Erkek arkadaşımla evlenmek isteyen çılgın...

İyi geceler arkadaşlar,

2 yıllık bir ilişkim var kısa sürede bir nişan düşünüyoruz. Erkek arkadaşımın bir akrabası var çılgın bir kadın 2007'den beri onun peşini bırakmıyor. Çokta güzel bir kadın ama resmen saplantı yaptı kendine. Çok sık olmasada faceden olsun telden olsun bana mesajlar yazardı seninle evlenmicek benimle evlenicek vs. vs... Aslında çok umursamazdım ama şimdi herhalde evliliğin getirdiği ciddiyetle rahatsız olmaya başladım. Dünde seninle evlenmeyecek seninle eğleniyor bırak peşini o benimle evlenecek gibi şeyler yazdı... Sizce ben mi büyütüyorum olayı, çok rahatsız edici bir durum değil mi? Ne yapabilirim?


0|0
7|5

En İyi Kız Görüşü

  • Onu bana yollasana tokat manyaği yapiyim şu çilgini

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Engelle yoksa seni durmadan böyle taciz eder + sevgiline de söyle kulağını çeksin .

    Neden nişanlın olacak zatı muhterem bu işe bu zamana kadar bir son vermedi merak ettim !?

    1|0
    0|0
    • Bildiğim kadarı ile 2007 dide misafirliğe gittiğimde alıcam seni oğluma falan demiş babası. Kızında çocukluk aşkıymış heralde öyle diyormuş herkeze :) kızın ailesi çok istiyor evlenmelerini. Aralarında herhangi bir şy olmadı aileden cesaret alıyor heralde...

  • sevgilinle konuş bu konuyu o kaale almıyorsa sen hiç tınlama bence.

    1|0
    0|0
    • Aynen kendisi dert etmiyorsa ben neden ediyim :)) ama işte ister istemez endişe oluyor :)

    • evet huzursuz olur insan haklısın ama onun kaale almaması da senin huzursuzluğunu alt etmesi lazım.

  • çokrahatsız edici. bozar bu senin sevgilinle aranı söyliim. sevgilinden ya da ailesinden yüz bulmasa 6 sene peşinden koşmazdı zaar

    0|1
    0|0
    • Evet 2007dide babasından cesaret aldı heralde :)) Erkek arkadaşımın herhangi bir ilgisini duymadım ona karşı. Bilmiyorum belkide zamanında bir ilgi göstermiştir ama yok öyle bir şeyler olmadı diyor :)

  • bırak evlensin gençler

    0|0
    0|0
  • Birak niye engel oluyosun izdivaçlarına kenara çekil sen ^_^

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • çok olgun davranıyorsun, ben olsam cingar çıkardı..

    1|0
    0|0
  • Çok rahatsız edici bir durum ama eğer sevgilinin seni sevdiğine eminsen en yakın zamanda oturt masaya çekemeyenlerde anten taksin :)

    1|0
    0|0
    • bi kaç saattir bu işi nasıl hızlandırsam diye düşünyorum :))

  • Engelle senle konuşmamasını sağla bu kadının sana hala böyle mesajlar atabilmesi anormal.

    1|0
    0|0
  • Senin gibi güzel orta asya güzelini , hanım hanımcık kızı bir bayatlamışamı tercih edicek? :)

    Takma

    1|0
    0|0
    • haha teşekkür ederim :) Aslında takmıyorum ama ne biliyim şimdi akrabası nişana düğüne gelir huzursuz olurum heralde :)

    • Dedinya akrabası diye bırak , komik duruma düşer güzel güzel somurtur hahah :D

  • sevgilinle konuş.

    0|0
    0|0
  • Yolarım o karının sacını basını.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...