Tüm bunlar evlilik öncesi söylenen klişeler mi?

Üniversitedeki ikinci yılım. Okulumla aram pek iyidir, sürekli çalışma halindeyim.

Bu yüzden ne ev işi ile uğraşabilecek vaktim var, ne başka bir şeyle. Bunun yanı sıra, yapmayı da hiç sevmem, mecburiyetim olsa da yapmam.

Her neyse, bugüne dek evlenmeyi hiç planlamamıştım. Çünkü saçmaydı. Anlamsızdı.

Hayatıma şok hızı ile giriş yaptı erkek arkadaşım. Beni seviyor, onu sevdiğimden daha çok seviyor, bunu hissettiriyor. Her şey çok yeni, sadece altı ay oldu ve bu kadar yeni olmasına rağmen, biz okulum bittikten sonra evlenmekden bahsediyorduk.

Geçenlerde yine oturup konuşurken bana pat diye, "okulun varken evlenmeyi düşünür müsün?" diye sordu. Aynı anda idare edemeyeceğimi söyledim, o da tüm işi kendisinin üsteleneceğini, ev, yemek, temizlik işini kendisinin yapacağını söyledi.

Hatta işe gidiyor (kendisi henüz yeni lis memuru) fakat ama kahvaltımı bile hazırlayacağını söyledi.

Bunların hepsi bana çok yakın geldi. Hatta inanılmaz rahatıma düşkün biri olarak, evlendiğimde cinsel anlamda alışmam için gereken süreçten bahsettim. O ise ben sana rahat hissettiğin anda olması için müsade edeceğim dedi.

İnanmalı mıyım bilmiyorum, ama o inanılmaz biri, tüm bunlar evlilik öncesi söylenen klişeler mi? Yoksa doğruluk payı olabilir mi?


0|1
5|15

En İyi Erkek Görüşü

  • senle evlilik düşündüğüne göre sevgisinden emin ol derim devir belli erkekler artık gündelik ilişki istiyor evlenmekten kaçıyor böyle bir karar aldıysa gerçekten seni seviyor.

    gelelim kahvaltı hazırlamasına en fazla 1 yıl sürer erkektir mayasında var sonraları tamamen salı

    verir kendini sallamaz bile seni

    cinsel hayata gelince de ateşle barut yan yana durmaz..

    demek istediğim bu evlilik için ne sen ne o uygun biraz daha zaman tanımanız gerekli ama seni de gerçekten seven bir erkek var karşında bunu da bil. arada ki mesafeyi iyi koru senden soğuyup gitmesin ama evlenmek içinde sürekli baskı yapamayacak kadar sert kararlı birini görsün karşısında.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • valla yeme derim : ) şuanda yapabilecek gibi hissediyor olabilir o da.ancak iş icraate gelince pek öyle olacağını sanmıyorum : )

    1|0
    0|0
  • Eğer minnacık aklın varsa okulun bitmeden böyle bir şeye girişme zaten seven biri bekler, zaten 2 senen kalmış muhtemelen, tıp eczacılık okumuyorsan

    1|0
    0|0
  • Eğer doğruysa , seninkinden bir bok olmaz.

    Senin söylediklerine göre senden de kadın olmaz. Seni çekse çekse böyle biri çeker aman kaçırma bir daha böyle bir saf bulamazsın.

    0|0
    2|0
    • Ne kadar aptalsın. Sen insan oldun da, başkalarının kadınlığına laf atmadığın kalmıştı.

      Bir insanın eşine yardım etmesi kadar güzel bir şey olabilir mi? Yemek yapmanın ev temizlemenin cinsiyetimi olurmuş? Kendisi titiz biri zaten. O bunu zevkle içinden gelerek yapmak istiyorken, benim sıkıla sıkıla yapmamın ne anlamı olabilir. Odun.

    • Hepsini Göster
    • Haha.

      Ev işi bilmez, yapmazsın, yemeğin önüne gelsin sonra da önünden alınsın istersin, cinsellikte hayvan gibi ısrarcı davranırsın, olmadı tecavüz edersin, bunlardan biri olmazsa şiddet kullanırsın. :) Sen ve tiplerin hayvan bile olabilecek kapasiteye muvaffak değil. Gerçek şu ki, herkes senin gibi hayatı yiyip, içip, sıçıp, mastürbasyon yapıp uyumaktan hallice görmüyor, cahil amip. Benim oldum oldum da. Senin o saydırdıklarını üç kuruşla temizlikçiler, fazlası ile de fahişeler yapıyor.

    • Buradan çıkartman gereken sonuç şu; cep dolduracak kadar adam olup, kendine boklu donlarını yıkatabileceğin bir hizmetçi aynı zamanda fahişe vasfı içersinde olacak bir prostitute bulmak.

      Siktiğimin dağlısı.

  • evet klişe bunlar aynen

    0|0
    0|0
  • eve canım aynen

    0|0
    0|0
  • tabi ki olabilir ama bunun cok uzun sürecegini sanmam yani düzen böyle devam etmez ederse bunalır sıkılır sonu kötü olabilir. ama emin ol iki üç ay öncekinden daha rahat yaşarsın fakat sonra bazı işleri senin yüklenip onun yükünü hafifletmen gerekiyuo yoksa bu bencillik olur sonuçta evlilik yardım ve yataklık etmektir eşine :D

    0|0
    0|0
  • nişanlılık süresini uzun tut ve onu daha iyi tanımaya çalış.kafanda olur verince evlenirsin

    1|0
    0|0
  • :))))) cicim aylarından sonra burada paylaşırsın psikolojik durumunu :))) bir yastıkca kocayın:)9

    0|0
    0|0
  • aynen klişenin allahı. kahvaltı olayı filan yapamaz yani bir iki ondan sonra evi bok götürür sende arkadan nasıl bu adam dersin. cinsellik konusu ise biraz sevgi, kişilik ve sabır meselesi.

    0|0
    0|0
  • Ondan bir tane daha varsa ben de evleneyim. Bunları ileride hesaba yazıp önüne koyarsa bahşi bırakmayı unutma

    0|0
    0|0
  • Gözüne kestirmiş seni burslar kesiliyo ya evlenince :)

    0|0
    0|0
  • evlenirsen bu iş fazla yürümez bence her şeyi anlat

    0|0
    0|0
  • altı ay çok kısa süre değil mi sence de?

    sen yine de okulunu bitirmeden evlenme derim.

    1|0
    0|0
  • madem öyle neden illa evlilik diye tutturuyor ? boşversene ya yalan

    0|0
    0|0
    • Peki sizce neden?

    • Bizim türkiyemizde evliliğin nedeni nedir ? bunu düşünürsen anlayacaksın.. bazı şeyleri ilerletmek adına evlilik olur kişiler arasında ilerleyen ilişkinin farklı anlaşılmasın diye bunun yanında tabi bir cinsel yaşantı var kocan olunca tabiki senden beklentileri olacak olmaz diye birşey yok birlikte uyuyacaksınız sonuçta.. şimdi söylemsi kolay o iş yoğunluğunda hangi erkek kalkıp kahvaltını hazırlarmış sallamasın :)

Kızlar Ne Diyor 5

  • Ona güvenip güvenmemeye sen karar vereceksin. Zaten şu an evlenmeyi düşünmüyorsundur umarım, çok küçük bir yaş diye düşünüyorum ben. Ama karar senin tabi ki. :) Gerçekten güvenilir biriyse doğruluk payı olabilir. Ama güvenilir biri değilse kesin klişedir. Çünkü bunu yapan bir sürü erkek var. Bence kararını doğru ver. Ayrıca benden sana tavsiye, bence henüz üniversite 2'deyken evlenmeyi düşünme. Çünkü hayatına ışık hızında bir sürü kişi girebilir de çıkabilir de. Ayrıca kişinin seni kullanıp kullanmayacağı ne malum? Evlenmeyi düşünebilirsin tabi, onu sevebilirsin de. Ama bence daha erken. 6 ay olmuş diyorsun. Olaylar bir yıla tamamlansın, o zaman olabilir. Ama şu an işler yeni yeni oluyor. Bence çook iyi düşün. Hem empati de kur. Her sabah sevgiline yemek hazırlamaktan, temizlik yapmaktan yorulmaz mısın? Kesinlikle yorulabilirsin. :)

    1|0
    0|0
  • burda sorun bu sozlerin klise olup olmadigi degil, senin diplomani almadan bu veya herhangi baska bir adamla evlenmemen gerektigi. hayatinda yaptigin en iyi sey de olabilir, ama en kotusu de olabilir ve geri donusu olmaz bunun. olsa da hasar birakir. ama biraz daha zamana yaymak ve mesela diplomani aldiktan sonra dusunmek ve evlenmek en azindan o kadar da hasar birakmaz. fazla tuzlu yemege care olmaz ama tuzsuz yemege her zaman tuz ekleyebilirsin. bilmem anlatabildim mi.

    1|0
    0|0
  • hayır sanmıyorum

    0|0
    0|0
  • 50 50 yani piyango cika bilir ama bos laflarda ola bilir. Sen okulu bitir o sana ise gitmedeb önce kahvaltini yatak odana getirsin

    0|0
    0|0
  • ya ınanma sallıyor.neymıs bu acelesı okulun bıtsın bı ondan sonra evlenırsınız hem daha ıyı tanımıs olursunuz bu surecde bırbırınızı

    0|0
    0|0
Yükleniyor...