindim senin adına:)

  • edemedim doluyummmmmmmmmmmm ararsa sölücem :)

    1|0
    0|0
    • ararsa söyliyceksiniz:)oda güzelmiş.peki haksızlığa uğrayan ara mı kolay kolay?doluyum derken?:)

    • haksızlığa uğrayan ararmı? zor gururu incilmişse kırılgan bir kişiye sahipse sanmıyorum..ilerleyen zamanlarda bileri şaşırtıyolar ahh bu erkekler bı bakıosun mesaj kımden ondan aaaaaaaaaaaaaaaa :D

    • kimin ne yapacağı belli olmuyor evet:) haksızlık yapan kovulduktan sonra bir zahmet yine arayıp sorsun hatta 3 5 kereden sonra bile:D haketmiştir yani.hemen gurur yapıp gitmesi saçma hatalı olan o.benim beyin error:D

Yükleniyor...