Sevgılınız osurursa :D

bırden aklıma geldı bı sorayım dedım :D eger sevgılınız kımse yanınızda yoksa tek senız bırden osurursa ne yaparsınız ? tepkınız ne olur ? :D


0|0
5|30

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 29

  • İçinde patlayacağına gaz çıkarması daha iyi.

    1|0
    1|0
  • Duyduysak sorun yok zaten.

    Sessiz yaparsa o zaman korkmak lazım.

    1|0
    0|0
  • ohhhh devam et utanma derim ne diyecem nolack sanki.

    1|0
    0|0
  • O osurursa ben sıçardım :P Soruya bak :D

    Tepkim ne olurdu: birşey olmazdı.İnsanlık hali.

    Osursa ne olacak elitliğine mi karizmana mı güzelliğine mi zarar gelecek :D

    2|0
    1|0
    • Robotlukla ne alakası var :D İğrenç bulurdum demedim. Gülerdim, komiğime giderdi :D

    • Hepsini Göster
    • DonnaFiamma :D Hayvan diyorsun nasıl komiğe gitmek bu :D Açık açık küfür etseydin daha iyiydi :D(şaka şaka :) )


      E1306 O rahatsız olanlar varya onlar.Çok denecek şey varda ortamı bozmanın anlamı yok :) Sorun ks tarihine geçti bu arada :)

    • hahah yanı haklısın kufur etmeye degmez :D hahha tskler rekor kırdım :D :D

  • sevgilimin içi çürümüş derim. karşılıklı kapışırız.

    1|0
    1|0
  • osuruyo zaten :D sonra şirin şirin gülüyo mal :D ben de osuruyorum :D

    1|0
    0|0
  • yellenmek yazaydın sanki biraz daha iyi olurdu. osurmak s*çmak falan olmuyor yani. gitmiyor sana. yakışmıyor beyb.

    1|0
    1|0
  • İnsanlar osurmak icin doktora gidiyor cok ciddiyim osurmak anlamı kotu gelebilir ama rahatlatıyor .D

    1|0
    0|0
  • gülerim, bence şirin bir durum

    1|0
    1|0
  • ''Merak etme, aramızda..'' derim.

    1|0
    0|0
  • Bende ossura ossura ritim tutardım :)

    1|0
    1|0
  • Osurabilir en doğal hakkı sicsa gene karışmam :)

    2|0
    1|0
  • osursun ne olacak biz bizeyiz sonuçta gülerim aslında :D

    1|0
    0|0
  • olur mu canım öyle şeyy

    0|0
    1|0
    • cok ayıp cok :D :D

    • Hepsini Göster
    • yimbeş yaşındayım ben yaa.çevremde biri olsa iş olacak ama işte bulamıyoz.yoksa bişi beğenmediklerinden değil.gören de yaa bu çok yakışıklı elimizde tutamayız ya da bunun kesin sevgilisi var diye mi düşünüyo acaba :D

    • kesın bıde yanlıs alama ama yakısıklı erkekler her zaman tehlıkelı cunku cevresınde hep kız dolanıyor aldatma oranı da yuksek

  • kafasına ıkıtane vururum sınıf arkadasımıyım ben onun

    0|0
    1|0
  • ne osursun ne de geğirsin ağzını burnunu kırarım...

    0|0
    3|0
  • Ben seks yaparken osurmuştu çok komik oldu ama yadırgamadım sonra çok güldüm kabul :D

    0|0
    2|0
    • haha utanc verıcı

    • Hepsini Göster
    • yaaa ne olacak sanki sen beni ben seni taniyorum o yuzden bence gayet rahat ol ahahah :)))) cnku bu olayi ikimizde yasadigimiz icin anliyoruz bir birimizi

    • hahah evet ya ama kotu bı durum :DS :D :DÇ

  • Olsun insanlık hali

    1|0
    0|0


  • sorun olmaz milletin içinde yapmasında :D

    1|0
    0|0
  • o koku bana gelmemeli/yoksa tioa hazir direk anladin :))

    1|0
    1|0
  • evli olmadıgımı hatırlatırdım

    0|0
    2|0
  • kimseye söylemem için derim ki bu gece benle doktorculuk oyna...:)

    0|0
    2|0
  • saçından tutup kafasını duvara sürte sürte kıvılcım cıkarttırırım :D

    0|0
    2|1
  • biri demiş ki Allah yaşatmasın o sahneyi... sanki sanırsın kıyamet günü... benim için gayet doğal bir faturasız doğa olayı.

    1|0
    1|0
  • nick in de gezegen ismi gibi maşallah :D

    1|0
    0|0
    • :) E benım ve sevgılımın bas karfı 13.06 cıkdımız gun

    • Hepsini Göster
    • yine olmaz. nasıl ben öyle bir şey yapmaya utanırsam o da yapmamalı. bu böyle böyle başlar sonra af edersin önünü alamayabiliriz.

    • bak bu da dogru

  • Tuvalete kadar geçirirdim.

    1|0
    1|0
  • bu saatte aklına başka birşey gelemedimi :D

    1|0
    1|0
  • iyi en azından zıçarsa diye gelmemiş aklına

    0|0
    1|0
  • sana ne yaptı

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

Yükleniyor...