Kocanızın ayaklarını yıkar mısınız?

Sorum hatunlara. Size soruyorum batı özentisi kızlar :D eşiniz yorgun argın sırf size bakabilmek için sabahtan akşama kadar çalışıp eve geldi sizden bir rica da bulundu ayaklarını yıkar mısınz?

Ben yıkarım hiç öyle ıy demeyin :D

Güncellemeler:
maşallah hatunlara Allah size hayırlı eşler nasip etsin o elleriniz dert görmesin ve rabbim eşinize hizmet etmeyi size dert olarak göstermesin ^_^ hayırlı geceleriniz olsun. (Ayaklarını yıkarım diyen kızlar var ya işte onların ayaklarının altı cennet kıymetlerini bilin . )

0|0
2320

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 20

  • oral yaparken miğdesı bulanmayan ama sözkonusu ayak yıkamakolunca ıyyy yapankızları birtürlü anlamam ben mecbrr kalınca tuvalete bilee götürürüm sorulması bilee sacma hattaa bencee ayak yıkamakbilee sacma gitdus al hangidevirdeyiz

    5|1
    1|0
  • yıkmasın ya yok

    1|0
    0|0
  • İstemem ben öyle şey, iğrenç yav. Hangi devirdeyiz?

    Hastalık falan olur, o zaman olur ancak. Onun dışında, tarzım değil böyle bir şey.

    2|0
    0|0
  • elimayağım tuttukça Allahtan başka kimseye muhtaç olmak istemem Allah kendisinden başka kimseye muhtaç etmesin zaten kadın baş tacıdır

    2|0
    0|0
  • öksüz gerçekten çok zekide ve buram buram analiz kokan bu soruyu cesaret edip sorduğun için seni tebrik ederim.burada öğrenilmek istenen asıl şeyin ne olduğu çok belli aslında.önünde saygı ile eğiliyorum.

    1|1
    0|0
  • Ey benim akılları öksüz kalan güzel kardeşim

    Seni tebrik ediyorum. İyi bir eş olabilrisin.

    Evet insan sevdiceğinin ayağını da yıkar terini de ilaç diy eiçer.

    Ama şimdiki kızlarda bu anlayış ne gezer ...

    1|2
    1|0
  • seviyorsa yıkayacak tabi... :)

    1|0
    1|0
  • Yıkamasın .

    2|0
    0|0
  • yıkatmam yav o ne öyle.onun yerine 2 dk fazla sevişiriz

    3|0
    0|0
  • bende yıkanmasını isterim ama kimseyi zorlayamazsınız bu konuda bu eşinizin size sundugu bir lütüfdur bence.

    1|0
    0|0
  • ben bir köşede "evet yıkarım" diyen kezbanları ayıklayıp nikah basmak üzere bekliyo olacağım

    2|1
    1|0
  • soru bayanlara sorulmuş ama

    ÖKSÜZ bu düşüncen için seni alnından öpüyorum.

    1|0
    0|0
  • Bir hastalik vs durumu olsa,seve seve esimin ayaginida yikarim,herseyide yaparim.

    1|0
    0|0
  • bu zamanda bir bardak su getireni bulda öp başına koy herkez rahat herkez sıkıntıya gelemiyor

    1|0
    0|0
  • Yikarim diyenleri yarin evlenince gormek isterdim.

    1|0
    0|0
  • karşılıklı yıkarız ^_^ (sanırım en centilmence ve mantıklısı bu)

    1|0
    0|0
  • zaten evleneceğin kıza ilk bu soru sorulması lazım.zaten yıkatmayızda bakalım ne diyecek:)

    1|0
    0|0
  • bencede yıkamalı

    1|0
    2|0
  • bencce yıkamazlar.

    1|0
    0|0
  • ite köpege midana etmem :D

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 22

Yükleniyor...