Nişanı atmak istiyorum

Nişanlım benle soğuk davranıyor yalnız geceleri arıyor 12 de kaba sözler kullanıyor bu nisandan sonra böyle olmaya başladı sanırım nişanımızda benim amca kızına aşık olmuş öyle hiss ediyorum Lütfen ben ne yapacağımı bilmirem nişanı qaytarmaq isteyirem ne edim


0|0
79

En İyi Erkek Görüşü

  • hıı. sen ne dediğinin farkındamısın. önce bir sakin düşün bakalım. nişanlanmadan önce nasıldı neden böyle oldu?

    0|0
    0|0
    • Once yalvariyordu nolur evet de senden baskasiyla evlenmiyecem guzel gidiyordu

    • Hepsini Göster
    • Cunku nisanda benim amca kizini gordu farkindaydim bos bulunan kimi bakiyordu

    • sırf bu sebepen dolayı böyle bir sey olüamaz cesaret edemez ha cesaret ediyorsa gerçekten karaktersizliktir cinayete kadar gider namus bu kolaymı yanılıyor olmayasın. bir sey yakaladınmı felan abartmıs olmayasın

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 8

  • bazı adamlar özellikle genç yaşta kızla nişanlanan adamlar nişandan sonra kabalaşıyor. ezmeye çalısıyor sanki karşısındaki kızı. sen zaten azeri ya da doğulusun galiba. bu adam daha da kabalaşabilir evlenince. alttan alma bence

    0|0
    0|0
  • hayırlısı

    0|0
    0|0
  • Yolun başındayken vazgeçmelisin bence şimdiden böyle yapıyorsa evlenince düşünemiyorum

    0|0
    0|0
  • Nişanı çocuk oyuncağımı sanıyorsun istemeyince at, istediğinde tak!

    0|0
    0|0
  • severek mi nişanlandınız görücü usulüyle mi ?

    0|0
    0|0
    • Beni gormus beyenmis sonra bende uygun buldum kendim istedim beyendim

  • Yol yakınken fırlat yüzüne yüzüğü :D

    0|0
    0|0
  • nisani at bence, o seni haketmiyor. mendil verim mi?

    0|0
    0|0
  • Atabilirsin gayet norml.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Aile büyükleri işi çözer :/

    0|0
    0|0
  • ne biçim şerefsizliktir bu ya.sevmiyosa neden nişanlandı.öyle kolay mı lafa bak bide amca kızına bakıyo salak adam .peki amca kızın yamuk yapar mı sana?

    0|0
    0|0
    • Bilemiyorum yaparmi ama bence ona asik olmus guzel de kiz olabilirmi ne diyorum ben ya

    • Hepsini Göster
    • Tamam o zaman aticam ya bu deyil ki tek neden cok zaten saymaya yer kalmaz hayatimda ilk defa sevdim oda boyle... cikdi

    • boşver be güzelim sen iyi ol da karşına daha neler çıkar. madem onu soruyor daha fazla kendini kandırma gururlu bir şekilde bitir. o bitirmeden sen bitir ağırlığını koy

  • gözel gardaşım gaytarma hemen.öncelikle rahatsız olduğun durumları paylaşmalısın.belkide yanılıyorsun.başka sıkıntıları da olabilir.

    0|0
    0|0
  • Dur qaytarma hemen. Önce bir konuş derdin ne niye böylesin seninle hayatımın en önemli kararını aldım artık hayatımın hatası mı diye düşünüyorum böyle olursa bu iş yatar falan filan bir şeyler de işte

    0|0
    0|0
  • belki farklı sorunları var sonuçta nişanlanmış ağır yük altına girmiş ve unutma kızların gelecek kaygısı nişanlanınca biter erkeklerin ise nişanlandıktan sonra başlar. bence fevri düşünme önce onunla açıkça konuş anlamaya çalış canım

    0|0
    0|0
  • ee daha ne bekliyosun ?^^

    0|0
    0|0
  • Nişanı atmak istiyorsan at. Ama pişman olucaksan yapma. Bir başkasını araya sokuyorsada bekleme en baştan üzülünür daha sonradan üzülmektense.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...