Hedeflerimi gerçekleştirmek için ne yapmalıyım? okuyamayan büyüklerim pişmanmısınız bu durumdan ? :(

Arkadaşlar geçen sene sınava girip hiç bir ünüversiteyi kazanamamıştım. Çünkü yeteri kadar çalışmadım. konulara bakmadım. çok vakit harcadım bilgisayar başında. bu sene de öyle devam ediyorum. çalışmak istiyorum başarılı olmak Siyasal Bilgiler'i kazanmak, bana biraz nasihat verin arkadaşlar yani yaşayan arkadaşlar için söylüyorum. nasıl başarılı olucam? ne gibi yöntemler ile çalışıyım? en önemlisi hedeflerimi nasıl gerçekleştiricem? yani okuyamayan büyüklerim biraz pişmanlıklarını dile getirebilir mi ? :((


0|0
2|1

En İyi Kız Görüşü

  • üniversite çok güzel bence gel en güzel kızlar ibfde zaten ortam mortam harika :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • hedeflerini zaten koymuşsun ve bu hedeflere inanmaya başlayacaksın en önce. inandıktan sonra başarmak için içindeki gücü zaten bulursun. bir yerlere hedefini yazıp asabilirsin her gün görebileceğin bir yere falan. yani özetle hedefine inan.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • Çok pişmanım muhterem

    Ph.D. okuyamadık. İngilizcemiz zayıftı...

    Şimdi ona uğraşıyoruz..

    Bak kardeşim. İstersen yüz tane okul bitir. Eğer mücadele ruhun yoksa bir hiçsin.

    Zengin olmak istersen okumayacaksın. Okuyup da zengin olan çok azdır.

    Bu memlekette ilim irfan para getirtmiyor.

    En sktiri boktan bir şarkıcı bir gece 100.000 TL para kazanıyor

    Bizim amele profesörlerin 2senede kazandığını adamlar bir gece kazanıyor

    Gel de oku ağzını kırıyım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...