Özellikle dine inanmayan arkadaşları beklerim fikriniz degişir inş lütfen 4 dk ayırın

akradaşlar bugün boluda deprem oldu ve 4.8 şiddetinde bugün ölebilirdikde inanmayan arkadaşlar izlesin

w w w.y o u t u b e.com/watch?v=gUV8MBg7IGI

büyük depremden nasıl kaçıcaksınız arkadaşlar ben sizinde doğru yolu bulmanızı istiyorum arkadaşlar biraz düşünün insanın mükemmel bir şekilde yaratılması dünyanın muazzam bir şekilde işlemesi yapmayın arkadaşlar biraz araştırın bunların hiçbiri kendinden varolmadı dedigim video izleyin ve kararınız hala aynıysa hala umudumu kesmiyorum inş dogru yolu bulursunuz

boşlukları silin bulamazsanız yotube bunu yazın

Ey insanlar!Şiddeti müthiş büyük deprem'e hazırmıyız..

Güncellemeler:
peki arkadaşlar bunu yotube kopyala ve yazın dünya ne kadar küçük bunların hiçbiri kendiliginden olamaz bindir çeşit hayvan binbir çeşit bitkiler

Müthiş tefekkür vesilesi evrende gezinti
Arkadaşlar tamam sizin dediginiz gibi haşa Allah cc yoksa ben ve benim gibi milyonlarca müslüman ne kaybeder ? en fazla yaptıgımız ibadetler boşa gider peki bizim dedigimiz gibi Allah varsa ahiret varsa cennet cehennem ahiret günü varsa siz ne yapacaksınız ?

firavunda ölüm anında tövbe etmişti ama kabul olmamıştı arkadaşlar
Arkadaşlar kaifrler iman etmiyo diye nerdeyse kendine kıyıcaksın diyenler siz aşk için sevgi için kendinizi paralıyosunuzda ben Allah yolunda hakiket yolunda 20 dk ayırmışım çokmu ?

sizede yazıklar olsun Allah bildigi gibi yapsın

0|0
8|8

En İyi Kız Görüşü

  • 5 yıldız helalinden sana

    0|1
    0|0
    • yıldız filan önemli degil 1 kişi bu sapkınlıktan kurtara bilirsem çok mutlu olucam hayır yani nedir bu büyüklenme nediri bu kibir hepsi şeytandan dinimiz kötü hiç bişeyi emretmiyoki içki içme herkese iyilik yap kimsenin malını çalma dinimizde hangi emir yanlışki ?

    • Hepsini Göster
    • aynen kardeşim ben doğru yola davet ettim gerisi kendilerine kalmış iyi geceler bu arada tekrardan teşekkür ederim :)

    • iyi geceler kardeşim :)

Kızlar Ne Diyor 7

  • Sen ibadetleri kendin için yapmıyorsun galiba. Allah'ın senin ne şükrüne ne de ibadetine ihtiyacı var. Hal böyle iken ''Allah yoksa, ibadetlerim boşa gidecek...'' demişsin.

    Yani, bu yazdıklarından ne anlıyorum biliyor musun?

    Allah'ın senin kulluğuma ihtiyacı var. Çünkü sana ibadet yükümlüğü koymuş. Sen de O sana kızmasın diye, 5 vakit namaz kılarım. Yılda bir ay oruç tutarım.

    Eğer O bana kızmasaydı serbest bir hayat yaşardım.

    Kardeşim, ortada bir hakikat var:

    O da evrenin her an bilinçli, bir varlık tarafından yönetildiği ayrıca insanı yaratmış ve yeryüzünde yönetici konumunu ve sayısız nimetlerini vermiştir. İnsana düşüne ise, Yaradanı'na nankörlük etmemesidir. O'na borçlu olduğunun bilincinde olmasıdır.

    Ve Yaradan o yüceliği ile insana tenezzül edip Kitapları ile muhatap aldığı için kelamına kulak vermek düşer bize.

    Kelamını okuduğumuz zaman ise, emirlerinin nasıl kemale ermiş yani ahsen-i takvim bir insan olabileceğimizin mesajı vardır.

    Şükürler olsun ki, Allah kulunu başı boş bırakmamıştır.

    0|0
    0|0
    • sen bana dinimi inlatıyosun ben senden herşeyi daha iyi biliyorum farkındaysan haşa dedim söylerken inanmayanları inandırmak için onların anlıcagı yoldan konuştum bilip bilmeden yorum yapma sen daha kuran okumayı bilmezsin gelmiş burda bana fetva veriyosun

    • İlahiyat fakültesi mezunuyum.

      Allah'ı egoist, kullarına muhtaç bir varlıkmış gibi anlattığın için müdahele ettim.

    • tabiki haklısın Allahın kimsenin kulluguna ihtiyacı yok ama ben 1 tanesini olsun doğru yola götürürsem mutlu olucaktım ama artık uğrasmıcam ne halleri varsa görsünler

  • Atropates'e verdiğin cevaba istinaden:

    Korkaklık üzerine inanılmış bir inancın ne sana faydası olur ne başkasına. Ben göle maya çalayımda ya tutarsa diyosun yani? Enteresan bir yaklaşımmış gerçekten. Ayrıca merak ettiğim bir diğer konu, dersinizki; kimse kimsenin inancına karışamaz, allahla kul arasındadır blabla.. . Sonra kalkıp milletin inançına, inançsızlığına burnunuzu sokmaya çalışırsınız. Ne bu çaba? neyin çabası? neyin öfkesi neyin sapı neyin samanı? Dünyadaki düzenin tek bir anlamı yoktur, sen Tanrıya inanırsın biri kozmik bilince inanır, diğeri evrensel yasaya vs.. Kimse senin inandığına inanma mecburiyetinde değil, soru sormak başkadır, yargılamak bambaşka! bu soruyu kişisel görüşlere saygısızlık olarak atfeder, ve inanç özgürlüğüne saygın yoksa bile en azından fikirlere saygın olsun der iyi akşamlar dilerim.

    0|0
    0|0
    • ben burda kalkıpda sizin dininize küfürmü ettim silahmı dayadım inanacaksınız diye dinde zorlama yoktur ister inan ister inanma Allahın sizin kullugunuza ihtiyacımı var ben sizi doğru yola cagırıyorum senin yaptıgın saygısızlıga bak zaten senni gibi kafirlere laf anlatanda kabahat

  • :D çok sert

    0|0
    0|0
  • Sinir olurum boyle insanlara. Onlarin dogrusu gercekten tek dogrudur ve herkezim onun gibi dusunmesini ister

    1|0
    0|0
  • evet bizm buralarda da kasirga cok olur bazen cok korkarim her an olebiliriz :(

    1|0
    0|0
  • Ben Allah' a inanıyorum çok şükür. Allah senin gibilerden razı olsun. Senin gibisi pek kalmadı bu dünyada. Bu da kıyamet alameti zaten.

    0|0
    0|0
    • sagolasın kardeşim ama 2 güncellememi nasıl saptırıyolar ben inanmayan akradaşlara onların dilinden konuşarak anlatıyorum yok ibadetlerim boşa gidecek demişsin gibi şaçma şeyler söylüyolar

    • Aslında senin dediğin mantıklı. Allah varsa ( ki var) onlar büyük kayıptalar. Haşa Allah yoksa ibadetlerimiz boşa gidecek ama kaybenden olmayacağız.

  • Inanmamizi saglamak icin canimizi almaya hazir bir Tanri? Kalsin.

    1|0
    0|1
    • bun kibirlenme büyüklenme hep şeytandan geliyo kardeşim anlıyorum kalbinde kibir öfke var ama yol yakınken geri dön ya biraz düşün lüffen dünya nasıl muazzam bir şekilde işliyo insanların hayvanların yaradılısı binbir çeşit yiyecekler gece ve gündüzün mukemmel bir şekilde işleyişi yapma lütfen

    • Insanlar aciklayamadigi seye anlamlar yukler olaganustu anlamlar.. bu eski tarihlerden beri vardir bakiniz en basitinde yunan tanrilari. Biseyin yoklugunu kanitlayamam sana hem san bana somut olarak biseyin varligini kanitlamalisin belki zeusta var kim bilir. Galaksi cok buyuk.

    • kardeşim 1 tane tanrı var oda Allah cc peki firavun yotube yaz lütfen bir izle cesedi hala duruyo milyonlarca delil var Allahın varlıgına dair ya ufacık bir et parçası beyin vucudu yönetiyo aklın var mıdesem sana var diceksin ama göster desem gösteremiceksin

Erkekler Ne Diyor 8

  • Hayatınızı bir hiç için boşuna yaşamış olursun sen, Allah olmadığı için. Hadi olduğunu varsay: Bir insan iyi ise o Allah dediğin varlığın iyi insanları cezalandıracağını sanmam. Cezalandıracaksa sırf namaz kılmadığı için vs. zaten inanmamakla haklı herkes derim bir daha.

    0|0
    0|0
    • bu dünyada yaşısıyon Allaha ibadetini yapmak zorundasın öyle yok ben iyi insanım beni niye cezalandıracak diye bişey yok burda Allahın mülkünde yaşıyosan nimetlerinden faydalanıyosan yapmak zorunda dinde zorlama yok Allahın kullugunada ihtiyacı yok ister inan ister inanma ben bir kere daha anladım sizin bu sapkınlıktan geri dönmiceginize ne haliniz varsa görün

    • Hepsini Göster
    • senin gibi kafirlerle baş edilmiyo bende peygamber sabrı yok Allah inş cennet yüzü göstermez ömür boyu cehennemde sonsuz bir azap çekersin

    • Hala günaha giriyor. Bir bakıyorsun bu iki günah nedeniyle sevaplarını geçiyormuş günahların ve cehenneme gidiyormuşsun. Ne gülerim ama. asdfghj

  • Soru: "Bir insan iyi birisi olduğu halde neden İslam'ı kabul etmediği için Cehennem'e gider? Bu adaletsizlik değil midir?"

    Cevap: "Değildir. Şöyle misal vermek gerekir: "Mesela İngilizce yapılacak bir biyoloji sınavına gireceksiniz. Bunun için hem İngilizce'ye hakim olmanız hem de biyolojiye hakim olmanız gerekir. Zira, İngilizce bilip, biyoloji bilmez iseniz, sınavı geçemezsiniz. Aynı şekilde, Biyoloji bilip, İngilizce bilmiyorsanız yine sınavı geçemezsiniz..."

    Ben: "Benim o sınavda ne işim var amk!"

    0|0
    0|0
    • kardeşim yaratılmışız kimseye sen doğmak istiyosun diye sorulmadı imtihan yeri burası içip eglenilecek yer degil inş cennette sonsuz ve ebedi hayatta yaşıcaz peki bişey sorucam sana kardeşim Hasa Allah yoksa en fazla benim yaptıgım ibadet boşa gider peki benim dedigim gibi Allah cc varsa ahiret varsa benim dinim doğruysa sen ne olacaksın ?

    • Hepsini Göster
    • rica ederim kardeşim ben vazifemi yaptım doğru yola gelip gelmemen sana kalmış iyi geceler :)

    • Diyalog süpermiş :))

  • 4 dakikamı ayırdım değişen bir şey olmadı soran. Basküler'e de katıldım, sürekli söylediğim bir şey.

    1|0
    0|1
  • Ben dışardan ne zaman bir gürültü duysam yabancı olduğum, derinlerden gelen, kıyamet gelir diye korkuyorum. Anı belli değil çünkü. Her an kopabilir. O an çok derin bir dehşet kaplıyor her yanımı.

    1|0
    0|0
    • kardeşim o büyük gün geldiginde herkes anlıcak ama işte çok geç olacak 1 kişiyi bile doğru yolu bulursa ne mutlu benim için

    • Benim de davam bu Elhamdülillah.

  • Yahu kardeşim yoksa moksa diye birşey olmaz haşa. Allah-u Azümüşşan diyor ki Resulüne ( S.A.V.) ; İnanmıyorlar diye neredeyse kendini helak edeceksin. Onların hesabı bize kalmıştır.

    Bırak inanmazlarsa inanmasınlar. İbadetler boşa falan gitmez.

    0|0
    0|0
    • hayır kardeşim örnek veriyorum belki 1 tanesi olsun doğru yolu bulur onlarca Allahın varlıgına delil varken inanmamalarına şaşırıyorum

    • Hepsini Göster
    • hayır yani doğru yola davet etmek çok düşünmekmi oluyo ?

    • Evet baksana kafayı yicen :D

  • İnançlıyım. Ama hazır değilim. Ölümden korkmam. Sadece hesap vermekten korkarım. Neyden mi? Dinin bana verdiği sorumlukları yerine getirmediğim için...

    0|0
    0|0
  • gel ateist ol kardeşim allah olmadığı halde boşu boşuna ziyan etme hayatını bmdfkjsg

    cayırt

    0|0
    0|0
  • arkadasim insanlari dinden sogutarak gunaha giriyorsunuz yapmayin. allah kendi kitabinda kiyamet icin sir derken, gaybi benden baskasi bilemez derken siz nereden biliyorsunuz kiyametin bu sekilde yasanacagini. hangi kitapta yaziyor allah'in kiyamet gunu nerede diktatorleriniz, nerede bilmem kiminiz diyecegi. nasil bir sacmaliktir bu. neden allah'i hasa kensini tatmin eden bir canavar gibi gosteriyorsunuz. gaybi nereden biliyosunuz da kiyametin nasil yasanacagini anlatiyorsunuz. gunah arkadas, gunah. yapmayin sunu.

    0|0
    0|0
    • daha şiddetli olucak link paylaşamıyorum youtube yaz bak bakalım doğrumuymuş degilmiymiş

      kuran meali - kuran'da kıyameti anlatan ayetlerin türkçe seslendirmeli m

Yükleniyor...