Doğa üstü olaylar yaşadınız mı?

Ben inanmıyorum bu tür şeylerin olduğuna yani bileyim saçma geliyor. Siz hiç doğa üstü bir olay yaşadıdınız mı? Bizzat kendiniz yaşadıysanız anlatın. Bana karabasan gelmişti falan demeyin bilimsel adının uyku felci olduğunu biliyoruz.


0|0
14|23

En İyi Erkek Görüşü

  • ben yaşadım küçükken cin çağırıyoduk fincan bir oraya bir buraya gidiyordu ama daha sonra öğrendimki içimzden bir i.bne yapıyomuş o onları

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • Astral seyahat yaptım. Kendi bahçemize yukarıdan bakıyordum bir baktım arkadaşım kapıyı açıyor.Sonra aşağı düşer gibi bir sarsılmayla bedenime döndüm. gözlerimi açtım. 2 saniye sonra ne olsun ? Zil çaldı .. Sizce kim ? Arkadaşım , hemde aynı kıyafetle :D İnsan bu doğada yaşanan hiçbir şekilde doğaüstü olamaz. Bunlar bizim unuttuğumuz yeteneklerimiz :)

    0|0
    0|0
    • Astral seyehati bende denemiştim lucid rüyada çıkmayı becermiştim. Bende bunun doğa üstü bir şey olduğunu düşünmemiştim senin gibi :)

    • Doğa üstü diye bişe yok bence :D

  • doğaüstü değil de lucid ruya gibi bir şey oldu aslında tam öyle değil rüyamda genel olarak rüya olduğunun farkında olurum ama rüya görüyorum demem sesli olarak iki defa rüyanın ortasında rüya olduğunun farkına varıp nasılsa bu rüya dedim sesli olarak sonra rüyamdaki bütün gülümseyen suratlar asıldı üstüme gelmeye başladılar biri beni itti ve uyandım çok ürperticiydi :/ daha da demem farkında olsam da :/

    0|0
    0|0
  • Karabasan değilde bizzat şahitlerim var ben ve teyzem bir gün evden markete süt almak için çıktık içimizde bir sıkıntı bir sıkıntı sütü aldık döndük geri sonra ev altıncı katta olunca çıktık asansörle asansörden indik evin kapısının önünde bir seccade duvarlarda ayetrler içerden ağıtla dua sesleri geliyor nasıl korktuk asansöre binecez kapısı açılmadı 6. kattan teker teker merdivenleri indik sonra dışarı attık kendimizi bu sırada diğer teyzem aradı nerdesiniz diye anlattık böyle böyle diye oda ben pencereye çıkayım dedi penceren gelin diye bağırdı tekrar çıktık ama ne dua ne duvarlarda ayet nede seccade vardı gerçekten yaşadım ben bunu

    1|0
    0|0
  • Gece uyandim uyuyamadim tekrar yatakta dönüyorum uymayı bekliyorum sonra bir gicirti sesi geldi belli ki birisi benim yattigim odaya dogru geliyor parkeler gicirdiyor kapiyo dogru baktim annem ama şeffaf bildigin bir hayalet gibi ama bana dogru yaklaşırken iyi geceler kizim dedi ve uyuyamayan ben noldugunu anlamadan uyudum birde ruyamda yatagimda yatiyorum birsey geldi bas ucuma kadar keçi gibi bisey tuhaf tuhaf seyler yapti ve kapiyi kspatip gitti uyadim ve acik olan kapim kapaliydi sonra apartmanda merdivenlere dogru yururken bosluktan onume bisey dustu yukari baktim bizim dairenin katinda bosluktan bana dgru bakan birsey var ne oldgunu anlayamadim ama cok korktum ve apartmandan ciktim sanirim cindi sonra bir gece yine uyandim babam ve kardeşim babanemi bizim eve getirmek icin ciktilar evden onlar gittikten sonra biri kapiya vurdu ama nasil vuruyor kapi nasil kirilmadi anlamiyorum ya cok cok guclu bir erkek ya da birden fazla kisi vardi kapinn arkasinda kim çalacak ki gece gece kapiyi ? Hemde o saatte brdee bir rüya gördüm ve uyandim ve o sevinçle mutlulukla dedim bizmkilere anlatirim bunu dedikten snra tekrar dalmism uykuya annemi grdum sana bsy anlaticam anne dedim oda guldu anlatma dedi ayp olur anlatma halbuki ayip olan bisey yok cok guzeldi ruya :) o oyle syleyince anlatmadim kmseye keske tekrar gorebilsem :)

    0|0
    0|0
  • Doğa üstü mü bilmiyorum da, 3'ten fazladır bir kişiyle sevişiyorum rüyamda.

    3'ten sonra saymayı bıraktım.

    Benim o adamı bulmam gerek.

    0|0
    0|0
  • Bi sabah uyandığımda elimde kına görmüştüm. önce çok korktum, daha önceden de duyduğum bir olaydı. sonradan kendi kendine geçti öyle anlamını hala bilen yok :D

    0|0
    0|0
    • Biri şaka yapmış olamaz mı :D

    • Hepsini Göster
    • Ben de şimdi yazacaktım aynısını ben de yaşadım. Sabah görünce bir ürpermiştim. Birisi şaka yapmış olamazdı çünkü evde yalnızdım. Akşam eve geldiğimde gördüm ki aynı lekelerden bacaklarımda da vardı sanki böyle bişey dökülür akar ya o şekilde. Ve evet aynı kına gibi kokuyordu. Sonra 2-3 gün içinde geçti kendiliğinden.

    • Kınayı getir aneyyy.

  • Yaşadım.

    0|0
    0|0
  • Yok olmadı öyle bir şey.

    0|0
    0|0
  • doğa üstü mü bilmem ama bana dejavu çok oluyor hatta bazen karsımdakinin ne diceğini veya napcagını geciriyorum aklımdan aynısını yapıyo

    0|0
    0|0
  • yapılan yorumları okudum. birazdan annemi yanımda uyumak için çağrıcam :D

    0|0
    0|0
  • İnsanların zihnini okuyabiliyorum ..Evet ciddiyim şaka değil :)

    1|0
    0|0
  • Yaşamama rağmen hala çok saçma buluyorum

    0|1
    0|0
  • Bir ara ruhun bedenden ayrilmasiyla ilgili tuhaf tuhaf yazlar okudum baya bir sure 1 yil kadar ve telkinler vardi baya sanirim farkinda olmadan bilinc altima yerlesti okudugum yazilardan birinde bunu istemeden yani ruhumuzun bedenden ayrilmasi icin ugrasmadan da mumkun olabilecegini okumustum ve baya aklima takilmisti yazilari okumayi biraktiktan yaklasik 6 ay kada sonra cok tuhaf bir ruya gordum ama anlatamiyorum hic hem bayada uzun ama okuduklarimla alakali lucod dream ve astral gibi bir seydi ve kesinlikle bilinc altima yerlesen seylerle alakaliydi hayatimda korktugum tek andi cok sey geldi basima tuhaf cok sey hemde en son yasadigi sey ise hani filmlerde olur ya dipten gelen ciglik sesleri ben genelde gece ders calisirim odamda ders calisirken resmen o sesleri duydum gecenin bir yarisi ve o an kendi kendime dedim bu gercek mi iyi dinle diyeyani bilincim yerindeydi ozellikle dinledim dikkatlice ve tuylerim diken diken oldu gozlerim doldu tuhaf oldum ama o ruya o bambaskaydi

    0|0
    0|0
  • Kardeşimle telepati deniyoruz ve yapıyoruz o sayılıyo mu ? Telepatik aşkı denedim ve olumlu sonuçlar aldım. Lucid dream deneyimim de oldu. Rüyalarım çıkıyor üstelik bir rüyamın tıpatıp aynısını yaşadım başımdan aşağı kaynar sular dökülmüş gibi oldu.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 22

  • Küçükken yerde 10 kuruş bulmuştum. Hala etkisindeyim

    2|0
    0|2
  • Bence İnan. "YARATICI İSTERSE DAĞLAR YÜRÜR, DAĞLAR DİLE GELİR".. Bir Horoz "ALLAH" Diyebiliyorsa ,Kainatta Nasıl Biz İnsanoğlu Yanlız Değilsek. Tüm Evren "YARATICIYA" Karşı Sorumludur. Akıldan Öte Olanları Fazla Kurcalamamak Gerek.

    Bunun İçindirki; İnananın Mucize Veya Doğa Üstü Olayları Görmesi Birşeyi Değiştirmez.

    0|0
    0|0
    • Çok düşünüyorum dostum mantığıma uymuyor ne bileyim. Düşünmemek en iyisi dediğin gibi

    • Hepsini Göster
    • Senin gibi insanlar çıksa karşıma keşke ne bunalması? Sende Allah'a emanet ol...

    • Eyvallah... Güzel Kardeşim.

      İyi Niyetin İçin Teşekkürler.

  • arkadaşım birgün sabah namazına çağırmıştı bende kalktım ama gitmek istemiyodum şeytana uymamayım gideyim dedim üstüme boylu boyunca bir ağırlık geldi bir kaç saniye sonra inat gittim tabi

    0|0
    0|0
  • ruyamda insan gibi melek gordum eve girirken onu iceride gorudm parmakliklar vardi ben cok korktum onu gorunce oda beni gorunce uzerime dogru geldi ayaklari yoktu ucuyor gibi yanima geldi icime girecek gibi bana gulumseyerek hic durmadan surekli arkasina baka baka gitti,

    ama hayatimdan ondan sonra cok onemli beni mutlu eden degisiklik oldu oda bende sakli,

    0|0
    0|0
  • işte bunlar hep supernatural.

    0|0
    0|0
  • Çocukları mıknatıs gibi çekiyorum nedeni de bilmiyorum. Aile ortamı mekanlarda yanıma gelip şirinlik yapan ve ısrarla duranlar çocukları görmektek artık pek şaşırmıyorum ama etrafımdakiler bazen yadırgıyor. Bunun gibi birsürü olay yaşıyorum hiçbirini de tanımıyorum. İstifimi bozmadan karşı en ufak bir sevecence bir hareket yapmasam bile durum bu ...

    Doğaüstü birşey sanırım ...

    Karabasan bilimsel olarak açıklanmaktadır.

    0|0
    0|0
  • yaşadım evet -bu yaşa kadar hiç sevgilim olmadı

    0|0
    0|0


  • ooooo :D

    0|0
    0|0
  • ufo görmüştük bir kerede küçükken evin içinde kovalandığımı hissettim ama delirdim herhalde :D ya da çocukluk bilmiyorum :D

    1|0
    0|0
  • meslekte yani iken; ölen bir adam vardı. bir kaç gün onun varlığını her yerde hissettim.uyurken sanki baş ucumda idi. nerdeyse hatim indirip, kan ter içinde ve seroquel alarak uykuya dalabiliyordum. sonra alıştım.

    0|0
    0|0
  • 3 harflilerin varlığına şahit oldum ve gerçek olduğuna emin olabilirsiniz eğer ki ispahat istiyorsanız da buyrun beklerim ama daha sonrası için uykularınız zaman zaman kaçabilir o yüzden fazla bulaşmayın bu tarz durumlara

    0|0
    0|0
  • Gece yataktayken üstümdeki yorgan alt tarafta biri tarafından çekildi ve bu olay olmadan önce 5-10 sn önce yine alt tarafta birisi ismimi söylüyordu. Ama kimse bana inanmadı :S

    0|0
    0|0
  • Yaşadım ancak anlatmak istemiyorum çünkü anlattıkça dikkatlerini üzerine çekersin.

    0|0
    0|0
  • aq gece gece ürperdim

    0|0
    0|0
  • Evet geçen gün elektrik çarptı.

    0|0
    0|0
  • Bana karabasan gelmişti :(

    0|0
    0|0
  • ot icince yesil periyle sevisiyorum: )

    0|0
    0|0
  • hic yaşamadım sadece cinler var görünmelerini isterdim

    0|0
    0|0
    • Bence Görmeni Tavsiye Etmem. Yüreğin Dayanmaya Bilir. Ayrıca Görünmediklerine Dua Et Derim. Zaten Yasaklanmalarındaki En Büyük Etkenlerde Birtanesi Diyebiliriz..O' Perde Boşuna Konulmadı Gözlere. :) Kuranda Geçiyor Varlıklarına İnanalım Kafi.

    • Hepsini Göster
    • cok bağlantısı var medyumları araştır heryol cinlere cıkıyor (: sordum birinede bilgisi iyi olan

    • Madem Okadar Bilgin Var. Bir Koruma Yaptır Kendine Kardeşim. Böylece Rahat Edersin.

  • yorganları üst üste koydum kendi kendilerine devrildiler.Işık düğmesinden kapattım ışığı tekrar açıldı.Daha ne olsun

    0|0
    0|0
  • bende telekinezi yetenegi var. cok ugrasırsam telefon kalem mouse gibi şeyleri oynatabiliyorum .

    0|0
    0|0
  • Eskiden annem namaz kılardı bende yaramaz çocukdum tv yı son ses acmıs tv bakıyordum annem oglum kapa karıstırıyorum namazı diyodu bende inat kapatmıyordum. Ondan sonra tv kendi kendine kapandı hepden sankı fişi cekilmiş gibi annem namazı bıtırınce yeniden acıldı.. Tesadüffmü başka bişey bilmiyorummm...

    0|0
    0|0
  • Normal bi' olayım yok ki anasını satayım. Nerde çatlak var hep beni buluyor.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...