Kapat

Takımınızda en iyi mücadele eden isim kim sizce?

Bence kesinlikle Umut Bulut..Lig'de kendini göstermiyor,gidiyor koskoca CL'de koskoca takımlara karşı kendini gösteriyor ve R.Madrid'e gol atan ilk Türk oyuncu oluyor..Gerçekten büyük bir hırs abidesi ve mücadeleci.Efendiliğinin,dürüstlüğünün,çalışmasının karşılığını alıyor bence.Bir de Burak'ta istediğinde çok iyi mücadele ediyor..

NOT:Bugün kü derbi'nin yıldız oyuncuları Beşiktaş'tan olur diye düşünüyorum malum Gökhan,Oğuzhan,Olcan,Almeida falan en son maçta çok iyi düzen kurdular kanatlardan iyi baskı kurarlar bence umarım maç berabere biter Galatasarayımın adına


0|0
3|18

En İyi Erkek Görüşü

  • Geçenlerde işe giderken ara gazdı herhalde yorum yapıyorlar falan. Bu arada nickini bir iki kez görüp ne alaka umut falan demiştim kendi kendime. Efendiliğini bilmeme ama bu çocuk kenarda oturup sesini çıkarmayıp girince bu kadar çalışıyorsa ve bizlere hep bunu söyletiyorsa durup düşünmek lazım. Ortaya yürek koyup oynuyor. Helal olsun çocuğa

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 17

  • Selcuk ile Semihide bu kisilerin arasina koymalisin bence ikiside ayni özellikteler.

    Burak gibi futbolculari en iyi döneminde satip para kazanmak en iyisi gibime geliyor cunku Terim gittikten sonra motivasyon sorunu yasiyor.

    1|0
    0|0
  • umutu ligde oynatmıyolarda o yüzden atam ıyo

    selcuk her zaman adamım

    1|0
    0|0
  • ben birazdaha realistim takımda futbolu bilen iki kişi var melo ve muslera melo örneği defansif ortasaha olmasına ramen selçuktan daha hızlı paslarda felan çoğu hücüm oyuncusundan iyi top sürüyo bir musleraya bak bide volkana farkı anlarsın zaten ya da eraya

    1|0
    0|0
  • Beşiktaş'ta mücadele etmeyen ilk 11'e giremiyor zaten, hepsi mücadeleci...

    1|0
    0|0
  • Mücadele etmek anlamında, Veli Kavlak.Bal yapmayan arı gibi, sadece boş boş koşuyor.

    Adam gibi adam İbrahim Toraman da yüreğini koyar ama onun da kapasitesi belli.

    Oğuzhan, Sivok, Atiba ve Almeida en fazla katkı yapan oyuncular.

    1|0
    0|0
  • umut bulut. henüz sahada yürürken görmedim kendisini. 90 dakika durmadan koşuyor bir de yorulmuyor da adam. saygı duymak lazım :)

    1|0
    0|0
  • Ne olursa olsun, Süper 8 , diyorum başka da bir şey demiyorum. O bizim " maestro " muz ;)

    1|0
    0|0
  • Gokhan gonul gibi adam yok :) sabri var bide :))

    1|0
    0|0
  • adam akıllı oynayan melo - umut- selçuk - semih gerisi hiç bişey oynamıyor malesef

    1|0
    0|0
  • heç biri...artık izlemiyorum..stres ediyorlar insanı...

    1|0
    0|0
  • bence bugun ku maç beşiktaşın yıldız oyuncu da olcan la almeida olur :)

    1|0
    0|0
  • selcuk şahın umut bulut melocan

    1|0
    0|0
  • senin bir erkek olduğuna karar verdim değilsen de ya umut bulutun kardeşi ya da eşi olmalısın...

    1|0
    0|0
  • hasan şaş 2001'de real'e gol atarken alman vatandaşı mıydı?

    1|0
    0|0
    • Neden böyle bir şey sordun:)

  • Yorumlarina harfyen katiliyorm

    1|0
    0|0
  • takim mi :) mucadele mi :) guldurmeyin yaw

    0|0
    2|0
  • benim takımımda en iyi işi penisim yapıyor.

    0|0
    2|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Bence de Umut Bulut.

    1|0
    0|0
  • en iyi mücadele eden umut bulut

    1|0
    0|0
  • Mücadele olarak kesinlikle Veli ama işte olmayınca olmuyor :) O yüzden Olcay ve Oğuzhan diyorum

    1|0
    0|0
Yükleniyor...