Yanlış anlamayın tuvalette ! :D

yanlış anlamayın bişey sorucam tuvaletinizi yaparken bişeyler düşünüyomusunuz ? aklınızdan bişeyler geçiyomu ? :D benim geçiyo bugün naptığımı falan düşünüyorum siz düşünüyomusunuz yoksa sadece benmi böyle bir mallık yapıyorum *? :D


0|0
3|22

En İyi Erkek Görüşü

  • Kitap okuyan bulmaca çözen bile var düşünmek gayet normal.. Özellikle idrarını yaparken ortaya amonyak kokusu yayılır amonyak zehirli bir maddedir ama az miktarda solunması beynin daha hızlı çalışmasını sağlar zihni açar.. Yağmur damlaları toprağa düşünce çıkan kokuda amonyak kokusudur buda zihni açar..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 21

  • rahat ol mal değilsin öncellikle. Herkes her an bişey düşünür.

    Lise yıllarında müdür konuşma yaparken demişti ki ; kızlar tuvaletini geziyorum duvarlara sevgilisinin adını falan yazmış, kızım siz aptalmısınız ? Sevdiğiniz aklınıza sıçarken mi geliyo ?

    Aklıma geldi yazdım

    1|1
    0|0
  • ben genelde ortada deterjan kutusu şampuan falan varsa arkasında bileşen maddelerini kullanma klavuzunu falan okuyorum

    1|0
    0|0
  • uyuyarak zıçıyoruz biz.

    0|0
    0|0
  • her zaman zıçmakla,zıçmamak arasında kalıyorum hep onu düşünüyorum

    2|1
    0|0
  • mallık bu soruyo sorman ama... ben en iyi orda düşünüyürüm telde satranç falan oynarım

    1|0
    0|0
  • yok knka sadece sen değilsin bazı unuttuklarımız orda aklımıza geliyo :) lan mucit bile vardır brence tuvalette düşünen :)

    0|0
    0|0
  • Sen kendinde ki sorunu anlamışsın bizim cevaplamamıza gerek yok bence. Kendinin ne oldugunu en iyi insan anlar :D

    0|0
    0|0
  • Hepimiz ayni b.kun lacivertleriyiz. Bi farkimiz yok birbirimizden.

    0|0
    0|0
  • evet genelde ya sıçarken ya da kaçarken düşünürüm :D

    0|0
    0|0
  • yok yok bende malım..

    0|0
    0|0
  • Bir şey düşünmediğin bir an varmıki ?

    0|0
    0|0
  • Ah evet tabii ki :)

    0|0
    0|0
  • ben ders çalışıyodum tuvalette :D

    0|0
    0|0
  • hayal bile kuruyorum

    0|0
    0|0
  • Zıcarken gazete okurum genelde...

    0|0
    0|0
  • bizim milletin kafası ya kaçarken çalışırmış ya da s.çarken

    1|0
    0|0
  • Denklem çözümüşlüğüm ve finalde cevapladığım sorunun yanlış olduğunu kendime ispat etmişliğim var :)

    1|0
    0|0
  • sen yıne ıyı düşünüyorsun :) herkes düşünür ama bazen şeytan dürtüyor işte farklı şeylere dalıyorsun :)

    0|0
    0|0
  • En olmaz şeyler tuvalette aklımıza gelir...Bu böyledir.. :) Çünkü insan rahat iken güzel şeyler düşünür :)))

    1|0
    0|0
  • Hahaha tabiki de evet bazı şeyler düşünürüm.

    0|0
    0|0
    • ne gibi şeyler :)

    • Ençokta hesap yaparım tuvalette mesela sınavdan kaç. alırdsam geçerim gibi.

  • dün gece tuvalete oturup eski sevgilimi bile düşündüm unutamadım sanırım

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

Yükleniyor...