Askerden gelirken üniformalarınızı getiremiyormusunuz?

sevgilim askerde gelicek yakında ben üniformasını yani kamuflajını getrmesini istyrm .oda doşarı çıkarmak yasak dedi doğrumu bu


0|0
1|29

En İyi Erkek Görüşü

  • dışarı çıkartmak yasak doğrudur, valla ben tek çıkıyım da donum da sizde kalsın dedim çıktım geldim hiç birşey almadan

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 28

  • Getirmesine gerek yok sadece fantezi içinse dışarıda da satılıyor alıverir hemde daha iyisini üstüne daha iyi oturanı..

    0|0
    0|0
  • yasak.Türk silahlı kuvvetlerine ait evrak elbise belge mühimmattın dışarı çıkması yasaktır.Ayrıca içeride cep telefonu ses kaydedici cihaz fotograf makinesi bulundurmak kullanmak ta yasaktır.Çogu asker yasakları deler telefon kullanır o baska bir konu.

    0|0
    0|0
  • bnde getirdik yikatmak icin teskereden 1 hafta once cikarttim arkadasim teskereye gidiyordu ona verdim teskereden snra oneden aldim.1 hafta teskereye gidenlerin kiyafetini kullanmistim

    0|0
    0|0
  • evet yasak ama tezkereden bikaç gün önce askeri araçla dışarı çıkarıp tanıdığı bir yere bıraktırabilir

    0|0
    0|0
  • hayır yasak değil izine geliyorsa yıkatmak ıcın herkes getırıyor zaten askerlık bıtıyorsa yıne getırebılır ben getırdım elımı kolumu sallaya sallaya kımsede bısey demedı

    0|0
    0|0
  • Aslında yasak ama kimisi gizliden getiriyor. Yakalanırsa ve komutanı biraz cinsse büyük sorun çıkabilir. Zorlama çocuğu. (kepini getirebilir ama).

    0|0
    0|0
  • Teslim edilmesini istiyorlar. Bulunduğu yerdeki disipline göre dışarı çıkarabilirde.

    0|0
    0|0
  • Kim getirmek ister ki :)Zaten 15 ay onu görmekten gına geldi :)Bide eve götürüp turşusunu mu kurucam?Getirmek isteseydim çok rahatlıkla getirebilirdim.Yada kışlaya,birliğe gelen sivil toptancılarla eve kargoyla gönderebilirdim :)

    0|0
    0|0
  • Benim kamuflajım beyaz ayı kostümüydü

    Yaa. Kars'ın dağlarında o soğukta..

    Komutan bana beyaz ayı kostümü giydirmişti

    Oğlum Semih senden iyi ayı olur, teröristler seni ayı sanar kaçar demişti kıçıkırık çavuş

    0|0
    0|0
    • Çavuşlara laf yok. Sem abi. Çavuş adayıyım bugüne bu gün. :) Lütfen.

  • ben denizciydim getirdim evde duruyorlar ama onlarla sevişilmez ya giymesi bir problem

    0|0
    0|0
  • Çıkarmak yasak ama gizliden çıkaranlar da yok değil.

    0|0
    0|0
  • Gizlice yolunu bulup getirilebiliyo ayarlamak lazım önceden

    0|0
    0|0
  • Hayır getirilmez zimmetli olduğu için tezkere günü teslim edersin ama bazen özel izinle değil üniformasını kepi hatta palaskasını bile alabilen var yadigar diye aslında bu daha mantıklı.

    0|0
    0|0
  • benim askerlik yaptıgım yerde yasaktı. teslim ettim herşeyimi

    0|0
    0|0
  • Teskereye geliyorsa getiremez birlikten çıkmadan önce arama yaparlar

    0|0
    0|0
  • Ne yapacaksın ? Çocuklarınıza mı saklayacaksınız ?

    0|0
    0|0
  • ben getirdim

    0|0
    0|0
  • Ben getirdim er olunca isterler sanirim

    0|0
    0|0
  • hayır yasak olmaz öyle

    0|0
    0|0
  • ewet yasak yakalarlarsa cezza bile alır yani o derece

    0|0
    0|0
  • askere gitmedim gitmeyi de düşünmüyorum

    0|0
    0|0
    • o senin eksikliğin yararsızlıgın

    • Hepsini Göster
    • sitr git ozaman bu ülkeden

    • Sizin gibi dar görüşlü insanlar yüzünden hep bu ülkenin beyin göçü oluyor sorsam ikinizde asalak iki insansınızdır

  • Askerlik süresince getiremez yasaktır

    0|0
    0|0
  • Üniforma hastasısın değil mi?

    0|0
    0|0
  • getirilmez..yasaktır teslim edersin çıkarken

    0|0
    0|0
  • isteyen getirebiliyor. aslında. yasak ama yıkayacagım diye alır. döndügünde de depocuya söyler birşey olmaz

    zaten onları giyilenleri yani geri dönüşüme yollarlar. ya da depoda cürür. cünkü baskası giymez . genelde sıfır gelir her yaz veya kış

    0|0
    0|0
  • kamuflaj çıkarılmaz. gizli çıkarılır.

    0|0
    0|0
    • nasıl yapacak onu doğuda askerr

    • doğu batı sağ sol farketmez gizlilik evrenseldir :) alabiliyosa yırtılma bahanesiyle falan bir takım yeni alsın. ama vicdansızlık yapmasın yeniyi gelirken bıraksın. hem anılar eskide daha iyi olur.

  • Askere gitmedim.

    0|0
    0|0
  • evet doğru. anca kaçırabilir. mesela ben kaçırdım kaçak olarak :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Babam getirmiş

    0|0
    0|0
Yükleniyor...