Ne yapayım ben şimdi

Arkadaşlar sınıfta hoşlandığım bir kız var onunla defalarca göz göze geldim defalarca bana baktığını gördüm -bu arada kız utangaç ve erkeklerle konuşmayan biri- ben en son sanaldan bir fırsatını bulup bir soru sorabilir miyim dedim kimsiniz dedi bende adımı söyledim ondan sonra bir şey yazmadı ama ben gene de ona bakışlarımdan rahatsız olup olmadığını sordum cevap vermedi ki bu rahatsız olmadığını gösteriyor şimdi üç sorum var :

bakışlarımdan rahatsız olmaması benden hoşlandığını gösterir mi ?

ben ona bunu söyledikten sonra iki gündür pek bakmadı ama son gün iki defa göz göze geldik bunu nasıl anlayayım ?

Ben bundan sonra nasıl bir yol izlemeliyim ? cevap veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler


0|0
3|7

En İyi Erkek Görüşü

  • 1.cevap
    cevap vermediğine göre bir açık kapı bırakmış çünkü onu kesmen ve bunuu diğer kızların görmesi dedikodu çıkmasına ve o kızın gündemden düşmeyeceği anlamına gelir
    2.cevap
    sen bunu söledikten sonra bakmaya devam ederse sen kendinde cesaret bulup gidip konusacagını zannettiği için geri çekildi sınıfta veya okulda aile tanıdıkları veya arkadas cevresinde ki baskılar sebeb olabilir
    3.cevap
    bundan sonra izleyeceğin yol kızın evine giden yol tek başına gördüğün an ışınlan yanına zaten sizin sııfta muhappete girmen zor olmaz o nedenle git bişiler sor dersle ilgiii okulla hocalarla sınavlarla ilgili sonra biraz sessiz kaldıktan sonra kız senden bişiler duymak isteyecektir.
    ona duymak istediklerini dolaylı yoldan anlat pat diye söleme o devamlı eee yanii ? gibi kelimelerle bişilere açıklık getirmeye ve açık konusur musun demeye baslıcak o zamanda bu soruları sorarken ki verdiği tepkiye göre şerbeti ver açıl kıza sonra hemen cevap bekleme 2-3 gün ver ama bu 2-3 gün içinde de göz hapsinden çıkarma 2-3 gün sonra tekrar git cevabın nedir diye sor ?

    0|0
    0|0
    • abi kız utangaç ve ortam baskısı çok var

    • Hepsini Göster
    • o zaman dediğim gibi bir şekilde yalnız yakala ya da hafta sonları ne yaptıgını öğren okul dısında yakala bir yerde.

    • tamam teşekkürler

Kızlar Ne Diyor 3

  • rahatsız olmadığını cevap vermemsndenmi anladn

    0|0
    0|0
    • yani olsa söylerdi diye düşünüyorum

    • Hepsini Göster
    • yani tabiikide

    • anladım teşekkürler

  • Utangaç sanırım git yanına konuşmaya çalış normal konulardan

    0|0
    0|0
  • Kardeşim=) öncelikle her iki kategoride hem aşk hem flört sen aynı başlıkla sanırım birkaç gündür yazıyorsun=)daha cevabını alamadın mı ? =) kızma ama hep aynı konuyu açıyorsun cevaplar sana yetmez sen bir şeyler yapman lazım adımı sen atman ve direk konuşman lazım bir karşısına çıkıp kenara çekip bir bakar mısın konuşabilir miyiz diyemiyor musun=) sonra al karşına yüz yüze yalnızken konuş kızlar korkak pasif kendini tam belli edemeyen erkeklerden kaçar emin olması için senin duygularının ciddiyetinden konuşacaksın atağa geçeceksin başka çaren yok =) yok öyle acaba rahatsız eder mi bakışlarım diye uzaktan süzerek hiçbir ilişki başlamaz cesur ol konuş başka çaren yok arkadaşım=)

    0|0
    0|0
    • pek cevap alamadım o yüzden sordum tekrar tekrar.Peki bunlar birşey ifade etmiyor mu ?

    • ayrıca ortam uygun değil konuşmak için

Erkekler Ne Diyor 6

  • Dostum naçizane tavsiyem şudur;
    pek çok genç arkadaşın sahip olduğu yanlış düşüncelere sen de sahipsin -ki çok normal-. Bunun suçlusu kesinlikle sen veya herhangi birisi değil toplumdur.

    Peki nedir bu yanlış?
    Hata yapma/reddedilme korkusu.

    Bizler doğamız gereği başarılı olmak isteyen yaratıklarız ama her zaman her koşulda başarılı olma isteği ve bu konudaki gereklilik hissi fantaziden başka bişey değildir.

    Kısacası yürümeyi öğrenmek için düşmek gerekir.

    Dostum demek istediğim şu;
    sen o abladan hoşlanmışsın çok güzel. Bakmışsın incelemişsin bu da şahane. Bence artık yapmak gereken gidip kendisiyle konuşmak, görüşmektir. Git ilan-ı aşk et demiyorum. Konuş ve düşüncelerini öğren. Hata yapmaktan korkma. (aslında hata değil ama reddedilirsen sen hata olduğunu düşünüceksin o yüzden böyle diyorum)

    Bakarak, gizmi mesajlar atarak, haber göndererek vb. sadece çektiğin sıkıntıyı ve merakını uzatırsın.

    Diyelim seninle konuşmak görüşmek istemedi,
    zaten insanlara bu kadar önyargıyla yaklaşan biri (kimbilir belki de egosu çok yüksek o yüzden böyle yapıyor),
    sana uygun biri değildir.

    Şunu da unutma dostum:
    There are plenty of fish in the sea.

    Eyyorlamam bu kadar.

    0|0
    0|0
    • bunlar birşey ifade etmiyor mu yani abi ?

    • Hepsini Göster
    • teşekkürler kardeşim allah her daim yardımsın olsun inşallah

    • Senin de dostum, senin de :)

  • bakışlar 6 snden fazlaysa normal bakış değil bu sizinkisi. Öz güveni olan erkekler daha cok sevilir onu belirteyim. Tırsak kedi gibi yaklaşma olaya. sen erkeksin. sapık gözlede bakmıyorsun. Onun gelip senle konuşup senden hoslandığını söylemesi kadar doğal senin yaptığın. o söylediğinde sen nasıl kötü düşünmüyorsan, o da senin düşüncelerine karşı saygı duymak zorunda. Kem küm ederek konuşma asla. Ciddi olarak git konuş demiyorum, normal biriymiş gibi takıl. Sen duygusala dökersen elin ayağına dolaşır. Hiç birsey planlama.ilk fırsatta bir yolunu bul ve sadece konuş. Şimdi gidip konuşamazsan o bakışmalarıda unut. Bi sekilde kızın aklında kalmalısın. Bu iyi ya da kötü de olabilir

    0|0
    0|0
    • bu olanların önemsiz mi peki ? yani birşey ifade etmez mi ?

  • Bu kızları anlayamazsınız aynısı bendede oldu kızı tek yakaladım konuştuk hayır dedi slk benden hoşlanıyor ayağına gidiyom hyr diyo belkide konuşma tarzım yanlıştı bilemem ama en son arkadaşları ona gerizekali diyordu ayağına gelen fırsatı ne teptin diye :))))

    0|0
    0|0
  • Kimligimi soyledim derken adını mi soyledin sadece

    0|0
    0|0
  • senden çok hoşlanıyor, hemen atla üzerine

    0|0
    0|0
    • bırak dalgayı kardeşim böyle bir durum sizde ne çağrıştırıyorsa onu söyleyin

    • bunu çağırıştırıyor işte

  • la bırak kezbanın atası çıkmış resmen.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...